Jinzou Enemy

 2015.02.01. 23:57

Hahoy~ Képzeljétek, vége van a vizsgaidőszakomnak~ (Illetve már 28-a óta vége van, de csak most szedtem össze magam, hogy bejegyezzek. x'D Ez már csak így megy...)

És mivel valószínűleg nem leszek túl produktív - illetve pont hogy nagoyn is produktív leszek, csak nem gépen - az elkövetkező időszakokban, és meg mert amúgy is sikerült újfent rákattannom a Mekaku City Actors-ra, úgy döntöttem, népszerűsítem kicsit. x3

Szóval, mi is az a Mekaku City Actors? (Vagy japánosabban Mekakushi Actors. x3) Az egy anime - no, mily meglepő - ami a Kagerou Days/Daze névre hallgató manga alapján készült (illetve regény is van belőle!). És tudjátok, hogy mi volt a manga ihletője? Egy bizonyos Jin (vocaloidos körökben ismertebb nevén Shizen no Teki-P) vocaloid dalciklusa~

Bezony-bezony, egy újabb zenei hetet - vagy inkább két hetet XD - kaptok, örülhettek. ^^ És majd fogok írni az animéről is, csak úgy döntöttem, hogy újranézem, és majd akkor. xD Mert egy vocaloid-inspirálta animéről muszáj megemlékeznem itt is. x)

És akkor mutatnám is az első számot Jin ciklusából a Jinzou Enemy - magyarul Mesterséges Ellenség (nem beszólni a fordítói stílusomra).

Először is az eredetit mutatom, Mikuval - mert döbbenet, de ez a szám egészen hallgatható vele. (De igen, szándékos volt a kihagyása a Miku-hétből. xD) Szóval, ez volna:

Egyelőre szerintem ne próbljátok meg összetenni a sztorit - egy dalból nem is lehet XD - mert majd azt szépen el fogom mesélni - ha addig összerakom én is a történetet xD - csak élvezzétek a dalokat. ^^ (És nem kell félni, önmagukban is megállják a helyüket, nem csak ciklusban. x3 Legalább is számomra a Jinzou Enemy egymagában is elég ütős szövegileg. ^^)

És azoknak, akiket annyira nem ragadott magával Miku vokálja, mutatok nektek egy baromi jó utaite-feldolgozást is. x) (Bár Bis fiú, szerintem nagyon passzol ehhez a dalhoz a hangja. x3)

Igen, ő egy élő ember, nem vocaloid, ne tévesszen meg senkit a gépesített effekt. =P (Maradjunk annyiban, hogy passzol a számhoz, na. xD)

Van még egy utaités feldolgozása, de az annyira nekem nem jön be - többet viszont nem találtam, legalább is YouTube-on, úgyhogy érjétek be most ezzel. (Lesz majd olyan szám, ahol több verziót is fogok linkelni, mert nem tudok választani, melyiket imádom jobban. xD)

Nna, ennyi mára. Késő van már... xD És kellemes Kagerou Project-hetet... kéthetet... félhónapot. Whatever.

Adieu!

Címkék: zene anime vocaloid hatsune miku utaite kagerou project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr367118829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása