Fekete Karnevál

 2014.03.06. 22:31

Avagy egy kis kései farsangolás képekben~

De még előttük - némi információ: drága Alessias barátom több ihletőforrásnak köszönhetően a farsangi bálokon felbuzdulva egy egészen elképesztő, ötrészes jelmez-szettet mutatott nekem valamelyik nap - illetve ekkor még csak az első két elem volt kész belőle - és miután sejtelmesen utaltam rá, hogy hát nekem már most volna ötletem egy hozzá passzoló loli-koordinációra, így koránt sem meglepő módon engem ért az a megtiszteltetés, hogy rajtam fotózza le a kész művet. 

full outfit 3.JPG

Ami valami ilyesmi. x3 A szett tartalmaz egy nyakdíszt, egy kendőt, egy félkesztyűt, egy boszorkánykalapot és egy eszméletlenül kinéző maszkot (félreértés ne essék, az egész szett eszméletlen, de én a maszkra kattantam rá nagyon xD) természetesen minden elem Alessias horgolmánya/heggesztménye, az outfitemről pedig majd a legközelebbi lolimeet alkalmával kaptok jobb képet. (Továbbá a bross/sáltű nem a szett része, azt én kaptam ajándékba a modellkedésért, de annyira passzol a szereléshez~ És bár elméletileg egy szárny kíván lenni, én richtig szemnek néztem. XD)

head-neck collection.JPG

A maszk közelebbről~ (Gyönyörű... És olyan jól mutatna a velencei maszkom mellett a falon...! *sigh*)

Egy kicsit jobb szögből, immáron kalap nélkül. (Egyébként, amilyen gyönyörű, legalább olyan nehéz volt úgy felrakni, hogy ne bökje a szemem az alsó drót... És nagyon vicces csőrrel lehajtani a fejed, hogy begombold a kardigánod. xD)

Hát ennyi. A szett egyébként a "Raven Queen" fantázianevet viseli, mibenlétét tekintve pedig egy gonosz boszorkát hivatott képviselni. x) Bár tegnap volt a farsang utolsó napja, azért még talán belefér. xD Remélem, tetszik. x3

Adieu!

Címkék: képek napló ékszer lolita őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr735846644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2014.03.07. 17:32:40

Les derbouka, des tamtam & des marabous
des grosses moutaches, des zoulous, des danses vaudous
ça baragouine du charabia
Ca veux même plus rien dire d'être un vrai français
süti beállítások módosítása