Pane Dhiria ~Reloaded~

 2014.05.11. 14:49

Szép napot! Igen, japánoznom kéne, mert tegnap jól eldumáltam az időt Kishinél, ma meg hajnali kettőig szerepeztem, és elfelejtettem hajnalban posztolni a mai számot. x'D Úgyhogy ezt most pótolom.

És mindenek előtt, szeretném ezt a dalt Alessiasnak ajánlani - és idézni egy beszélgetést, ami kettőnk közt zajlott le ezzel a számmal kapcsolatban:
Alessias: "Lehet, hogy jobban megszeretem majd, ha kijön a kb. 30%-kal lassabb feldolgozása... :S"
Tadeshi: "Majd gondolni fogok Rád és erre a kijelentésedre, amikor esetleg egy Kaito-hetet csinálok. =D"

Úgyhogy, tessék, íme egy 30%-al lassabb Pane Dhiria - ami szerény véleményem szerint a legjobb verzió, amit valaha hallottam belőle. *.*

Remélem, nektek is tetszik. ^^

És igen, lévén vasárnap van, attól tartok, hogy ezzel zárom a Kaito-hetet. De ne aggódjatok, jövő héten valaki más dalait fogom megosztani veletek, remélem, neki is ugyanúgy fogtok örülni. ^^ (És bár azért akartam ezt a két hetet felhasználni a dalmutogatásra, mert 19-étől kezdődik a vizsgaidőszakom, a vicc ebben csak az, hogy én 19-ére már négy vizsgámon túl leszek - a kilencből... x'D Juuhúúú... x'D)

Na, de most már tényleg japánozni kéne, mert a háromszáz oldalas Genki II nem tanulja meg magát...

Adieu!

 

Címkék: zene vocaloid kaito

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr386148600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.05.12. 18:42:30

*.*Júúúúúúújj...*.*

Tadeshi 2014.05.12. 22:39:44

@Alessias: Úgy érzem, elnyerte tetszésed. x3
süti beállítások módosítása