Ráadás

 2014.11.04. 23:54

Bár tegnap azt mondtam, hogy le lett zárva a Miku-hét, szeretnék nektek mutatni egy számomra nagyon tetszetős dolgot - ha már elméletileg BJD-tulajdonosnak számítok (csak legyen már kész...! XD) és ha már Miku...

Bezony, jól sejtitek, miről lesz itt szó. xD De ha nem volna elég nyilvánvaló, tessék: a Volks (az egyik legnagyobb, japán, BJD-ket és hozzájuk való kiegészítőket gyártó és forgalmazó cég, koreai és amerikai leányvállalattal is) 2013 szeptemberében úgy döntött, hogy betörnek a vocaloid-iparba (is), és piacra dobják *dobpergés* Hatsune Miku-t gömbízületű babaként!

Hogy miért csak most emlékezem meg róla? Nos... Tavaly ősszel még nem voltam ennyire benne a témában, Miku se hozott lázba annyira, illetve én idén október elején értesültem a dologról, hogy október 20-án veszi kezdetét az előre megrendelt, természetesen limitált kiadású babák kiszállítása. (A limitált annyit jelent, hogy meghatározott számú darabot gyártanak le belőle, illetve szettben lehet csak megvenni - parókástul-szemestül-ruhástul-festésestül-mindenestül. Ami egy konkrét karakter esetében kiváló marketingfogás. xD)

És tudjátok... Felmerült bennem, hogy "a fenébe, de kár érte". x'D Mert szép... Nagyon-nagyon szép...! És bár annyira nem rajongok Mikuért - csak azért a pár számért, amit múlt héten meg tegnap mutattam, de azokért fejvesztve XD - de úgy... Úgy dagadna a mellem a büszkeségtől, ha az enyém lehetne. És a birtoklási vágyam is kielégülne egy időre - a gyűjtői ingeremről nem is beszélve... És hát azért na, egy kicsit bánom, hogy lemaradtam róla - de vigasztal, hogy ha tudtam volna róla, se lett volna rá pénzem... xD De nézzétek meg, hát nem gyönyörű?!

Szerintem csodálatos! Minden tiszteletem a szobrászáé (Serika Misaki), igazán Mikus lett - és az a paróka...

...és az az arc...

...és azok a ruhák...!

Uramisten, azok az elképesztően részletgazdag ruhák...! *_*

...Hát ki ne akarná ezt a gyönyörűséget a polcán/asztalán látni...?

Szóval, csak ezt akartam mutatni. ^^ Ja, illetve még, ha esetleg bárkiben felmerülne szintén a "be kár érte"-érzés, hogy lecsúszott róla, azt most szeretném végérvényesen kiábrándítani, és meggyőzni arról, hogy esélye sincs megszerezni ezt a babát, hacsak nem másodkézből, évtizedek múlva, vagy esetleg szintén másodkézből, egy nagyobb örökség, esetleg lottófőnyeremény kézhez kapása után - szóval ennek a cuki kis 57 centi magas, minden ízületében mozgatható Mikunak az ára

- kapaszkodjatok meg -

62000 yen.

Ismétlem: HATVANKETTŐEZER yen. Jelenlegi árfolyamon ezt kettő és féllel kel beszorozni, hogy átszámold forintra - magyarul 155000 forint ez a babuci. Hehe.

És tudjátok mit?! Ez rohadtul nem drága! XD (Benne van a festés, a ruhák - alsóneművel(!) - a paróka, a szemek, és könyörgöm, Hatsune Miku...!) Legalább is limitált babához képest - meg a Volks áraihoz képest... - ez egy egészen... baráti árajánlat. (akit amúgy még érdekelnek a baba részletei, ITT EGY LINK.)

De ettől függetlenül, nem adnék ki ennyit egy babára. Nem én. Nem, mert Miku még mindig nem az abszolút toplistás kedvencem...

...De ha a Volksnak egyszer eszébe jut, hogy előrukkoljon a Kagamine-ikrekkel - hát én megyek és bankot rablok. Esküszöm. X'D

Na, hát ennyi akart lenni a  "kis érdekesség" - gondoltam, elkezdelek felkészíteni titeket a babás posztokra, mert hamarosan aktuális lesz, hogy megjöjjön az én édesem is... Egyszer... Valamikor... Ha végre valahára elkészül. (Karácsonyra már talán itt lesz. Augusztus 15-én rendeltem... x'D)

Adieu!

 

Címkék: képek bjd vocaloid hatsune miku

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr226865201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.11.07. 18:42:45

Wow, tényleg szép... Aztán belegondoltam, hogy én 155000-ből felszerelek egy komplett műhelyt. Ezek után elég bizarr elképzelni, hogy valaki ENNYIT költ egy babára...

Tadeshi 2014.11.07. 20:32:03

@Alessias: És látod, van ilyen ember. Egész sok ilyen ember. xD De hát, ha megtehetik... (Ha megtehetném, én is megvenném. x'D Sőt, nagyon szeretnék eljutni arra az anyagi helyzetre, hogy ne okozzon gondot zsebből kiperkálni ekkora összeget egyetlen egy babáért. Bár... amilyen skót vagyok, még ilyen anyagi helyzetben sem biztos, hogy gondolkodás nélkül megrendelném... xD)
De ettől függetlenül gyönyörű. x3
süti beállítások módosítása