Shounen Brave

 2015.02.22. 23:44

Hahoy~ Éééés az utolsó dal. Tadadadamm. x)

És hát miféle más dal is lenne ez, mint ami külsőre tök vidám, tök cuki - aztán ha olvasod hozzá a szöveget, egyszer csak elkezdesz sírni... (Jin, utállak. Többet pityergek a Kagerou Project dalain, mint amennyit életem során összesen sírtam. ><)

Nna, de ne csak én picsogjak, tessék:

Voilá. Ééééés, képzeljétek, ollllyan király covert találtam ehhez a dalhoz, hogy...! Hogy hűűűű! * _ *

Fantasztikusak ezek a srácok...! * - * Remélem, nektek is tetszenek, én el voltam ájulva, hogy milyen ügyesek - és hogy végre van normális cover egy kevésbé kanonikus KagePro-dalból! X'D VÉÉÉGRE! XD

Nna, és akkor asszem vége. Mármint, megmutattam az összes dalt. Hehe.

Vagy nem. ^.^

Adieu!

Címkék: zene ia vocaloid kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr267206383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

selia 2015.02.24. 15:42:24

Ez egy nagyon jó (egyben nagyon szomorú) dal, én is nagyon szeretem. Azt nem értettem soha, hogy miért tiltotta meg Jin ennél az egy dalnál hogy a videója felkerüljön a YT-ra. Mármint én nem látom, hogy bármivel is különlegesebb lenne a többi kagepro dalnál. Azért kicsit furcsa...

Tadeshi 2015.03.08. 16:21:32

@selia: Tényleg megtiltotta? O.o Nahát. De akkor ezek szerint volt néhány rebellis rajongója, akik mégiscsak feltették - vagy azóta visszavonta ezt a tiltást, és legalábisan keringenek YouTube-on a Shounen Brave-k? =D
...Én se látok benne semmi olyat, ami miatt nem akarhatta volna - hacsak nem azért, hogy jobban reklámozza. xD
süti beállítások módosítása