Unhappy Refrain

 2013.10.18. 16:31

Hoy...! Ma közepesen jó napom volt, szóval---

...szeretnék megosztani veletek egy jó tanácsot, így első körben. Ha ne adj isten véletlenül egy új cipő feltörné a bokátokat, akkor legyen annyi eszetek, hogy másnap nem vesztek fel egy ugyanolyan cipőt, vagy ha mégis, akkor legalább a sebet ragasszátok le ragtapasszal. (Én voltam oly botor, hogy elkövettem a fent leírtak ellenkezőjét, mert bár kicsit sziszegve mentem le a lépcsőn, úgy gondoltam, nem lehet olyan nagy baj egy kis sebes bokából... A HÉV-megállóban arra lettem figyelmes, hogy mintha nem fájna annyira, meg is tapogattam, és egy kicsit megijesztett az a vérmennyiség, ami a kezemen maradt - meg végigcsordogált a cipőmön... x'D De szerencsére fekete harisnyán annyira nem látszik, ha már esetleg facsarni lehetne belőle a vért... Nyelvgyakos csoporttársam viszont megmentett, adott ragtapaszt - de mire én eljutottam a metrómegállótól az R épületig... A feljáró lépcsőjénél azt hittem, elájulok. x'D)

Úgyhogy baromi mulatságosan indult a napom, nyelvgyakon megtudtam, hogy ismét kanjitesztet fogok írni - most azért egy kicsit több időm volt rá felkészülni x'D - úgyhogy óra után el is kértem az egyik srác virtuális könyvét, hogy kimásolgassam belőle a kanjikat - meg közben a csoport felével beültünk az Ördögsarokba inni valamit - elcsábultam egy forrócsokira, még ha ki is nevettek, hogy alkoholmentessel nyomulok, de most nem volt gusztusom a sörhöz. Meg úgy az alkoholhoz. (Szerencsére nem csak én voltam így vele. xD)

És sajna egész hamar el kellett mennem - pedig olyan jól éreztem magam velük...! - hogy még sormintákat gyártsak a kanjikból. (De asszem most se vétettem hibát, még ha kicsit reményvesztetten is ültem le a doga elé. xD)

Na, de ennyit belőlem, elnézést, ha valakit sokkoltam az elejével, remélem, nem üldöztem el végleg. xD

De tess, itt a nap száma~

Remélem, tetszik. ^^ (És amúgy hiányolom az elemző gondolatokat a Jabberwocky Jabberwocka alól. =P Mi van, senki nem szereti Lewis Carroll-t és André Bretont? x'D Gyerekek, a romantikánál és a szürrealizmusnál nincs jobb...! Esetleg a szimbolizmus... De na. xD)

Adieu!

Címkék: zene suli elte rinya vocaloid kagamine len kagamine rin

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr915584376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizumo Ami 2013.10.18. 16:50:39

Remélem azért nem fogsz elvérezni, vagy esetleg lebénulni! Jóbbulást! És gyógyulgasson a lábacskád! Sok sikert a kanji dogához!
süti beállítások módosítása