Just for fun

 2013.01.31. 19:03

Helló! Képzeljétek, ma reggel "technikai okokból" csak a Stadionokig jutottam be a metróval - mint megtudtam, a Deákon kisebb beégés történt - onnan 1-es villamossal majd 173-as busszal folytattam utamat - elfojtott ideggörcs közepette - elkéstem németről, de a tanár elfelejtett bejönni az órára, így meg tudtam csinálni a matekleckémet, és még az Odüsszeiával is haladtam - 7. ének! XD

Ezen kívül, hogy ne legyen a tegnapi szar napom folytatása a mai, a töritanárom szerencsére hozzá se nyúlt a tegnap írt, bődületesen szar töritézémhez - amire csekély négy órát tanultam - úgyhogy van még némi haladékom. És ha már így benne vagyunk, rájöttem, hogy nincs kedvem nyavalyogni se, mert nem hiszem, hogy bárkit is mély érdeklődéssel töltene el baráti/családi kapcsolataim fejtegetése, úgy döntöttem, berakom azt a maradék hét Tom Waits számot, amivel tartozom néktek, hátha nekem is jobb kedvem lesz. ^w^

Bár, ezúttal megkíméllek titeket az albumok címétől meg az évszámtól, aki eddig nem lett rajongó, most már nem hiszem, hogy az lesz, akit meg sikerült megtérítenem, úgyis megkeresi magának. Nna, ugorjunk fejest!

Ez az a szám, amink a szövegével, bevallom, de még nem sikerült értelmezési szintre jutnom. De... van valami a ritmusában, amitől nem tudok leállni a hallgatásával... xD

Ez meg a szöveg miatt... És ezért a nyilatkozatért: "My father-in-law has been trying to get me involved in this other business. He's got these little lozenges that come in different flavours and they have a cross on one side and a Bible passage on the other. He calls them Testamints. The idea is that if you can't make the church service, you meditate on the Testamint passage, then pop it in your mouth. We took the idea one step further with Chocolate Jesus." - Tom Waits, 1999 Zseniális. 

Ha minden igaz, a Down by Law c. film egyik betétdalát halljuk - és lehet, mert nekem ismerős, bár szerintem nem láttam azt a filmet... XD De a szám quite catchy~

A Lie to Me-t meg azért, mert olyan szép és szókimondó, és őszinte. x3 (Ebben a tekintetben kicsit olyan, mint az Alvin és a Mókusok - Bizalom c. száma, csak Waits nem punk. XD)

Ezt pedig azért, hogy halljátok, milyen, amikor szerelmes számot énekel - a Sea of Love-on kívül. xD

A Please call me baby után stílusosan a Telephone call from Istanbul a következő szám - s szerelem volt első hallásra. x3 (Egyébként, a szaxi szóló miatt kísértetiesen hasonlít egy Durarara!! soundtrack-re, be is linkelem, mit szóltok? Hátha nem csak nekem tűnik fel a stílusbeli hasonlóság. xD)

Egyszer illene már a Durarara!!-ról is iderittyentenem valami bejegyzés félét... xD (Megjegyzem, ez a legszexibb szaxofonszóló, amit eleddig valaha hallottam. *.*)

Ez pedig az utolsó Waits szám, amit meg kívánok osztani a nagyközönséggel, s a 2011-es Bad As Me albumról - amiben szerinte az "as" simán kaphatna egy +S betűt. Mr. Waits megérdemelné. x3

Remélem élveztétek. Nekem határozottan jobb lett a kedvem. x3

Címkék: zene tom waits

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr745055355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása