Az utolsó nap...

 2013.08.31. 20:45

Hát, gyerekek, ezt is megéltük - augusztus 31-e van, ami nem csak azt jelenti, hogy holnapól már ősz van, s lolimeet, hanem azt is, hogy ma van az általam kitartóan folytatott 96-hónap utolsó napja. Úgyhogy búcsúzásképp egy olyan dalt hoztam nektek, amit bár már egyszer mutattam itt (kikötöttem magamnak, hogy csak olyan számokat fogok mutatni, amiket nagyon szeretek, és viszonylag nem olyan ismert, de még más feldolgozásban nem posztoltam itt), de jó okom van rá. xD

Ugyanis 96猫-t itt élőben - ÉLŐBEN!!! - láthatjátok, s bár a fél arcát maszk fedi, de él, és mozog, és 96. x3

Tárááá~ (Azok a maszkok elmebetegek - de valahogy jellemzőek. xD) De imádom, hogy hogy tudja váltogatni a hangszíneket... *-*

Khm, s hogy értsétek is a szöveget, mutatok angol feliratos verziót is, a legismertebb utaités feldolgozást:

Ééés, mivel ez az utolsó nap, kaptok egy másikat, aminek az elejét meg a klipjét imádom~

Ez az a verzió, amiben 0:21-kor a "yadaaa!!"-sikolytól minden egyes alkalommal kiráz a hideg. O.o

A vocaloid-verziót nem pakolnám már fel, ha nem bánjátok. xD Most elég ennyi.

Nos, remélem, mindenki jól érezte magát az utolsó hónapban a suli előtt - én nagyon élveztem az augusztust, főleg ezzel a kis "kihívással", nagyon jól elvoltam. xD S bár most vége, csak hogy tudjátok, már alakulnak fejben a Kagamine-számok, hogy miket akarok megmutatni nektek majd... októberben... Esetleg. xD

Zárásként pedig a nap híre: három hétnyi vegetálás után végre újra van mobiltelefonom!! Ave XXI. század!! x3

Adieu!

Címkék: zene vocaloid utaite 96猫

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr175486529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.04.10. 18:26:41

Ha ezt komolyan ő énekli, akkor HŰHA O.o És én ezt a számot eddig nem szerettem...

Tadeshi 2014.04.10. 21:55:52

@Alessias: Eddig. =P (De hát 96neko énekli, lehet bármit nem szeretni tőle? XD) És igen, hű a szám, imádom, ahogy váltogatja a hangszíneit. x3

Alessias 2014.04.11. 19:20:11

@Tadeshi: Tényleg profi, de nekem sajnos meg kell hallgatnom a számokat, hogy elhiggyem :) Tudod, milyen fenntartásokkal tudok viseltetne szerencsétlenek iránt... (..)

Tadeshi 2014.04.11. 20:50:41

@Alessias: Tudom-tudom. =) (Amúgy, némi bennfentes információmorzsa: érik már egy Kaito-hét. xD)

Alessias 2014.04.12. 10:55:42

@Tadeshi: Yipppppíííí! Jó régóta várom már *.* (Meg a Luka-hónapot is, ha már itt tartunk... :D)

Tadeshi 2014.04.12. 11:41:43

@Alessias: Attól tartok, hogy Luka-számokból is csak egy hét fog összejönni, mert nem hallgatok tőle túl sokat... ^^" (De cserébe összeszedek egy Miku-hetet is. ;3)

Alessias 2014.04.13. 09:06:51

@Tadeshi: Látod, ez egy szuper ötlet :D Várom!
süti beállítások módosítása