Sad Song

 2014.09.02. 20:23

Uff! Jöttem a mai dallal. ^^

Ami pedig nem más, mint a Sad Song - amihez nem találtam inglis fordítást, nézzétek el nekem, kérlek. ^^ (De a címével ellentétben a hangzása nem szomorkás - sőt, kifejezetten pörgős és rockos, és Meiko-nak annyira jól áll ez a stílus! * . *)

Voilá. ^^ Remélem, tetszik - gondoltam, a tegnapi brutális szám után hozok valami visszafogottabbat. (Egyébként, pont tegnap este találtam meg a szerintem legbetegebb vocaloid-számot, amit majd... majd egyszer megmutatok. Nem akarom, hogy rémálmaitok legyenek. x'D)

Na, remélem, mindenkinek tetszik a mai szám. ^^

Adieu!

Címkék: zene vocaloid meiko

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr166660255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása