Rohangálás Villon után

 2011.01.25. 20:43

Nekem ez a költő ott tesz keresztbe, ahol csak tud. Ez halál komoly: oké, hogy három életrajzi regényt is találtam róla - mindhárom minimum kétujjnyi vastag... - de hogy a szakirodalomért is ennyit kelljen rohangálni, na az borzasztó.

Elmentem könyvtárba, igen. (Meg utána Tuneékhoz, Szent Laciba, képekért. Ezutóbbiról faterék nem tudnak, mert amiről nem tudnak, az nem fáj nekik. De most istenem, ha egy olyan iciripiciri kérésre, hogy ,,apa, elmehetek Tune elé a Szent Laciba?" is zsigerből rávágják, még mielőtt be tudnám fejezni a kérdést, hogy NEM, mit tehet a gyerek? Ha van olyan eszetlen és lázadó természetű, mint én, akkor dafke is elmegy. xD)

Szóval, könyvtárban véletlenül összefutottam Johival és Katával, meg még Levivel is, megtárgyaltuk, hogy valszeg az egész osztály a könyvtárban fogja tölteni a szünetét, és hogy milyen király effesnek lenni. xD

Ezek után, meg miután belépéskor lekértem a raktárból két könyvet Villonról, felmasíroztam, kivettem másik kettőt a szabadpolcról, lemasíroztam és fél órát vártam, hogy végre lejöjjön a raktárból a két kért könyv. Morr. Oké, ilyen állapotú könyveket nem csoda, hogy raktáron tartanak, de attól még na. xD (Azon is ki vagyok akadva egyébként, hogy miért nincsen egy csomó könyv utánnyomva. Mármint, ha x könyvet 1947-ben adtak ki utoljára, arra nem gondol senki, hogy azóta elfogytak a példányok, és van olyan elvetemült, mint én, aki szeretné beszerezni őket...?)

Ezen kívül, még könyvtárazás előtt eladtam négy könyvet. Gyorsan, könnyen, szinte repültek ki a táskámból, hogy új, ideiglenes otthonra leljenek egy szimpatikus antikvárium polcán. ^^ 1200 forintot kaptam értük. (Egyébként, abszolúte felesleges könyvek, olyan címekkel, mint ,,A sikeres család", ,,A sikeres gyermeknevelés titkai" és egyéb hasonló marhaságok, amikről azt hiszik, hogy lehet könyvet írni, pedig nem. xD) És még így is a nyakamon maradt négy, ugyanilyen kategóriájú könyv. XDD 

Pedig mentem ez után még... *számol* összesen 11-be. Volt, ahol az eladó még csak rám se nézett, amint kimondtam, hogy könyvet szeretnék eladni, rávágta, hogy köszöni szépen, ő is. xD Egen, így előfordulhat, hogy az ember össz-vissz három másodpercig időzik egy üzletben. xD

De nem adom fel...! Még van otthon egy cipősdoboznyi könyvem, amitől meg kívánok válni, biztos, hogy lesz, aki megveszi...! (Remélem... xD) Úgyhogy, mivel amúgy is nagyon ráérek, két Villon-könyv olvasása között azokat fogom eladni. (Egen, hónom alatt a könyvekkel fogok járni antikváriumról antikváriumra, amíg valaki meg nem veszi az utolsót is. xD Legrosszabb esetben a cserébe is belemegyek, csak szabaduljak meg tőlük. xD)

Szívtelen vagyok a könyvekkel, de csak azokkal. Mert foglalják a helyet a polcon, és nem tudom, mit kezdjek velük... xD (Meg aztán, valahova a többi könyvet is kell pakolni... Nem állapot, hogy annyi Ulpius-os könyvem van, hogy nem férnek el egymás mellett... xD Bele se merek gondolni, mi lesz majd a szülinapi nagybevásárlás után...! Meg majd a Tavaszi Conon, a mangás feltankolás után is vicces lesz a helyzet... Nem tudom, hova fogom pakolni a kilógó mangákat - lehet, hogy a négy yaoikötet külön polcra kerül már... Vagy a franc se tudja... Gráááj... xD Egy egész napot fogok egyszer szánni arra, hogy rendberakjam a könyvespolcaimat. xD)

No, mindegy. Azóta megszámoltam, 9 +1 könyvet szereztem be Villonról, a +1 egy kimásolt szócikk a Világirodalmi Lexikonból - csupán egy röpke hét oldalas szócikket írtak Villonról, nem olyan hosszú... Természetesen a telefonkönyvekben használatos betűmérettel, hogy biztosan ne tudjam elolvasni. xD A maradék kilencből nyolv könyvtári, egy meg az összes verseit tartalmzó kiadvány, amit jobbnak láttam beszerezni, mert Villon amúgy is nagy kedvencem, megérdemel egy helyet a polcomon. (Még a Faludy Villon-kötetet akarom beszerezni... Mert abban vannak Villon-balladáknak álcázott Faludy-versek is, és az engem érdekel. x3 Ráadásul szép a borítója. XD)

Szóval, összességében rohangálós napom volt. xD És késtem is Tuneéktól, fél órát, nem volt vészes... Egy pöppet se. De a portás néni először halálra rémisztett, amikor kérdeztem, hgoy hol vannak a japán szakkörösök, és rávágta, hogy ma nincs japán szakkör... xD (Felmerült bennem, hgoy én vagyok a hülye, és Tune nem keddet mondott a talizásra...? Aztán megkértem szépen a portásnénit, hogy ugyan már, legyen szíves segíteni rajtam, vagy valami, felhívta a nemtudomkit, és azt a választ kapta, hogy tényleg ott vannak a japán szakkörösök ma. Vagy hat mázsás kavics gördült le a szívemről hirtelen. xD)

Megtaláltam a könyvtárat, törelmesen kivártam az előadás maradékát, majd adtam pendriveot, vártunk egy szabad gépre, közben megismerkedtem Bercsivel - Bezával xD - kaptam házipockyreceptet - négyet is XD - és mivel a gép nem érzékelte a pendrivom, a másik meg nyolc percig akarta volna pakolni a képeket, feladtam, és mondtam, hgoy majd visszajövök érte máskor. xD

(És itt szeretnék kitérni arra, hogy nem hazudtam az őeimnek, amikor azt mondtam, könyvtárba megyek. Mert először mentem a FSZEK-be [Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár] majd utána a Szent Laci könyvtárába másztam fel. Úgyhogy a könyvtár stimmelt. xD Most mondja valaki, hogy nem vagyok becsületes gyermek. xD)

Node, ennyi történt velem ma. Meg kiolvastam végre Fejős Évától A mexikóit. ^^ Jó volt. Hozta a színvonalat. Alig várom a Cuba Librét. x) (Majd fogok feltenni szülinapi kívánságlistát, könyvek terén legalább is minden bizonnyal. xD)

Nno, szóval ennyit rólam. Villon megvan, él és virul - még holtában is... xD Hogy úgy mondjam, ,,Amíg élt, virágzott, eltemették - kimászott." Én is így szeretnék élni. xD

De mostmár tényleg befejezem a szövegelést, mert fáradt vagyok. Bye-bye! ^w^

Címkék: könyv napló antikvárium villon őrültségek fejős éva tevékenység

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr872613447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2011.04.01. 18:30:30

Mennyire ismerős...:)

Tadeshi 2011.04.02. 19:12:40

@Rachel.szivemm: Mármint a könyvekért való rohangálás, az otthonról való ellógás, esetleg a könyvespolcon levő helyhiány? XD
süti beállítások módosítása