Panda Hero

 2013.08.30. 00:26

Hoy! ^^ Nos, mivel a tegnapi napomra tökéletesen ráillett a hajnalban feltett Matryoshka, reménykedem benne, hogy a mai napomhoz is passzolni fog a mai nap száma. xD Ezt lessétek meg, mit találtam! x3

Ez egy élő adásból való hangfelvétel 2013. március elsejéről - van valami ilyen programja asszem, hogy néha-néha elénekel egy számot élőben, amit  rajongók kérnek tőle, és valaki végre kérte tőle a Panda Hero-t. x3 (S bár azt se tudja, mikor jön be az ének, és egy picit elcsúszott a hangja 2:13-nál, és fogalma sincs, hogy a vége felé mit kell mondania - "koko wa... wakaranai..." XD - de attól még ő jól szórakozik. xD)

Mondjuk... én örülnék, ha 96 csinálna a Panda Hero-ból egy CD-képes verziót. x3 Imádom azt a számot - bár, be kell vallanom, régebben ezt sem szerettem. Talán azért, mert hasonlít a Matryoshkára. xD Ezt viszont eredetiben szerettem meg végül. Eltelt egy kis idő, addigra a Matryoshkát is megszerettem, s az egyik vocaloid live concert videóját néztem - félórás felvétel, ha jól rémlik, egy sapporoi koncert volt - s Gumi ott is előadta. És mire kibogarásztam a katakanákat - "pan...da... he? ho? hi! hi... ro... Panda Hero!!" - már meg is tetszett a szám. xD (Meg az a koreográfia, amit Gumi és Lily táncolt hozzá...! O.o)

Majd ha egyszer megtalálom, berakom, lássatok ti is vocaloid live concertet. =D Nagyon érdekes!

Adieu!

Címkék: zene őrültségek vocaloid utaite 96猫

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr775484201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2013.08.31. 14:52:40

@Tengermacska: Bocs, nem ezt akartam. Elküldöm e-mailben. Ezt ne nyisd meg, mert ez vmi oldal. Én képet akartam linkelni.

Tadeshi 2013.08.31. 20:08:16

@Tengermacska: Várom a képet~ Kíváncsivá tettél. xD

Tadeshi 2013.09.18. 23:28:14

@Tengermacska: Meg. Értem. xD (Azt a darabot is meg kellene már néznem. xD Játsszák még egyáltalán? =D)

.Ellu 2013.09.23. 17:27:13

Da! Csak nem Csabi játssza Hennikét, és úgy már nem jó.
süti beállítások módosítása