Boukoku Kakusei Catharsis

 2013.10.25. 16:28

Hahoy! Ma is hoztam nektek egy bravúros feldolgozást~ (Remélem az ALI PROJECT-fanok már sikongatnak. =D)

Bár, őszintén bevallom, akármennyire is szeretem az Ali Projectet, a Boukoku Kakusei Catharsis eredetiben nem tartozik a kedvenceim közé, de talán csak azért, mert nem tetszett a PV-je. (Úgyhogy nem is azt kapjátok, hanem egy szöveggel ellátott, angol fordítást is tartalmazó példányt. ^^ [Az AMV a .hack//Roots c. anime képkockáiból áll.])

Éééés, akkor most halljuk, hogy áll ez a gyönyörűség Lennek! x3

Újabb vallomás: ezt a verziót hallottam ebből a számból először, és akkor szerettem bele... És még mindig elképeszt, hogy Lennek mennyire jól állnak az Ali Project számai - mert bezony, több feldolgozást is csináltak vele. x3 De mind közül szerintem ez az egyik legjobb~ (És csssss, de szerény véleményem szerint Len-kun kegyetlenül túlénekelte Takarano Arika-sant... x'D)

Na, mára ennyi, remélem, tetszik. ^^

Adieu!

Címkék: zene vocaloid kagamine len ali project

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr195599102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása