流れ星

 2013.08.13. 16:17

Tegnap este mentünk meteorzáport nézni öcsivel és Évivel az Uránia csillagvizsgálóba, Budára. És bár egy darab hullócsillagot nem láttam - úgy fest, kedves McSors azt akarja, hogy ne nagyon teljesüljenek mostanában a kívánságaim xD - de megnéztem a Holdat közelről - és sajna nem láttam a Mare Tranquilitate-t (aki olvasta Bartis Attila A nyugalom c. regényét, az tudni fogja, miért fontos ez xD) de utána megnéztem a Szaturnuszt is, bár nagyon pici volt, mert nem tudott jobban ránagyítani a teleszkóp. xD

(Ellenben borzalmasan éreztem magam a tömeg miatt, igaz, hogy "csak" száz embert engedtek be, de szűk folyosón voltunk, sorba kellett állni - még szerencse, hogy nekünk foglalt jegyünk volt, ezért a legelejére állhattunk be XD - de én azt hittem, meghalok. Nem vagyok klausztrofóbiás, a tömegiszonyom is csak néha szokott előjönni, de akkor is csak akkor, ha metróra vagy villamosra kell felheringeskednem magam... Ez nem is tömeg, inkább emberiszony... xD)

No de, képzeljétek, tegnap pont említettem Tune-nak, hogy 96 már odáig vitte, hogy egy animének a második endingjét ő énekli - Tanken Driland a címe, 37 részes játékadaptáció, és képes leszek csak azért végignézni az egészet, mert 96 énekli a második endinget. xD És hogy témába vágjak vele, hogy, hogy nem, a szám címe Nagareboshi - azaz Hullócsillag.

Ez itt az anime-verzió, mindjárt kaptok vágatlant is~

Tettyék. ^^

Most viszont rohanok, mert öcsivel kell csillagrombolósdit játszanom - építtetett velem egy birodalmi csillagrombolót, minek okán épp a Star Wars mániáját éli xD - és már itt visít, hogy mentsem meg vele Leia hercegnőt... (Üdvözlet a Halálcsillagról. x'D)

Adieu!

Címkék: zene ajánló anime kisöcsém utaite 96猫

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr145459244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alouette 2013.08.15. 11:16:04

Ez nem is rossz... :) És asszem 96猫-sama elég ok lenne, hogy legalább egy részt megnézzek bármilyen animéből :D

Tadeshi 2013.08.16. 18:51:04

@Alouette: Most viccelsz? Ha meglátnám egy anime cast-listásján, hogy seiyuu, még ha csak egy epizódra is, akkor is megnézném az egész animét, csak azért az egy részért, hogy halljam seiyuuként. XD (Bár Tune-nal hétfőn pont azt fejtegettük, FMA Brotherhood kapcsán, hogy ha Paku Romi nem vállalta volna Ed szinkronját benne, akkor vagy nem csinálták volna meg a Brotherhoodot, vagy megkérték volna 96猫-t, hogy te, figyi, ugorj már be Paku Romi helyett, egy jó hosszú sorozatra, főszerepbe. x'D)
süti beállítások módosítása