Koala-manó

 2014.03.14. 17:14

Ma tartottunk egy kis közös szülinapi összezörrenést Csillával és Rosieval, és mivel tegnap sikerült befejeznem Csilla ajándékát, gondoltam, megmutatom~

tumblr_mx0qa2KOh31qeqm4po1_500.jpg

Ez a kis cukorfalat egy koreai banda - egészen konkrétan az EXO - egyik tagjának - egészen konkrétan Krisnek - a műve. És mivel nagyon nem tudtam mit kitalálni, hogy mivel lepjem meg Csillát - már korábban elment a Caravaggio-kiállításra, mint hogy én megkérdeztem volna, és az Eötvösös Hamletre nem ért volna rá x'D - ezért megkértem, hogy írjon már egy rövid listát, minek örülne. Lista helyett ezt a képet kaptam. xD Ééééés...P_20140314_140320.jpg

...ő lett az eredmény. =D (Életem második plüss-próbálkozása, nézzétek el. xD)

És ha már így benne vagyok, Rosie kettőnktől egy posztert kapott, míg engem Rosie egy "Nyolc kincs" névre hallgató teával lepett meg - már alig várom, hogy kipróbáljam *.* - Csilla pedig gondolt a mostanában rendre előjövő egzisztenciális problémáimra, amikkel naponta kénytelen vagyok szembesülni - és megkaptam tőle a Taschen Kiadó Dadaizmus kötetét. *.* (“You'll never know why you exist, but you'll always allow yourselves to be easily persuaded to take life seriously.” - Tristan Tzara) (És ráadásul ma végre vettem magamnak egy új táskát, ami tökéletesen passzol az új barna cipőmhöz, és pluszba kiástam 200 forintért az Eiffel Antikváriumban egy Beethoven IX. szimfónia bakelitet, úgyhogy öröm van és boldogság. x3)

1658299_694735123881707_64787588_o.jpg

Bónuszkép. Jobbról balra: Rosie, Csilla és egy bajszos Mona Lisa. (Elnézést, vállalhatatlan fejem volt, úgyhogy még a helyszínen cenzúráztam magam a Dadaizmussal. x'D)

Adieu!

Címkék: születésnap könyv képek ajándék napló varrás születésnapok őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr905860438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.03.14. 18:18:01

Yay! Sooooo cuteeeee!...
Az én legújabb fogásom az Eifelben egyébként: három tökéletes állapotú Kodolányi-kötet (Új ég, új föl és A Vas fiai I.-II.), darabonként kettőszázért... *.* *.*

Tadeshi 2014.03.14. 20:54:42

@Alessias: Köszi! x3
Úúú, tök jó! *.* (Én bakelitekért járok oda - csak annyira tele vannak a dobozok, és olyan nehéz kiásni bármi mást Korda Gyurin, Sas-kabarén és meselemezeken kívül... xD De eddig minden vadászatom után kincsekkel térhettem haza. x3)
süti beállítások módosítása