!!!

 2014.12.19. 21:34

Gyerekek, én... Én képtelen vagyok értelmes szöveget írni most. x'D Na jó, talán még ennyi megy: tegnap hazaért az én gyönyörűm~

És kész, én itt feladtam, jöjjenek a képek, én nem találok szavakat~

Lö doboz - azok kedvéért, akik nem tudják, hogy néz ki egy doboz. xD (De meseszép ez a dizájn rajta~ *.*



Néhány ajándék: szemekhez ragasztóputty, gumik, ha esetleg újra akarnám húzni - de rájöttem, hogy nem akarom, mert így is olyan feszesre lett húzva, hogy csak na! - egy tisztítószivacs és a vörös ajándékszemek, amiket kértem hozzá~ Szépen becsomagolva mind, és jól el voltak rejtve a dobozban... Szóval csak úgy egyesével találgattam meg a kis mütyűröket...

...meg még egyet...

... meg... még egyet...

...és még egyet... xD
De ez már a teljes kiegészítő-készlet, az ízületes kezecskékkel fent, "születési bizonyítvánnyal" és újabb ajándék szemekkel balra, és ízületvédő szilikonkorongokkal jobbra. xD

És ímhol az én gyönyörűm~

Tudom, kicsit creepy így szemek és haj nélkül - háttérben a kupit meg nem nézni! - és sokkal bájosabb lesz, ha lesz face-upja, de egyelőre még azt se tudom, mikor fog megérkezni a parókája szegénynek... ^^""" Meg úgy egyébként is, én arra számítottam, hogy ha 13-án postázták, akkor majd úgy karácsony előtt, 22-23-a körül hozzák ki, szóval úgy jövő hét elején... És hogy nekem addig lesz időm ruhát varrni neki. Hát nem. x'D Az úrfi úgy döntött, hogy márpedig ő expressz-sebességgel hazaér, mert nem állapot, hogy egy kislány - akinek még teste sincs - csak úgy beelőzze. x'D

És ímhol a gyönyörűséges DF-H logó~ (Esküszöm, ennek a cégnek van az egyik legszebb márkajele.)

Ez meg itten a "születési anyakönyvi kivonat" - a kínai jelecskék valószínűleg a "Xiangyi" olvasattal bírnak, és ott a dátum, hogy mikor lett kész. (Szóval nyilas, ezek szerint. Bár a karakter szülinapja június 6, és ikrek. xD De tartok tőle, hogy mindkét szülinapját tartani fogjuk - csak hogy több ürügyem legyen neki ruhákat varrni/venni.) Valamint a háttérben megcsodálhatók a meseszép szemei, illetve az ízületes kéz, amit ma sikerült átszerelnem rá. Kemény küzdelem volt... x'D

Lö kéz~ Csak hogy úgy nagyjából lássátok, mekkora - és nem mellesleg elég erősen bír kapaszkodni. Szóval kell némi erőt belefektetni, hogy az ember le tudja hámozni magáról ezeket az ujjakat.

Éééés így fest szemekkel - amik amúgy vörösek, csak ebből a szögből nem látszik. ^^"

És ilyenek a lábai. (Bevallom őszintén, amikor először megláttam a térdeit a céges képeken, majd utána Vivi babáján élőben, elszörnyedtem, és csak sóhajtottam, hogy hát ez van, semmi sem lehet tökéletes. Azán kibontottam - és tudjátok mit? Neki vannak a legszebb térdei a világon! x3)

És ímhol az úrfi teljes életnagyságban, mind a 61 és fél centijével - és némi haj és ruha híján... (Esküszöm, mikor beállítottam ebbe a pózba, és lefotóztam, már majdhogynem hallani véltem a szemrehányó kérdést, hogy "Édesem, mondd csak, nem feledkeztél meg valamiről...?" x'D De túléltem az első estét, szóval annyira nem haragszik! =D ...Vagy legalább is tudja, hogy ha megfojt, nem lesz haja és ruhája. x'D)

...Boldogság van. x)

Eufória 1000%.

Ma meg nekiveselkedtem, hogy kicseréljem a kezeit, mint említettem, és bár eleinte nem nagyon akarta hagyni - issssszonyatosan meg vannak húzva benne a gumik, és nagyon féltem, hogy elbénázok valamit, és elszakad benne a rögzítés, vagy kitépek belőle egy kampót, vagy a legrosszabb, hogy esetleg eltöröm a karját, miközben kezet cserélek rajta... >< De hála a jó istennek csak kicsit bénáztam, és csak majdnem sikerült inzertelni az alkarjába egy horgolótűt, szóval viszonylag sikeresnek nevezhető az akció. xD

Ez lett az eredmény:

Imádom azokat az ujjakat...! (Kellett velük ügyeskedni egy darabig, hogy normálisan beálljanak, és bár ezekkel a kezekkel képes élethűen csípőre tenni a kezét, még a zongorázó kéztartást nem sikerült élethűen behajlítgatnom... De már az összekulcsolt kezek is haladás, szerintem. x3) Meg ha már így benne voltam a hajlítgatásban, kcisit pózoltattam is... (Tudom, hogy még mindig kupi van, ma kezdtem el rendet rakni, oké?!)

Valahogy így sikerült - kíváncsi voltam, mennyire tud térdelni, és bár a szeiza-üléssel sincsenek különösebb problémái, azért ezt az... imádkozó-pózt(?) kicsit nagyobb biztonsággal tartja.

Még egy kicsit közelebbről az ujjak~

... Ez pedig a "minden a tervek szerint halad, és holnapra uralmam alá hajtom az egész világot"-póz. x'D

Na jó, ennyi mára belőlem, kaptatok egy valag képet - és ha rajtam meg a fényképezőmön múlik, még fogtok is kapni, de remélem, legközelebbre már lesz legalább ruhája a kincsemnek...

Haja meg... Hajajajaj...

Lassan ott tartok, hogy levágok pár tincset a fehér rhapsody-parókámból, és ragasztok neki egy parókát én. x'D (Már találtam hozzá tutorialt. =P)

Nna, adieu!

Címkék: képek napló őrültségek bjd lamia

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr976998805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása