Holnap...

 2010.12.20. 19:30

...és holnap, és holnap - hogy Shakespeare-t idézzem, de most nem ez a lényeg, hanem az, hogy mi lesz holnap - és azután (Holnapután! XDDD). Mert nem elég, hogy nekem ma még iskola volt, és holnap hivatalosan csak karácsonyi koncert lenne, ahol fellépünk osztálykám humános felével - csengőzni fogunk, és kísérjük a Kórust xD - és mennyire király lenne, mert délben kezdődik, és ha csak arra kéne bemenni... de mi még azért gyorsan tartunk előtte két fizikaórát egyhuzamban, jeeee!

Remélem kiérződött az irónia szavaimból. Ééééédes jó istenkém, kilencven percnyi tömény fizika, jóóóságos atyaúristen, nem tudom, hogy fogom kibírni. (A tanárúrnak ajánlott lényegtelen dolgokról csacsognia, mert hogy én fizikán mindent fogok csinálni, csak fizikázni nem, az is biztos. ^^)

Szóval, holnap fél kilencre mehetek suliba, oh yeah. De segond. A lényeg, hogy már csak apámnak kell vennem karácsonyi ajándékot - rájöttem, hogy nyakkendőt veszek neki <3 - és hiányzik még két rajz és egy fanfic, ami a kézzel készített ajándékot illeti. (Igen, Esty második masnijával teljes mértékben kész vagyok. És ó, ha már itt tartunk, be is rakok róla képet! XD)

Így fest a drága. ^^ Egy kicsit nagyobb, mint a másik, és többet is szenvedtem vele. XD De megérte, mert cuki lett. ^^ (És ha hordanák masnikat, akkor csinálnék magamnak. Vagy másnak. Nem kér valaki masnikat? [Maradt még vagy fél méternyi pöttyös anyagom, és nem tudom, mit kezdjek vele! XD])

Ez pedig, hogy fejmérethez viszonyítva mekkora - basszus, mire normális pózt találtam neki. xD (Hogy jók legyenek a fények is, látszódjon ez is meg a fejem is, és az arcom ne. XD Vagy legalább is ne nagyon. A szükségesnél ne jobban. =P

Egyébként, ma annnnyira meghatódtam...! Kati - tőle szoktam kölcsönkapni az Agatha Christie-könyveket - a harmadik óra előtt ott várt az osztlyunk előtt, és a kezembe nyomott egy ,,Öt Kismalac" című, Agatha Christie könyvet, masnival átkötve. És először azt hittem, hogy kölcsönbe, a Gloriett a hullának mellé, hogy legyen mit olvasnom a szünetben (mintha Werther, Faust, Crusoe és Candide nem lenne elég XD) mire mondta, hogy karácsonyi ajándék... *_* Dobbant egyet a pici szívecském...

(És nem ússza meg, hogy ne viszonozzam. xD Mondtam is neki, hogy szólhatott volna, hogy kapok tőle ajándékot, mert akkor én is veszek neki - viszont már megvan, hogy mit kap, immáron csak szünet után, ha lesz pénzem. xD)

Nnna, úgy nagyjából ezt akartam bejegyezni mára. xD A masni-képeket feltétlenül fel akartam tenni - végülis nem is szívtam vele annyit, mint gondoltam, de nem is volt olyan könnyű, mint ahogy a masnikészítő tutorialos videó mutatta. xD (Jó, mondjuk abban kisebb masni volt, és a csajszi ragasztópisztollyal dolgozott, úgy nekem is ment volna öt perc alatt - helyette pepecseltem vagy tíz percig a varrogatással. xD) De mindent összevetve, azért elég tűrhetően néz ki. ^^

Szóóval, mosmtár tényleg ennyi. Bye-bye! ^w^

Címkék: suli karácsony ajándék napló eötvös

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr752528579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása