Romokba hulló virágok

 2014.09.09. 20:13

Hát, ilyen későn is rég jelentkeztem már a nap számával, de tegnap kicsit... Ehehöm.

Szóval tegnap úgy öt körül hazaértem. Az még hagyján, de ettem, majd ledőltem az ágyba - és amikor felébredtem, hajnali kettő volt. x'D És akkor is csak azért ébredtem fel, mert úgy fájt a fejem, hogy azt hittem, megpusztulok. Úgyhogy kimásztam a konyhába, bevettem egy algopirint - és aludtam tovább. x'D De ma reggel végre teljesen kipihenten ébredtem. xD Ilyen is rég volt. =D

Na de, hogy ne untassak halálra senkit, ímhol jövök a beígért dallal, ami Meiko Poem Weaved in Ruins című számának párdala. ^^

Voilá. ^^ Remélem, ez is elnyeri tetszéseteket. ^^ Én viszont mára megyek, mert fáradt vagyok - ma még órám után melóztam kicsit - és még hajnalban szeretném linkelni a következő számot. xD

Adieu!

Címkék: zene vocaloid kaito

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr596684183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása