Kisaragi Attention

 2015.02.07. 23:57

Szép estét~ Ma egy újabb cuki dalt hoztam nektek. ^^

És szerintem nem is szövegelek tovább, ímhol a szám:

Tárá. ^^ Így elsőként IA vokáljával - és mivel ennek a dalnak is tetszett az animében elhangzó verziója, ezért azt linkelem mellé. x)

Tessék~ Kicsit mélyebb és másabb a hangszerelés, de nekem így jobban tetszik. x) Remélem, nektek is~

Viiiszont, ma sem lesz csak ennyi a poszt - képzeljétek, ma voltam BJD-s minimeet-en! x3

Igazándiból Lamiát vittem, hogy kapjon face-upot Namitól - komolyan, én iylen stresszes még életemben nem voltam, pedig csak ki kellett vinnem Lamiát a lakásból... x'D Nagyon durva volt. x'D (És a legnagyobb táskámba se fért bele rendesen! ><)

De némi idegeskedés után megérkeztünk, vittem Gloria buksiját is, hogy ne maradjon ki a jóból, és a többiek nagyon örültek mindkettejüknek. x) (Vivi elhozta Nao régi parókáját, és cuki volt, ráadhattam Lamiára, hogy ne legyen szegénykém haj nélkül x3 Alig várom, hogy végre megérkezzen a saját haja... Ami valószínűleg jövő héten fog megtörténni, pont, mikor nincs itthon. Mehh.)

Aztán Namival lefejeztük szegénykémet... (Még mindig fura a tudat, hogy nincs itthon Lamia feje. De csak a feje. Mert az oké, hogy Gloria feje már egy ideje csak lebeg az éterben, de hogy egy testnek ne legyen feje?! XD Hát micsoda fejetlenség ez... xD)

Minden esetre mostmár csak arra kell várnom, hogy Nami csodát tegyen a kis dögömmel. x) Viszont...! Ha már volt egy fejetlen testem és ha már ott volt Gloria buksija, Nana a kezembe nyomta, hogy ugyan, tegyem már rá. Csak úgy, poénból...

És én voltam a legjobban megdöbbenve, de baromi jól nézett ki...! Az egy dolog, hogy a Volks fejek kompatibilisek a DF-H testekkel - ha bárkiben felmerült volna a kérdés valaha - de hogy arányaikban ennyire jól nézzenek ki együtt...! (Ráadásul egy lány-buksi egy fiú testen! Én ott hirtelen elgondolkodtam, hogy Gloria vajon valóban Gloria-e, és nem inkább Glorio... x'D)

És csak hogy értsétek, miről beszélek:

Szerintem baromi jól néz ki! x3 (De ettől függetlenül lány teste lesz, csak... Csak majd lehet, hogy néha cserélnek Lamiával. x'D A színeltérés úgyse látszik, ha teljesen fel lesznek öltöztetve. xD) Ja, és igen, jól látjátok, a kisasszony kapott szemeket is. x) Mert hogy ilyen cserélős-vásárlós mini-meet volt, és kérdeztem, hogy valakinek nincs-e véletlenül 18-as szeme. Hát volt!

És bár én richtig mondtam, hogy a-a, a lányomnak zöld szemei lesznek, nos... Gloria közölte, hogy nem, neki sakura-rózsaszín szemei lesznek és kész.

És olyan jól állnak neki...! * - * (Azért még megpróbálkozom a zöld szemekkel, hátha... x'D De valami tündéri így a kislány...!)

És kaptok még egy bónuszképet - csak hogy mutogathassam még a kis herceget hercegnőt. ^w^ Meg a harisnyáját. (Igen, azt a harisnyát én varrtam! Mert Lamia közölte, hogy neki annyira nem jön be a farmernadrág. Hát kössz. De hála a jó égnek volt egy régi, agyonfoltozott harisnyám, amit ki is híztam, úgyhogy tökéletesen alkalmas volt az újrahasznosításra. És tényleg jobban áll neki, mint a nadrág. x'D

Nna, hát most már tényleg ennyi mára - remélem, hamarosan mutathatok képeket a Dögről festve és hajjal - és Gloráról is, a saját testével... ^^

Adieu!

Címkék: zene képek anime gloria varrás ia bjd vocaloid kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr127150471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása