Headphone Actor

 2015.02.04. 11:43

Szép napot~ Ma kicsit korábban jelentkezem a napi zenével. ^^

És engedjétek meg, hogy az egyik kedvencemet mutassam be - bár őszintén be kell valalnom, hogy ezt a számot első hallásra nem szerettem annyira... Aztán találtam egy subbed verziót, és mikor már értettem is a szöveget, akkor már hanyatt vágódtam... Aztán meghallottam az animés verziót, és onnantól ekzdve teljes volt a szerelem~

De első körben megkapjátok az eredeti verziót - a változatosság kedvéért IA vokáljával. ^^ (IA-tól még nem is raktam fel egy számot se... O.o Különös... Bár, ez talán annak tudható be, hogy nem igazán hallgatom - kicist olyan a hangja, mintha Miku és Luka hangját összemixelték volna... =D De emiatt nem picsog úgy, mint Miku, de kicsit magasabbra megy általában, mint Luka... Szóval nagyon szép~ Nem tudom, miért ilyen népszerűtlen nálam... De talán majd most rászokom arra, hogy őt is hallgassam, mert lesz még tőle Kagerou Project-szám. x'D)

Szóval, íme, az eredeti. És megmutatom, hogy mielyik az a verzió, amelyiket én imádok. x)

Egy picit más hangszereléssel, és egy picit mélyebben, mint az eredeti - szerintem mesteri~ Én legalább is oda meg vissza vagyok a csaj hangjáért. x) És ugye milyen baromi jó a szövege? * - *

Remélem, nektek is tetszik. ^^ Viszont holnap valami bájosabb számot fogtok kapni, hogy örüljetek - és mert olyan jön a sorban. xD

Adieu!

Címkék: zene anime ia vocaloid kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr787139827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása