No Music No Reason

 2014.06.21. 18:01

Ave! Épségben hazaértem, bár egy kicsit fáradt vagyok - korán volt az a hajnali fél hat, főleg úgy, hogy magamtól ébredtem arra, hogy nem kapok levegőt... x'D Meg rájöttünk, hogy a megfázásomhoz hozzájött az allergiám, mert hogy kint most virágzik minden fa, ami itthon már elvirágzott május végén... Szóval egy élmény volt a szabadban sétálgatni... x'D

De a lényeg az, hogy a vonatút kellemesen telt, jó sokat haladtam az új Eco-könyvemmel, már a harmadán túl vagyok - és most néztem meg úgy ténylegesen, cirka 800 oldalas x'D - de azért fáradt vagyok, na. De! Kit érdekel a fáradtság, amikor unka-nii-chan olyan édes volt, hogy hazaértem, és azzal fogadott, hogy a kezembe nyomott egy Múzeumok Éjszakájás jegyet?! X'D Irigylem a munkahelyét néha... Tavaly a Könyvfesztiválra kaptam csak így random egy tiszteletjegyet, idén Múzeumokra... x'D Bár, pont lemaradtam a Könyvhétről, úgyhogy most már kell valami kultúresemény. Csak emberem nem volt hirtelen, aki jönne velem. x'D De már azt is megoldottam, Zsófát sikerült elcsábítanom magammal. ^^ Úgyhogy reszkess, Budapest, mert idén sem hagyom ki a Múzeumok Éjszakáját! x'D (Bár ebben tényleg az a gyönyörű, hogy holnap jön át hozzám Saca, és SuperDanganronpa-maratont fogunk tartani, itt alszik nálam, 23-án majd ha kipihentük magunkat, esetleg hazaengedem, aztán 24-én megyek tárgyalásra... x'D Neeem sűrűek a programjaim, egyáltalán nem. x'D)

És akkor most már végre rátérnék a mai zenére is. x'D

Tárá~ Végre, setlisten kívül. ^^ Nagyon szeretem ezt a számot. *.* És akkor a szöveg:

Music, colouring nonchalantly
Melody, becoming the power to live
My life, a breathing ornament

Music, even if it disappears
Don't give, the world spins
Your lifes continues

But why does sound play ?
Countless of reasons but there is nothing
Returning to my old self is more paintful than anything
A sudden word, a lapse of time, all at the beginning
If you can say that is fate
It shines the brightest

My dream, say you are ready to die
Your dream, say you should be able to do it
Changing councuiousness

It's not something you can grant just like that
You won't call it a dream then would you ?
Exactly, a dream is something big you can smile about

Don't assume, don't give up, believe in yourself
If you don't have a bit more courage
I'll take you anywhere

NO MUSIC NO REASON
Don't give up !!

A sudden word, a lapse of time, all at the beginning
If you can say that is fate
It shines the brightest

Tessék~ Élvezzétek - én meg végre megyek enni valamit. Aztán este belevetem magam a kultúrába. xD

Adieu!

Címkék: zene fáradtság vonat napló dalszöveg őrültségek girugämesh

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr876396473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása