Two Faced Lovers

 2014.10.28. 14:30

Szép napot~ Ma is hoztam zenét. ^^

És a mai nap száma nem más, mint az Ura Omote Lovers~

Voilá. ^^ Nem, én sem tudom, hogy hogy vagyok képes szeretni ezt a számot - mert itt aztán Miku tényleg chipmunk-effekttel énekel. x'D (De mégis oda vagyok ezért a dalért, és nem tudom, miért. x'D)

Viszooont, hogy azok se maradjanak jó élmény nélkül, akiknek ez a stílus annyira nem jön be, találtam egy naggggyon király utaite-feldolgozást - név szerint Fukuwa az énekes - úgyhogy megmutatom azt is. x3 És lévén az illető fiú, jóval kellemesebb hangon énekel - de a kétvonalas cét ő is ki tudja nyögni magából. =P

Tárá. ^^ Remélem, tetszik. ^^ (Nekem kifejezetten bejön a hangja. x3) És akkor mára ennyi, élvezzétek - és bocsánat, hogy most egy borzasztóan közismert dalt mutattam, de hátha fogok tudni még mutatni valamit, ami kevésbé elterjedt. xD

Adieu!

Címkék: zene vocaloid hatsune miku utaite

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr586840729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása