Prayer Voice

 2014.05.09. 00:16

Üdv ismét~ Jöttem a mai vocaloid-számmal - és igen, még mindig baglyoskodom, de csak mert holnap elmarad minden órám, és itthon maradhatok - japánozni. x'D Ohhyeah~

És ha már Japánnál tartunk, ma úgy döntöttem, hogy kicsit tradicionálisabb irányt adok a Kaito-hétnek - meg amúgy a tegnapi szám is ebbe az irányba lökött XD - és bemutatok nektek egy frenetikus számot, Mayuko-tól. (Igen, megint Mayuko, nem bírtam volna ki, ha nem kerül elő ezúttal is. xD)

Voilá. Imádom ezt a számot. *.* (Mint minden Mayuko-számot. xD) És basszus, az az ária, amit Kaito produkál a közepén, 2:10 és 2:35 között, te jó isten...! O_O (Botor mód megpróbáltam elénekelni, és szégyen, de Kaito kenterbe vert. Kaito. Ilyen hangmagasságokban. Engem. x'D Borzasztóak ezek a vocaloidok... xD)

Na, remélem, nektek is tetszett. ^^

Adieu!

Címkék: zene vocaloid kaito

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr366140143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.05.09. 19:15:22

Nagyon jó, eddig ez a legjobb Kaitotól, de azt ne kérd, hogy én e felett a férfiszoprán felett napirendre térjek. NEM.

Tadeshi 2014.05.09. 23:11:00

@Alessias: Annyira rossz, vagy annyira jó? x'D (Nekem nagyon bejön. x3) Amúgy, a Hide and Seek nem jött be? =S

Alessias 2014.05.10. 07:58:23

@Tadeshi: Hát... végül is... Eléggé megdöbbentő volt hallani, de már kezdem megszokni... (..) Amúgy nem, nem annyira. Akkoriban éppen annál SOKKAL creepybb zenéket hallgattam (pl: www.youtube.com/watch?v=nlKl9cp_DYA&list=PL11445B9F715FB9A6 ), úgyhogy lehet, hogy csak nem lépte át az ingerküszöbömet :)

Tadeshi 2014.05.10. 09:33:14

@Alessias: Ilyet... xD Na, majd a hitori kakurenbou...! XD
süti beállítások módosítása