E5vös-napok - Dies irae...

 2011.10.30. 19:53

Heh, nem csak erről lesz szó, de elsősorban igen. XD De először - mint mostanság jó szokásom - elmondom, megint mi miatt nem voltam, amikor lehettem volna. XD

Mondjuk először is szeretném leszögezni, hogy szegény Ernő kedves fogta magát és pár nappal ezelőtt egy olyan kékhalált nyomott le nekem, hogy először fel se fogtam. És a legszörnyűbb ebben, hogy nem tudtuk nii-channal bekapcsolni! Történt ez asszem szerdán, és valahogy úgy most állt helyre a világrend, mert nii-channak tök véletlenül volt egy tök fölösleges, teljes konfigurációja a szobájában a fal mellé állítva - egy komplett gép, egészen konkrétan... - azt méltóztatta nekem áthozni, és csak annyit kért, hogy lehetőleg a C meghajtóra ne pakoljak sok mindent, hogy ne keljen sokat törölgetnie - ehhez képest richtig oda töltöttem le vagy 10 yaoi mangát... XD

De ma végre átszerelte nekem a régi gépemből a winchestereket, meg a tápot, úgyhogy délután kettőre boldog ember lettem. (Megvan mind a nyolc gigányi zene, kb. ugyanennyi kép és film, de ami a legfontosabb, megvannak az írásaim, sulis munkáim és azok a verseim is és regénytöredékeim is, amik itt még nincsenek, de gépen már igen, csak a kéziratokat elhagytam... XD) És miután felraktam végre egy MSN-t, hozzá egy Plus-t, mert hát prémium felhaszálóskodjunk kicsit, mint eddig is, valamint egy Winampot, teljesen kerek lett az életem. XD 

Szóval, ez a helyzet, ami a gépemet illeti. Node, akkor, hogy a címre is rátérjek végre, volt nekünk idén is egy olyan grandiózus eseményünk az E5vösben, hogy E5vös-napok. 27-29-ig. 27-én csütörtök este volt a Ki mit tud?, ami én szokásomhoz híven kihagytam, mert hulla fáradt voltam, miután csütörtök délután vettük meg Csillával, Orsival és Esztivel a teremdekor alapanyagait, illetve én találtam magamnak 330 pénzért egy csodagyönyörű csomagolópapírt. x3 (Ami még ahhoz képest, hogy Pirex-es, és hogy a belvárosban van, is olcsónak számít nálam - no meg aztán egyből eszembe ötlött, hogy ebbe fogom bizony becsomagolni Kishi másfél hónapja késlekedő szülinapi ajándékát. xD x3)

Pénteken pediglen két előadáson vettem részt tanítás helyett, az első a Babilon-effektusról szólt, és tök érdekes volt - megtudtam, miért is nagy parázna Babilon, hogy hogy lett az, és hogy egyáltalán miért akarnak az emberek kibanagy tornyokat építeni xD - és a vicc az egészben, hogy ugye az előadások végén szoktunk kapni egy cetlit, amivel igazolni tudjuk, hogy részt vettünk az előadáson. Kaptam is, és itt jön a poén: az első előadás 8:30-tól tart 10:00-ig, míg a második 10:30-tól délig. Én azon szerencsések közé tartozom, akik tudnak időutazni, mert 10 órakor megvolt a 10:30-tól délig tartó előadásról az igazolópapírom. XD Mondjuk szerencsére kiderült, hogy csak elnyomtatták, és valójában a papírnak a színe a lényeg.

(Mondjuk voltak még bakik a szervezést illetően... Bori - jóbarátom - hajókról szóló előadására a jelentkezési lapot elhagyták valahol, és szegény csaj így, mivel amúgy is kb. három ember jelentkezett az ő előadására, lemondta... =S)

Ellenben a második előadás az Álomfejtés és a Freudi pszichológia volt - és baszott jó. x3 (Ugyan nem tudtam meg, hogy miért járhatnak alva az emberek, de annyira érdekes volt hallgatnia bácsit! xD Mondjuk amikor láttam a lapon, hogy XY pszichológus, egyetemi tanár és TEOLÓGUS, kicsit megrémültem, s reménykedtem, hogy ugye nem fog prédikációt tartani, mert már volt szerencsém nem egyhez sajnos, de kellemesen csalódtam, mert csak egy bibliai példát hozott az egész előadás alatt, az is kapcsolódott az álomfejtéshez - József és a börtöntársainak álmai, meg a fáraó álma - szóval jó volt. ^^

(A hátsó sorban meg olyan bunkó barmok ültek, az utolsó negyed órában lehetett kérdezni, és a sokadik kérdés feltevésekor, amikor a bácsi válaszolt volna, elkezdtek tapsolni... -.-")

No mindegy... Előadások után elmásztunk kajálni, majd megaláztattuk magunkat a kötélhúzáson - 32 főből 23 lány, asszem elég ennyit mondanom... XD - aztán kénytelenek voltunk visszajönni fél ötre, mert fél hatkor kezdődött a Gólyabál, és idén a mi osztályunk vállalta el a leszervezést, ami konkrétan annyit jelentett, hogy két emberke volt a műsorvezető, míg a többi szerencsétlen azzal szívott, hogy előtte legörgesse, majd a végén felgörgesse azokat az egyenként hatszáz kilós és harminc méter hosszú szőnyeget, amik a tesiterem padlózatát fedik, hogy a kedves vendégeknek ne kelljen levenni a cipőjüket. -.-"

De vigasztal, hogy kurvajó volt a Gólyabál. x3 Tényleg, minden osztály produkciója remek volt, még az is, amire a főpróbán azt mondtuk, hogy ,,gyerekek, csináljatok ezzel valamit, mert nagyon szar" - hát csináltak. XD Csak ne kellett volna utána ottmaradni még egy órát elrakni a cuccokat... XD

Másnap, szombaton csak egy előadás volt, én grafológiára mentem, min hogy az egész baráti társaságunk. XD Nati anyukája jött be előadni, és tök j volt. ^^ (Eleinte kicsit meg volt ijedve, mert állítása szerint 5 embernél többnek még életében nem tartott előadást, de a végére már teljesen belejött. =D)

És még le kell támadnom Natit egy oldalnyi írásmintával, hogy tessék engem kielemezni. XD

Utána meg... Teremdekor. Bezony. Idén a teremdekorálás témája a különböző kultúrák s egzotikus civilizációk felé akart orientálódni, vagyis minden osztály húzhatott egy országot - így történt meg, hogy a mi osztályunk kihúzta a... (kapaszkodjatok meg) Vatikánt.
Nem röhög - együtt érez.
(Igen, ezért Dies irae... xD)

Az első ötletünk az volt, hogy kirakjuk az ajtóra, hogy ,,Belépés csak pápai engedéllyel" és bezárjuk az ajtót, és mindenki megy a dolgára - de mivel ilyesmit csak a 12-esek tehetnek meg, majd csak jövőre. XD

Bennem felmerült, hogy kéne néhány kékruhás, fegyveres apáca, néhány szexi, hatalmas mordályokkal rohangáló pap, pár vámpír, és egy Abel Nightroad atya, és máris tiszta Trinity Blood-feelingje lenne az egésznek, és biztos, hogy mindenkiben maradandó emlékeket hagynánk - de mivel az osztályból egyedül én ismerem ezt az animét, nem hittem, hogy nagy visszhangot csapna, így inkább nem közöltem ötleteimet az ofővel... XD

Úgyhogy kénytelenek voltunk előrukkolni valami eredeti ötlettel, és Csilla ki is találta, hogy lehetne pápaválasztási konklávé, pápajelöltekkel, lehetne gyóntató, a megválasztott pápa misézhetne, oszthatnánk ostyát - sajtostallért xD - és vörösbort - málnaszörpöt XD - és lehetne egy szentünk, aki néha feltámad, és akkor mindenki felkiált, hogy ,,Feltámadt, csoda történt, dicsérjük az Urat!"

Szóval kurvajó ötleteket sorolt fel, amiket úgy ahogy meg is valósítottunk - és képesek voltunk dekoráció címszóval pápai címert gyártani, a ,,Belépés csak pápai engedéllyel" felirat pedig ugyan kikerült, de áthúzva, alatta a felirat: ,,A pápaválasztási konklávé idején a bejárás a Vatikán területére mindenkinek engedélyezett"

ÉS, a slusszpoén: vettünk még csütörtökön vagy hatszáz színes papírt. Kivágtunk belőlük háromszor annyi kézfejet. És azokból kiragasztottuk a falra, az oltár mögé azt a bizonyos részletet Ádám teremtéséből, amikor is a két lényeges kéz majdhogynem összeér... Csodagyönyörű lett, meg kell mondjam... XD 

De a dekoráció itt ki is merült, del került egy XVI. Benedek pápa felirat latinul a tábla fölé, a táblára egy Szent Péter Bazilika sematikus rajza, valamint a szentünk fölé, hogy ,,Szent Johanna sírja, érintsd meg és megtisztulsz!"

És szerintem eszméletlenül jól nézett ki a termünk! Vittünk be padokat is, mint egy templomba szokás, az ablakokat lefedtük színes krepp-papírral, mintha festett ólomüvegek lennének, és a legpoénabb az egészben a gyóntatás lett volna, két nagydumás srác állandóan ott állomásozott, hogy ő most úgy meggyóntatja a bejövőket, hogy csak na! 

Tipp, hogy hányan mentek be gyónni...? XD Pontosan, senki se. XD Ez van.

De mi is hamar leléptünk Csillával, körbenézni a termeket. (Ja, igen, azt nem említettem, hogy a kihúzható országok közé ,,tök véletlenül" bekerült mondjuk teszem azt Roxfort, Középfölde, Mennyország, Atlantisz és - amitől majdnem szívinfarktust kaptam, hogy nem mi húztuk - Csodaország... Amikor a 10.G-s haverom kijelentette, hogy hát ők Csodaországot húzták, már épp adtam volna neki oda a kölcsönkért yaoimangámat, hogy megnézhesse, de a kijelentésére bebasztam a táskámba, és kijelentettem, hogy ,,Nem. Kapsz. Yaoit." XDD Az a fej, amit erre vágott... xD)

Khm, szóval, első utam természetesen Csodaországba vezetett, amihez hozzátartozik egy kis előzménytörténet is, ugyanis pénteken megtaláltam életem szerelmét. Bezony. <3 Két teremdekor között nagyban masírozok fel a lépcsőn, mire egyszer csak a kanyarból előbukkan egy kék ruhás, köténykés, szőke csajszi. Én a felismerés boldog tudatában kiáltottam fel - magamhoz képest is elég hangosan XD - hogy ,,ALÍÍÍÍÍÍÍZ!!!" Fel is vidult, mert mint utólag megtudtam, negyed órája rohangáltak már a suliban, mire én voltam az első, aki felismerte őket. Igen, többesben, mert két méteres lemaradással előugrott AZ Őrült Kalapos.

A felkiáltásom hangerejéhez mérten a kétméteres lemaradás nem számított sokat, sztem még a folyosó végén is hallották, hogy valaki Alízt kiabál. XD Tehát ez okból kifolyólag ő is vigyorgott, és amint meglátott, azt a kétméteres távot kettőnk között egy könnyed ugrással leamortizálta, konkrétan felkent a lépcsőkorlátra, és olyan vigyorral nézett rám alighogy tíz centire tőlem, hogy nyekkeni se tudtam. XD

Aztán ahogy jött, úgy le is lépett, gondolom rohant tovább reklámozni az osztályukat, de én ott helyben beleszerelmesedtem abba a srácba... XDDD 

Ezután az ominózus pillanat után még kétszer futottam össze vele folyosón három óra - a termek megtekintésének kezdete - előtt, és kb. összesen 15 percet dumáltunk mindenféléről, mire föl, amikor már három után mentem Csodaországba, már a nyakába ugorva üdvözöltem. (Nem tudom milyen arcot vágott szegény srác, de Aida szerint nagyon meglepődött. XD DE! Visszaölelt! XD És miután távozni készültünk, megállt lőttem, végigmért, és rákérdezett: ,,...Csak nem Fecske...?" x3 ...Najó, ennyit rólam és a szerelmes ömlengésemről. XD)

Ezen kívül Indiában (9. E) találtam még két yaoifant - vonzom őket, basszus, ez már veszélyes... XD - Kínában ki lettem sminkelve és egy kedves masszőr jól átgyúrta a hátamat, Brazíliában ettem csokis ananászt, Japánban szereztem yakuzatetoválást és kérkedtem a szegényes kanjitudásommal - vicces volt xD - bejártuk az Egyesült Arab Emírségeket, Ausztráliát, Angliát, Németországot, Kubát, Jamaikát, Dél-Afrikát, Svédországot, Oroszországot, Egyiptomot, Olaszországot, megtaláltuk Atlantiszt, megjártuk a Mennyországot, megmentettük Középföldét, és a Roxfortban beosztottak a... Mardekárba... (Ez a nap poénja volt, komolyan... XD)

Szóval, szép volt... ÉS ahhoz képest, hogy négykor terveztem lelépni, hát jól ott maradtam ötig... XD De megérte. ^^ Nem mintha a távozásom utáni programom nem érte volna meg - ugyanis ötkor felkapkodtam magamra a drága Fecske jelmezét, majd rombuszos felsőben, térdgatyóban és felemás harisnyákban végigmasíroztam a metrón a Balháig, majd onnan a Rózsa utcáig, be a Gólembe, halloweeni lolimeetre. x3

Naaaaaagyon jó volt...! Életemben másodjára voltam meeten, és hát hűűű... Ugyan csak hétig tudtam maradni, de végre ittam banános forrócsokit - Gólemben egyedüli és utánozhatatlan x3 - röviden bemutatkozott az összes jelenlevő - tök jó volt, mert mindenki hozhatott magával bárkit, így kerültem én is oda, Kishi meghívása által XD - az enyém egy kicsit hosszúra sikeredett, mert annak a keretein belül adtam át Kishinek  szülinapi ajándékát. ^^ (Végül is, csak másfél hónap késés, nem olyan gáz... XD Nee-chan ajándékaival fél évet késtem - szülinapi, névnapi és húsvéti ajándékaival. xD)

De arra a csomagra büszke vagyok. Találtam otthon egy cipős dobozt, azt belebugyoláltam a csodagyönyörű csomagolópapírba két teremdekorálás között (xD), és azt kibéleltem szép, kibahosszú kék szalaggal, amibe belerejtettem a... következő, agyoncelluxozott, szépen csomagolt dobozt. XD Meg egy versikét, Matrioska címmel. ^^ (Igen, sejthető, mire utal a cím...XD)

Abban a dobozban volt még egy doboz, egy végén kinyitandó cetlivel, illetve abban a dobozban volt a legkisebb doboz, abban volt benne sok-sok gyöngy, fülbevalóalapok, szerelőkarikák, gyűrűalapok és három szép gyöngy. ^^ A végén kibontandó cetlin meg egy versike:

Egy kis Fecske
Azt fütyülte:
London hídja leomlott
.
[Insert London Bridge is falling down, fütyülve by Tadeshi. XD]
Hogyha őt most
Fülön csíped
Kapsz egy kis ajándékot.

Kishi öt percig agyalt, hogy ez vajh mi lehet. XD Arra egész hamar rájött, hogy Fecske én volnék, és utána nem átallt fülön csípni, szó szerint. XD De megérdemelte, hogy odaadjam neki a megérdemelt ajándékot: egy drótból hajlított fülbit. Tőlem, egyedi tervezéssel, csak neki. XD (Most jövök rá, hogy le kellett volna fényképeznem, de ez van. XD Egen, mostanában rákaptam a drótékszerek hajlítgatására, már csináltam egy medált magamnak, egy fülbit Adrinak, egy gyűrűt Nee-channak és egy fülbit Kishinek. x3 És ez még csak a kezdet, muháháháááá! XD)

És annyira jól áll neki! x3 (Ráadásul annyira nem is volt nehéz, alig szenvedtem vele valamit. XD Csak a spirálok, azok a hülye spirálok... -.-" XD)

Fhúúú...Na jó, most már fáradok, úgyhogy asszem eltűnök. Késett a post, egen, de evvan. Akartam írni a 31-ei Halloweenozásról is Fruzsiékkal, mert az is baszottjó volt, de majd... XD

Na, adtam olvasnivalót egy időre, úgyhogy pápá! 

Címkék: suli ajándék napló f lolita eötvös 11. őrültségek tevékenység moliére a fösvény

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr123340947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alouette 2014.06.08. 16:50:52

És íme a mai "keressünk egy csaknem megalázóan régi posztot, ha már itt kommentelgetünk"- játékom győztese XD Viccet félretéve, mindenre emlékszem :)Leginkább szegény Zsófi arcára, amikor letámadtad :) Viszont azt, hogy Aaaandris már akkor is szégyentelen volt, egyáltalán nem kétlem XDD

Tadeshi 2014.06.08. 18:15:43

@Alouette: Te megőrültél. X'D Uramisten. x'D Én komolyan fontolóra vettem, hogy elköltöztetem a blogomat, mert ezek az általad szellemesen - és sajnos rendkívül találóan x'D - "megalázóan régi posztok" néha egy-egy lelkes kommentelő - ahem - jóvoltából előkerülnek a süllyesztőből, ahol pedig lenniük kellene, felszínre úsznak, nekem meg leég a bőr a képemről. x'D De azért köszönöm, hogy gondoltál rám és a napi beégetésemet sem felejtetted el - szeretlek, de ezt még vissza fogod kapni. x'D (Apropó, ha már itt tartunk: követelem a Lolitámat. x'D És a A játékosomat. X'D)
süti beállítások módosítása