Hát, gyerekek, megértem életem második E5vös-napjait, és nagyjából úgy érzem magam, mint egy felmosórongy, amivel háromszor felsuvickoltak egy sportuszodát - lelátóstul, medencéstül. Ezen kívül találó jelző lehetne még a háromnapos, partravetett, lezuhanó repülőgép turbináján áthaladt vízihulla is. xD De akkor is jó volt! x3

Csütörtökön kezdődött az iskolai életben nagyon nagy szerepet játszó E5vös-napok, amin azt hiszem, minden napján kellően jelen voltam. Csütörtök délelőtt ugyan még volt tanítás, de délután háromtól volt Teaház - mentem is teázni és nutellás gofrit enni xD - a Pinceklubban - a leghangulatosabb hely az egész iskolában - utána meg, fél négytől mentem pókerversenyre...

Az egy vicces dolog volt... Ugyanis, kb. öt perccel verseny előtt tanultam meg Rosie-tól a texas-i hold'em póker alaszabályait, gyorstalpaló jelleggel. xD És aztán mentem versenyre. xD De egész jól ment! Egy kört meg is nyertem, illetve, döntetlenbe ment, amikor rosie és én maradtunk bent egyedül, és mindketten iszonyatosan biztosak voltunk benne, hogy nyerni fogunk - nyertünk is. xD Felesbe ment ugyan a sok zseton, de azért jó volt. És ha minden igaz, akkor Full House-zal nyertem, de szerintem ki van zárva, hogy ekkora mákom lett volna. xD (De azért így belegondolva... Full House... Háááá... xD)

Aztán úgy valahogy fél öt táján eljutottam arra a pontra, hogy basszus, a mi asztalunktól még senki nem esett ki, nem lesz ez így jó, mert haza kéne mennem... Reménytelen volt a laposztás is... Úgyhogy gondoltam, ha már lelépek, akkor stílusosan lépek le: bemondtam az All In-t. xD (Összesen hatezer zsetont toltam be középre - és volt egy ember, aki tartotta. xD És nyert. Hát, evvan. xD) Az esti Ki mit tud?-ot élből kihagytam, mint néző és mint szereplő is. xD

Aztán péntek délelőtt két darab két és fél órás előadáson vehettünk részt. Ebből én először karatézni mentem és sikerült szereznem Csilla jóvoltából egy karmolást a jobb vénám mellé, illetve 450-szer boxoltam balkézzel a levegőbe - másnap úgy fájt, hogy alig bírtam kinyújtani XD - és... Tanúja lehettem, ahogy a sensei puszta kézzel tört ketté egy jólmegtermett követ. O.o Megfogtam előtte, valódi kő volt, nem volt elreszelve, nem volt összeragasztva, egy darab tömör kő volt! És eltörte egy kézcsapással! O.O

Egyébként elég szigorú bácsi volt - és sztem nem kifejezetten a japán kultúra miatt kezdett karatézni, hanem csak a sportolás és ütlegelés miatt... (Következtetek abból, hogy a kezdésre felszólító szöveget ,,Dzsimének" mondta, holott az ,,hajime", max. elharapják előle a ,,ha"-t, de az akkor is hajime, és nem csak jime. xD)

Második előadásra pedig egy 12. E-s srác adott elő a TV-sorozatokról - és a végén a tippeldében nyertem egy csokit. x3 (Tippeld meg, hogy hánymillió néző nézte a M*A*S*H* c. sorozat fináléját? Tippem: 100 millió. Válasz: 105,7 millió. xD) 

Aztán délben megint mentem Teaházba, és olyan háromra hazaértem, hajatmostam, felöltöztem, és mentem vissza hatra a Gólyabálra. ^w^

Megérte visszamenni. Nem csak mert megígértem a kis 9. F-es gólyácskáknak, hogy megnézem őket, de tényleg jókat csináltak. ^^ A 9. E -vel kezdtek, ami nekem annyira nem jött be - konkrétan szinte kajra ugyanaz volt, mint a tavalyi 9. E-sek előadása. xD Viszont utána a 7. B eszméletlenül jó volt: spártai csecsemő-vizsgálás, hol versben írt, hol hexameterbe szedett szöveggel - aztána  végén volt tánc, ókorinak tekinthető görög zenével. Eszméletlenül jó volt! Jó, lehet, hogy csak azért vagyok enynire oda érte, mert vették a fáradtságot, hgoy hexameterbe írják meg a szöveg felét - ami azért nem semmi. Aki már próbálkozott vele, tudja, miről beszélek. Kijönni pontosan az időmértékekre, és figyelni arra, hogy melyik versláb mi lehet, szóval... Grat. xD 

Aztán jött a 9. D ami szintúgy nagyon bejött a kis besorolós táncukkal: először táncoltak a "stréberek" (,,vé egyelő es per té!" XD) aztán jöttek a "plázacicák" (I'm a Barbie-girl - az egyakora kultuszszám... xD) aztán a diszkósok (ahhoz nem tudok szám címet mondani, lévén a mosógépfrekvencián előadott zajnak nem lehet értelmes címeket adni) aztán a cowboyok és cowgirlök a Cotton Eyed Joe-ra jöttek be. (Vicces, a Cotton Eyed Joe szerepelt a 9. E-sek előadásában is. xD)

Aztán jöttek a 7. A-sok, akik csináltak egy filmet "Haláli jó suli!" címmel, és egy bérgyilkosságot játszottak el rajta - értékeltem az ötletet, de nagyon recsegett a hang, és szinte semmitnem lehetett érteni. xD (Ezért nem jó, ha az ember szöveges produkciót akar előadni nulla hangosítással. Megoldás: vagy ordítson mindenki egyszerre egy szöveget, mint a 7. B-seknél, vagy egy valaki beszéljen csak, egy darab mikrofonba, érthetően és artikulálva... vagy vegyék fel a hangot előre, jó minőségben, és azt játsszák le, miközben tátognak rá - mint a Conokon. xD)

Aztán jött a 9. C, akik előadtak egy napot a suliban - és már megijedtem, hogy itt is beszléni fognak, de szerencsére azt csinálták, hogy bevágták a megfelelő zenéket, és arra játszották ela  történéseket. (Kedvencem: földrajz óra: ,,és akkor most megtanuljuk a világ országait!" amihez van az a kis Mickie-egérszerű izé, ami elkezdi darálni a videón az országneveket, miközben mutogatja őket - diákok meg gőzerővel íííííírnak. xD A föcióra végén meg a kivetítőn feljött a T. L. (C) 2010 amit az egyik E5vösös föcitanár rak mindig a prezentációi végére. Az ütős volt. =D)

Utánuk jött az új osztály: 9. G. (Nyelvi előkészítős, ötéves osztály, akik akkor fognak érettségizni ezek szerint, mint mi. xD) Ők egy ilyen rapp-es játékot adtak elő - jó volt a koreográfia, meg a számok alatta is jók voltak. De a kedvencem a végén volt: amikor a kis ugribugri srácikát a jólmegtermett, szintúgy fiú osztálytársa felkapta a vállára, és elvitte a színpad távolabbi részébe... x3 (Akkor Roseival összenéztünk, hogy ,,ejnye, vajon mit csinálhatnak ott szegény sráccal? És legfőképpen: miért nem mutatják?!" XD)

Aztán jött a 9. F, és Fruzsi szerint borzalmasak lettek, de sztem annyira nem volt vészes, mint ahogy ő körülírta. xD Jó, igaz, hogyállítása szerint az egész előadás egy T-Mobil reklám akart lenni, és egy pályaudvaron játszódott az egész táncolósdis izé, de... Ez nem nagyon jött le az előadásból... Még nekem se, pedig én tudtam, hogy az lesz. XD

Amúgy, az előadások között, amíg fel/lepakolták a kellékeket, mentek a Nulltáboros képek a kivetítőn... Aztán a zsűri értékelte az előadásokat. Majd pedig jött a gólyaeskü. ^^

Vicces volt így külső szemlélőként nézni, ahogy a gólyák fél lábon állva szenvednek. xD (Azért álltak fél lábra, mert a konferáló srác megkérdezte: ,,Szeirntetek hogy néz ki egy gólya?" Mindenki: ,,REPÜL!" Erre elröhögte magát, és mondta, hogy nem, azt azért nem kell, elég féllábra állni. xD) És végülis megesküdtek arra, hogy ,,az idősebbeket mindig előre engedik a sorban, a sütijüket önként és bérmentve felajánlják." <3 Szép az élet... XD

Szóval, ez volt pénteken. Szombaton meg jött a legforgalmasabb nap: délelőtt egy előadás Választás-e a párválasztás? címmel, tök érdekes volt, és egy jóhumorú, szimpatikus pár- és családterapeuta bácsi tartotta. Fél kilenckor kezdődött, és fél tizenegykor lett vége, aztán jött a teremdekor, amire sikeresen két hatalmas zsákkal érkeztem reggel... És még az előadás előtt átvedlettem a jelmezemre: hollandkislány-ruhába. ^^

Az vicces volt... Még péntek este rohantam át Fruhoz, hogy ,,bocsi, nincs véletlenül egy kék szoknyád és fehér, rövid ujjú blúzod?" Először kicsit megleptem, de miután felmentem hozzájuk, Krisztivel - nővére - elkezdtünk kutakodni a ruháik közt, és Kriszti ki is ásott először egy fehér szoknyát, ami térdig ért, és miután mondta, hogy nagyon átlátszik, rávágtam, hogy nembaj, alsószoknyának tökéletes lenne. Aztán Fru anyukája mondta, hogy Vikinek - Fru másik nővére - mintha lenne egy kékszínű, fehérpöttyös szoknyája, ami kb. térdig ér, valahol a ,,majdan megvarrandó és átalakítandó" ruhakupacban rejtezik... Előástuk, és méretben passzolt, alsószoknyával meg még cukin meg is emelődött. ^^ Aztán Fru anyukája felhozott egy kis világoskék, foros, sütisütős köténykét, meg Kriszti kiásott még egy csónaknyakú, buggyos rövidujjú blúzt. Fapapucsom meg volt otthon. (Vicces, a jelmez egyetlen olyan kelléke, amin a dolog minden bizonnyla áll vagy bukik, már van. xD)

Szóval, miután péntek este meglett a ruha, szombat reggel vígan beöltöztem, és elszántam magam arra, hogy egész nap abban rohangáljak és reklámozzam a 200-as termet. xD (Ha mégegyszer ilyen ötlet merül fel bennem, hogy fél kilenctől délután háromig fapapucsban rohangáljak, valaki legyen szíves, és vágjon fejbe, de jó erősen. =D)

Amúgy, a termünket végülis Menedékháznak rendeztük be. ^^ Kávéházhangulatúra, mécsesekkel, az ablakokra felragasztott, festett katasztrófajelentekkel, meg bedeszkázott styleban... Osztogattunk vajas pirítóst és forró teát, volt orvos, volt két ágy, ahol lehetett aludni, illetve a hátsó falra felragasztottunk egy nagy pauszpapírtekercset, amire fel lehetett írni az utolsó kívánságokat. xD És tök jóóó voooolt! MEg a tábla fölé fel volt rakva három tábla, hogy ,,Budapest: -35 °C, Prága: -39°C, London: -31°C..." szóval nagyon jó volt. XD

Csilla meg vett fel yukatát, és odaálltunk az ajtóba, kapdosni az embereket, hogy ,,gyere be, mert...!" xD Aztán háromnegyed kettőkor jött a váltás, amikor visszatértek az angolosok, és a humánosok mehettek körbenézni a többi teremnél... Hát basszus, eszméleteln jó volt! 

Nem részletezném, hogy melyik osztály mit csinált, de volt minden: Holnapután filmvetítés, mint mozi, tenyérjóslás (,,Mi lesz veled holnap után?" XD) Garfield: ,,Holnap után... Hérfő!" és mennyire passzolt... xD Volt még Olvadás után - ott festettem balrangfestményt xD -, volt még két Óvóhely, volt Tegnap előtt - az vicces volt, ott "teremtettem zenét" (beírtam egy tizenhatod futamot XD) - szóval, nagyon változatos, nagyon szélesskálájú, és nagyon ötletes megoldások születtek, a díszletek meg aztán...! Egyszóval, nagyon szuper volt. (Ja, meg volt Világvége Afterparty is. xD)

Egyetlen szépséghibája a dolognak: nap végére kibebaszottul fájt a lábam a fapapucsban... xD És megjegyzem még ma is fáj... xD De hát istenem, legalább mindenki jól megnézett - és egy csomóan mondták, hogy milyen cuki a fapapucsom. xD De én többetnem öltözöm be hollandnak... Max. csak úgy vagyok rá hajlandó, ha kibélelik a fapapucsom, vagy nem tudom. xD (Áldom a cipészeket, hogy kitalálták a bőrcsizmákat... XD)

De attól még civves volt. ^^ És miután lebontottuk a termet, egyöntetűen disszidáltunk a kötélhúzás-versenyről... (Senkinek nem volt kedve hozzá - meg aztán úgyis elhúznak minket, akkor nem mindegy? XD Jövőre majd kérjük, hgoy a jövőre már 10. F-et sorsolják ki ellenünk, és akkor szíves örömest megyünk és úgy elhúzzuk őket, hogy csak na. xD)

Fhúúú... Na, hát ez hoszú volt. De jó. ^w^ És remélem jövőre még jobb lesz. ^w^ És asszem nem is húzom tovább a dolgokat... Csak még annyit, hogy tök jó, holnp kezdődik el a Kultúrmegálló, két hétig fog tartani, és én a jövőhét utáni hét pénteki előadója leszek, vagyis a legutolsó. xD Király. xD Addig lesz időm összeszedni magam. xD De a prezim már félig kész van. =D 

Viszont, most lépek, mert még dögleni szándékozom - lévén holnap hétfő, és semmi kedvem suliba menni... xD Dehát ez van. Na, bye-bye, minna! ^w^

Címkék: suli fáradtság napló f 10. eötvös őrültségek tevékenység kultúr megálló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr462448235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.11.14. 19:40:22

Fapapucs rulz. <3

Ennyit tudok hozzáfűzni. x'D

Miss Rose 2010.11.14. 21:03:17

Lollykám, én a hibáiddal kezdeném. XD Amolyan Rosie módra. =P
1: Az nem texas-i hold'em, te lüke, hanem Texas Hold'em! XD
2: A G 5 évfolyamos, szóval nem velünk együtt fognak érettségizni, hanem két évvel utánunk, te nagyon hülye, te! XD
Más: Megtaláltad a kis kívánságom a pergamenen? ^^
S grat, hogy azért átvészelted a fapapucsod. XD
Jövőre egyeztessünk előadást. =P
És gyere koncertre, főleg, ha Reverse Distortion van. ;)
És megpróbálhatnád egyszer elolvasni a blogom...
Na cupp! ^^
Ez de picsás volt...
Ölelés! XD

Tadeshi 2010.11.17. 19:12:35

@Tune-chan: Jah, hát... egen. xD

@Miss Rose: 1: Számomra édes mindegy, az a lényeg, hogy a pókerhez nem értő közönség is értse. XD
2: Fáradt voltam. Jó, tudom, mindig az vagyok. xD De akkor épp különösen.
Más: Nem is tudom, hogy ,,Álljon össze újra a GNR"? Neeeem, nem hiszem hogy te írtad. xD
Az küzdelem volt, elhiheted. XD
Oké, majd igyekszem. xD
Oké, majd igyekszem. XD
Oké, majd igyekszem. X'D
(Ezt az anaforikus szerkesztést figyeld! XD)
Köff a kommentet! ^^

.Ellu 2011.04.01. 18:57:11

@Miss Rose: JaésTadeshi.
Mibajodvoltnekedatáncikánkkal???
(Bevallom, nekem se tetszett, de azér' kicsit kiállok melletük...)

Tadeshi 2011.04.02. 19:29:07

@Rachel.szivemm: Sejtettem, hogy ezen ki fogsz akadni. xD Szerintem egy kicsit... sablonos volt. Mármint tavaly szinte kajra ugyanazt adták elő Rosiék - jó, persze, ti nem tudhattátok, hiszen tavaly még nem ide jártatok. Csak én egy őszinte dög vagyok, bocsánat. XD

Alouette 2013.03.15. 15:28:13

Egek, ez mennyire régen volt.... milyen kis csöppek voltunk akkor... XD S most, hogy visszaemlékszem, be is ugrik mind a yukatás, mind pedig a fapapucsos illető...XDD A gólyaműsorhoz pedig annyit fűznék hozzá, hogy hmmm... látnád csak, ma Fléche, mit művel időnként az a kettő szünetben az osztályunkban... :D Ha érdekel, less be hozzánk, s ha már ott vagy, a Kalapos-féle műsort is megnézhetnéd.... - na az olyan, amit kifejezetten szerény személyemnek szoktak produkálni egy másik nagyon kedves hímnemű osztálytársammal, és hát.... Azt látnod kellene, úgy vélem... XDD

Tadeshi 2013.03.15. 20:19:34

@Alouette: Vedd fel, kérlek, videóra! XD
süti beállítások módosítása