Elsők napja

 2011.04.09. 18:31

Többek között, mert ma csináltam sok mindent életemben először. xD Legfőképp most jártam először Újpesten, a Babits Mihály gimnáziumban, Japán Napon. ^^

Szóval, kezdjük a legelején. 10-kor megnyitó, amihez fel kellett kelnem fél nyolckor, hogy elkészüljek fél kilencre, hogy kiérjek 9:10-re a Keletihez. xD De kiértem - 10 perccel korábban XD - és mikor Tune és Kishi is megérkeztek, meg lettem ismertetve Ichigoval, s már mentünk is a 20E-s busz megállójába... Amit nem nagyon találtunk... Először felmásztunk a Keletihez, oké. Tune közölte, hogy másik oldal. Oké, visszamásztunk. Rájöttünk, hogy az előbb mégis jó oldalon voltunk! Oké, vissza. Bolyongtunk a Keleti főbejárata előtt, majd Ichigo megkérdezett egy bácsit, hogy merre, mire az elirányított minket a Keleti mögé, egy szoborhoz - szobor sehol, majd az építkezés mögött megtaláltuk Baross Gábor szobrát - és azon morfondíroztunk, hogy mi a francért van a szobor talapzatán Hermész és Héphaisztosz... 

(Csak mert Hermész oké, hogy a kereskedők védőistene, de mellette a tolvajoké is... xD) Aztán megtaláltuk nagy nehezen a megfelelő buszmegállót, minekutána egy kedves BKV-sofőrbácsi elirányított minket a 30E-busz megállójából. XD De hamar jött a busz, felszálltunk, és kezdődhetett egy félórás buszút ki Újpestre - gyakorlatilag a semmi közepére... (Komoly, amikor leszálltunk, szembe találtuk magunkat egy szép nagy réttel, kis patakkal, és csak kamilláztam, hogy basszus, biztos itt kellett leszállni? (Jah, egyébként az egész út alatt annyit tudtam, hogy megyünk megyünk, elfele... xD De hogy úgy konkrétan hova, arról fogalmam se volt, úgyhogy bőszen követtem a navigátort - aki egyébként néha maga se tudta, merre kéne menni... xD - de csak eltaláltunk a Babitsba...

Hála két szervezőnek, akik úgy az út túloldalán jöttek velünk párhuzamosan, és feltűnően néztek minket, aztán megkérdeztem tőlük, hogy tudják-e, merre kell menni, mire felvillantották a ,,Szervező" feliratú jelvényüket... xD Egyébként, ha nem találkozunk velük, szerintem kajra eltévedtünk volna...

De, sikeresen megtaláltuk a bejáratot is - röpke 20 percet késtünk... xD - Kishinek hála adakoztam kétszáz forinttal - és ezen értékkel még jövök neki... xD - és választhattam egy jókívánságot - random benyúltam egyért, és az első, ami kezembe akadt, az a "Harmónia" volt. Igen, az néha jól jönne... xD

Aztán letelepedtünk az aulában, és hallgattunk egy csodaszép, de nem túl hosszú zongorakoncertet Fujiwara Shinji előadásában. Aztán az iskola musicaléből hallottunk néhány részletet - szép hangjuk volt az előadóknak, de azért remélem, nem csak az a 10-12 ember alkotja a kórust, akik a végén felmentek a színpadra... O.o Azután az iskola japán vendégdiákja mondott beszédet nekünk - olyan aranyosan ejtette a magyar szavakat... *.* - majd tartott ikebana bemutatót. Aztán jöttek a Kiyo-Kito Taiko-sok, négy számmal, na, ott azt hittem, székestül hátast dobok! O.o

Elképesztő volt az a produkció, még ha csak négyen is voltak fent a hat helyett. Komolyan, egyszerűen nem tudom szavakba önteni azt az érzést, amikor négy dob egyszerre döngi be az aulát, minden egyes ütem a helyén van és az ember a feje búbjától kezdve a kislábujjáig együtt rezonál a dobok membránjával... Felejthetetlen érzés - és mihamarább ismétlésért kiált! x3

Aztán délben ebédszünet volt, elmentünk kicsit bebarangolni a sulit, majd ki az udvarra, ettünk - találtunk egy eszméletlenül bájos kerti teázósarkot, kisszékkel, asztalkával, és felette felfuttatott növényekkel, valami hihetetlenül szép volt! x3 (Mondanám, hogy kezdeményezném ugyanezt a mi sulinkba is, csak ez a hátránya a belvárosi iskoláknak: nincs nagy udvar, csak egy kis izéke, középen, és az is le van burkolva... xD)

Kaja előtt és után meglestük a bazárt, volt egy csomó manga - Princess Ai 1-3 O.o - de nem akartam költekezni, mert... Mert na... xD (Az a Shaman King 1-es kötet meg amúgy is már gazdára talált... xD)

Utána meg felmentünk a DDR-szobába, és életemben először kipróbáltam a táncpadot, a Kesenai tsumire - és akkora Failed lett, hogy csak na... xD (De rendes volt a szervezőcsaj, adott mégegy lehetőséget, a Pindúr Pandúrok endingjére... xD) Utána meg próbálkoztunk az aktuális táncoló mellett/mögött ugrabugrálni - a szervezőcsaj halálra röhögte magát. XD (Bazzeg, a Dokuro-chan openingje gyilkos, még a legkezdőbb szinten is...! XD)

Jah, basszus, majdnem kihagytam: összefutottunk közben Levivel is, Ádámmal is, és még a megnyitón kapásból leült elém Zavi, én meg csak néztem, hogy basszus, tök ismerős ez a csaj... Zavi!! xD (Egyébként, tök vicces, Örsön ismerkedtem vele össze, az pedig úgy történt, hogy megállt mellettem, én meg néztem, hogy ,,bazzeg, de kibaszott jó kabátja van!" aztán felém fordult, na mondom, upsz, egy kicsit feltűnően stíröltem volna a ruháját...? Aztán odajött, és megkérdezte, hogy ,,Szia, nem te vagy az a csaj, akit egy koncerten véletlenül leöntöttem egy üveg sörrel?" Úgy hirtelen válaszolni se tudtam... xD Csak ráztam a fejem, hogy neeeem, nem én...XD)

Node, hol tartottam...? Jah, igen, DDR. Fenomenális, mostantól minden Conon be fogok állni a sorba, és égetni fogom magam... xD Aztán mentünk az origamis terembe, hogy beszálljunk az ezer daru meghajtogatásába - életemben először hajtogattam darvat... xD De egész tűrhető lett... xD (Remélem még fel tudom idézni magamban a módszert... XD)

Meg összefutottunk Kishi loliismerőseivel, Gigivel és NekoHimével - az a ruha ütött, ami rajtuk volt. Én nem nagyon bírom az ilyen rózsaszín, habos-babos, fullmasnis és ékszeres (hivatalos nevén dekora) stílust, de így szemtől szembe azért eltátottam a számat. O.o (S ha már elsők napja, most láttam loliruhát viselve, életemben először. xD Mármint úgy, hogy gyakorlatilag három centiről vizslathattam végig a print minden motívumát... xD) (És úgy lettem bemutatva nekik Kishi által, mint ,,Tadeshi, akivel mindig yaoizom." Na de ilyet...! XD)

De amint meghallottam, hogy kezdődik a Teaház, és a haikuverseny, már rohantam is oda. Ittam hagyományos japán búzateát - az tök finom volt^^ - meg három fajta zöld teát - az első zöld finom volt, a második, zöldebb, elviselhető, a harmadik, nagyon zöld, borzalmas. [Zöld, zöldebb, nagyon zöld...XD]) Meg összeismerkedtem egy bizonyos CsP - Péter - nevű sráccal, és úgy másfél órán keresztül eldumálgattunk mindenféléről. Tök jófej volt. ^^ (Majd ímélben fogom zaklatni, hogy adja meg a blogcímét. xD Muháháháháhááááá. xD)

Aztán, amikor már nagyon szállingóztak az emberek, és Tune és Kishi és Ichigo is távozni készült a Teaházból, rájöttem, hogy nekem lassan el kéne indulnom haza, ha ötre meg akarok érkezni - mint az követelmény volt fateréktól... -.-" Úgyhogy fél négykor elindultam - lemaradtam a yukata-próbálásról, a StreetFashion bemutatóról és a Sárkányozásról (utóbbi miatt fája  szívem leginkább T_T) de még jó is volt, hogy korán elindultam, mert tényleg másfél óra volt, mire hazaértem Újpestről... xD (Főként azért, mert a külföldi delegációk érkezése miatt lezárták a Dózsa György utat, úgyhogy a busz kénytelen volt megkerülni a Városligetet, és utána visszavinni a Keletihez... Höh... ennyi erővel leszállhattam volna a Mexikói út előtt, és hazamehettem volna villamossal. XD Mint ahogy anno a PeCsás Conokról... xD)

De helyette a Keletitől mentem, s értem haza öt előtt három perccel. <3 És ősök nem voltak itthon... X'D Egyszer érek haza pontosan, és akkor sincsenek itthon, király, mi? XD De hát, ez van...

De, még hazaúton kaptam SMS-t Kishitől, hogy ,,Első lettél haikuversenyen." O.o Azt hittem, felugrom, és körbetáncolom a HÉV-et örömömben. XD x3 Úgyhogy kjááááá, tök boldog vagyok! x3 (Ha már elsők napja... xD) Tune eltette nekem a nyereményem, - ő ötödik, Kishi hatodik lett - úgyhogy majd jövő vasárnap szintén tali - meg kapok szülinapi ajándékot is. Oh, my goood... xD

No, szóval, fantasztikus nap volt. Lejártam és táncoltam a lábamat, hulla voltam, mire hazaértem, de hősiesen pesztráltam az öcsémet tízig... xD (Ősök mentek Duma Színházba. És ki vigyáz a kicsire, na ki? Hát naná, hogy én... xD a kis ördögfióka meg az istennek nem akart elaludni tízig... xD)

No, hát, asszem ennyi... Még ilyen napot, még, még! Ismétlést akarok! xD

Címkék: ajánló japán fáradtság napló haiku tevékenység kisöcsém

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr202812557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása