NUMB

 2014.05.14. 02:05

Halihó~ Ma viszonylag jó napom van, mert a mai napon nem kell bemennem egyetemre - reneszánsz irodalomból már megvan a jegyem és csak azoknak kell bemenniük, akik újraírják a ZH-t, engem meg a tancsi néni ötösre(!!!) zárt le, úgyhogy hagyhatom x'D - japánom elmarad, mert pénteken szóbeli - meg fogok halniiii T.T - és a két előadáson meg nem írnak katalógust. Úgyhogy banzai!

Ugye mindenki ismeri a Linkin Parkot? =D Hát persze. A Numb című számukat meg feltétlenül, régi sláger. És tudtátok, hogy Megurine Luka gyárilag képes angolul is énekelni? Bár erős akcentusa van...x'D És bizooony, ezt a tényt kihasználva egy lelkes Luka-tulajdonos csinált vele egy Numb-covert! *.*

Na, hogy tetszik? ^^ Én nagyon szeretem ezt a számot eredetiben is, és Lukának annyira jól áll ez a rockosabb hangzás, és olyan jó hangja van ehhez a számhoz. x3

És én eredetileg majdnem egy Britney Spears(!!!) számot raktam be mára, a Toxic-ot, ha még valakinek rémlik valami erről a számról... Én másodikos koromban meg voltam érte őrülve. x'D Az se most volt... X'D De röhögnétek, mert állítom, hogy Luka feldolgozása fényévekkel jobb, mint az eredeti! X'D

Na, ez a mai nap száma. xD Örüljetek. =D Én meg egész nap japánozni fogok - as usual...

Adieu!

Címkék: zene vocaloid megurine luka

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr476160930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása