1/3

 2013.05.06. 13:57

De akár azt is mondhatnám, hogy a Sors keze... xD Tovább! =P

Nnnnna, kérem, túl vagyok a magyar emelten. Hát ezt is megéltem... És röhögtem szinte, mert tegnap faterral Skype-oltunk, és egyszer csak megszólal: Csokonai. Mondom mi van? Mondja, hogy Csokonai lesz majd a téma magyaron. Mondom, aha...

Ma reggel nyolc óra három perckor kinyitom az érettségi feladatlapot, első feladat: "Olvassa el figyelmesen Csokonai Vitéz Mihály... " - és kicsin múlt, hogy ne röhögjek fel hangosan. X'D Kedves Fater, elárulnád, eddig mi a francért nem nyertük meg a lottót?! Mi?! XD (Legyen már szíves ugyanilyen remek jövőbelátó képességgel rendelkezni kedd este is, és mondjuk olyasmiket benyögni, hogy első világháború, vesztfáliai béke, augsburgi vallásbéke, Bizánc eleste, egyházszakadás, István megkoronázása, honfoglalás - meg ilyen kis bájosakat. Krisztus születése. Vagy nem tudom. xD (Apropó, ezen most elgondolkodtam: szerintetek Krisztus i. sz. 0-ban, vagy i. sz. 1-ben született...? Mert technikailag nullának kéne lennie, de... Született 0-ban? Na de kérem. XD)

De ne kalandozzunk el. Ma reggel fél hatkor keltem, szépen felöltöztem - továbbá a ballagásom után én többször nem vagyok hajlandó fekete szoknyát és fehér blúzt húzni, úgyhogy a kedvenc virágos ruhámban mentem, holnap matekra meg fehér szoknyában és fekete blúzban fogok, mert éljen a formabontás. Szerdán a fehér csipkecsodában fogok menni. Elnézést az öltözködési kitérőért. XD

Szóval, útra keltem, HÉV-megállóban összefutottam Fruval - szegénykém tiszta ideg volt XD - ott tartottuk benne a lelket nővérével, aztán az Astoriánál elváltak útjaink - mert ő az én sulimba ment emeltezni. xD Én meg mentem a Kölcseybe, Szerencsésen négy perccel fél előtt meg is érkeztem, és 08:03-kor nekiestünk a feladatsornak.

Amúgy, szerintem lehetett volna nehezebb is. Legalább is én könnyen írok esszéket meg véleményeket meg hivatalos leveleket, a feladatsor meg annyira nem volt gáz - műelemzés és szövegértés - bár Kölcsey kritikájával meggyűlt a bajom. XD De amúgy sokkal nehezebbre számítottam. (Rettegtem attól, hogy felvilágosodás- és reformkori folyóiratok neveit, évszámait és szerkesztőit kérdezhetik, 11.-ben se bírtam megjegyezni őket, de hál' az égnek nem volt benne. xD A másik, amit direkt megnéztem, azok a Nyugat-nemzedékek voltak, ez volt a másik, amit sose bírtam normálisan összehozni, de tegnap este minden nemzedékből bevágtam négy nevet - mert a próbaérettségin ezt basztam el, mert Bacsó azt mondta, elég két-két név, és négyet kértek. x) - de örültem, hogy végül nem kellett leírnom egyiküket se. xD)

Szóval, nem volt olyan ijesztő. A matek nem érdekel különösebben - meg amíg ott van velem a világ legnagyobb legális puskája (a függvénytáblázat XD) és használhatok számológépet, addig nincs miért rettegnem. xD (Különben is, valamelyik nap pont a matekfüzetemben találtam egy ilyen feliratot két sinus-függvény között: "Félelmet nem ismerő, halált megvető bátorsággal..." - s ugyan nem lett befejezve a mondat, legalább mottómmá vált. xD)

A töritől viszont félek. =S Az is emelt, és nyááááá. Úgyhogy szerintem megyek is ismételgetni, mert egyelőre ott tartok, hogy 1077, Szent László trónra kerül, és ez azért még messze van a dél-szláv konfliktustól, úgyhogy szerintem itt az ideje nekiesni a törikönyvemnek. xD

Adieu!

Címkék: suli fáradtság napló érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr385284455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2013.05.06. 14:05:06

Na, kezdem magam itt utolérni... :)

.Ellu 2013.05.14. 14:14:36

Hogy sikerült? :)

Tadeshi 2013.05.15. 22:49:03

@Tengermacska: Én jónak érzem! Hogy a javító tanárnak milyen az ízlése az már részlet kérdés... xD

Alouette 2013.05.16. 18:55:52

Éljen a megkötések felrúgása! Kicsit csalódott is lettem volna, ha hagyományos ruhában mész.... XD A szóbelidre meg...hmmm.... talán a kiskutyusodat kellene fölvnned :D

Tadeshi 2013.05.21. 14:52:21

@Alouette: ...A mimet kéne felvennem...? O_O

Alouette 2013.06.20. 18:29:31

@Tadeshi: A kutyacsigolya-láncodat, ma Petite! XD Képzeld el, mennyie beleillene a Színmű művészileg szabadon szárnyaló légkörébe... :D

Tadeshi 2013.06.23. 20:56:52

@Alouette: Ja, hogy ja! Hát, ez már rég volt... xD
süti beállítások módosítása