番凩

 2014.09.08. 00:47

Szép hajnalt~ Mégse szabadultok meg tőlem olyan könnyen. x)

Úgy gondoltam, hogy kaptok egy búnusz-számot a Meiko-hét végén. ^^ Csak mert említettem, hogy Meiko és Kaito kb. egyszerre jöttek ki - ezért a fanok általában úgy vannak velük, mintha testvérek lennének, és épp ezért rengetegszer duetteznek. És nagyon illenek egymáshoz hangzásilag! *_*

Erre szeretném megmutatni nektek példaképp az egyik kedvenc számomat tőlük - és most Alessias is örülhet, mert kicsit japánosabb, tradicionálisabb hangzásvilágú dalt akarok linkelni. ^^

Tárá~ Remélem, nektek is tetszik. ^^ Nekem egyébként a története miatt kicsit eszembe jutott a nemrég linkelt Poem Weaved in Ruins - éééés, meglepi: leszek oly merész, hogy holnap, folytatásként megmutassam nektek a párdalát, Kaito-tól. =P És ha már így benne vagyunk a dalokban, úgy döntöttem, hogy akkor vasárnapig mutatok nektek néhány új és szép és fasza számot Kaito-tól. x3 Csak, hogy örüljetek - és mert Kaito-tól találtam egy nagggggyon epic dalt, amit majd természetesen vasárnap közkinccsé teszek. ^^ Addig is, én most megyek aludni, lévén reggel már mennem kell órákra - megint suli van, de rég is volt... x'D

Adieu!

Címkék: zene vocaloid meiko kaito

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr626679265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása