Pay It Forward

 2011.08.09. 21:02

...Én is... Egen... XD Nem bírtam ki, túl nagy volt a kísértés... XD

De, a dolog lényege az volna, - megjegyzem, Kishi indította útjára ezt a játékot - hogy ha kiteszem a táblácskát és első három kommentelő között vagyok a dolog posztjánál - Tune oldalán jelen esetben XD - akkor kapok egy kézzel készült ajándékot.

Elsőként kommenteltem - ugyan kis gondolkodási idő, és enyhe győzködés után, hogy a rajz is minősül kézzel készített ajándéknak... XD ÉS igen, ez ezt jelenti:

Ím, a logó - Kishi műve ^^ - és bizony, kedves tengernyi olvasóm - khm, khm - az első három kommentelőnek jövök egy kézzel készített ajándékkal. ^^

(Kíváncsi vagyok, fog-e érkezni egyáltalán komment... XD)

Címkék: játék ajándék

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr803138123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2011.08.10. 20:18:45

JÍÍÍÍÍ
Csak a komment kedvéért... Inkább én csinálok Neked valamit.. És szeptemberben odaadom:) ♥

Tadeshi 2011.08.22. 12:18:06

@Rachel.szivemm: Szeretlek! De nehogy azt hidd, hogy nem kapsz valamit. XD

.Ellu 2011.08.30. 18:33:50

@Tadeshi: Te is kapsz... :)
Nagyon cuki kis szívhez szóló kézzel készített dolgot.
Csak neked súgom meg, a többieknek maradjon meglepetés:
holnaptól új frizurám lesz.
Úúúú, félek. :@

Izumi-kouhai · http://izumi-kouhai.blogspot.com 2011.10.09. 19:20:25

Megtaláltalak ám itt is, nem veszett el a francia szótáram :3 Meg Facen is már felzaklattalak xD Gyere vissza blogolniii ennek örömére \o/

Tadeshi 2011.10.13. 19:12:39

@Izumi-kouhai: FB-re lehet tényleg fel kéne nézni, mert már több, mint fél éve nem jártam arra...XD Örülök, hogy a francia-szótárad megvan, kínos lenne számodra, ha elhagynád, nem? XD
És... ömm... Hát...Hétvégén..? XD Ígérem, írok új bejegyzést. XD

(És akkor ez most azt jelenti, hogy neked is lógok egy kézzel készült ajándékkal...? XDDD)

Izumi-kouhai · http://izumi-kouhai.blogspot.com 2011.10.14. 22:24:56

@Tadeshi: Azért az pofátlanság lenne, ha én is kérnék ajándékot xD Majd valamikor, Halloweenra ráér :D Blogot meg írjál, az nekem elég ajándék. Majd én is összehozok valamit hétvégén... a mai biosz karómat meg kell örökítenem xD.

Tadeshi 2011.10.16. 11:57:47

@Izumi-kouhai: Ilyesmit ne mondj, mert hajlamos vagyok komolyan venni. XD És ehh, hát ömm... Én Super Marionál ki bírtam hozni a hármast kémiából, szenvedtem érte, de sikerült. XD
süti beállítások módosítása