浴室少女

 2013.10.24. 12:32

Hahoy! Tudjátok, most a 23-ai ünnep miatt olyan jól érzem magam ezzel a szabad csütörtökkel...

A mennyország netovábbja lenne, ha pénteken sem lenne egy órám se, és akkor már szerdától elkezdődhetett volna az őszi szünetem, de sajnos pénteken vagy egy nyelvgyakorlatom, amit nem tanácsos ellógni, meg van egy japánom, amit meg aztán főként nem tanácsos ellógni. xD (Kár, hogy nem valami dögunalmas előadás - Pokoltúra, mondjuk... - arra biztos nem mennék be pénteken. xD)

De mindegy is, örülök, hogy legalább nem reggel korán, hanem csak tízre kell bemennem. Nna, és akkor a nap száma... *dobpergés* Yokushitsu Shoujo!

(Angol sub most nincs, mert sehol nem találtam az angol fordítását - ami nonszensz, mert régebben emlékszem, hogy találtam egyet... BTW, a Yokushitsu Shoujo-ról legalább tudom, hogy angolosan Bathroom Girl, ha efelől bárkinek is kétsége lett volna, miután Rin egy fürdőkádban csücsül. xD)

Bevallom, ennek a számnak a kiválasztásánál az vezérelt, hogy mindenkit halálra rémítsek. =D De csak mert a Musunde Hiraite Rasetsu to Mukuro után ennél creepybb számot nem hallottam. (Valamelyik este olyan hajnali fél egy-fél kettő környékén hallgattam ezt, aztán kimentem mosdóba, és majdnem szívrohamot kaptam, mikor egy összegömbölyödött alakot látta a fürdőkádban - persze amikor felkapcsoltam a villanyt, kiderült, hogy csak a mosnivaló ruhakupac... De majdnem felsikítottam, annyira megijedtem. x'D)

Minden esetre, szerintem sejtitek, hogy ez a szám is Mayuko műve - még mindig imádom a dalait, az összes groteszk és horrorisztikus elemével együtt x3 - de megnyugtatok mindenkit, ennél betegebb szám már nem lesz tőle. xD (Azt viszont javaslom, hogy a tökéletes hatás kedvéért, este, sötétben hallgassátok, és főként egyedül - és utána menjetek be a fürdőszobába ügyintézni, és ne kapcsoljatok villanyt. =P Aki ezt megcselekszi, kérem, jelezze élményeit kommentben. ^^)

Adieu!

Címkék: zene suli vocaloid kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr1005597107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2013.10.27. 17:29:00

Végre egy kommentre érdemes dal! Tökéletesen pokoli és deviáns, biztosan felkerül a listámra :) *Azért én hallgatnék még hasonlóan beteg számokat... Ezek valahogy sokkal jobban tetszenek, mint a zúzós számaik*

Tadeshi 2013.10.27. 20:37:20

@Alessias: Végre egy komment! XD
Ugyeee? Én is imádom - és akkor azt hiszem, érdemes lenne hallgatnod Mayuko számait. =D (Ha nem leszek lusta, lehet szó egy linkgyűjteményről, úgyis terveztem összeszedni a hölgy műveit. XD)
süti beállítások módosítása