FuckU-feeling...

 2010.08.26. 14:48

Néha nem tudok kiigazodni fateromon. Olyan jól ment idáig a druidás dolgozat - igen, végre sikerült elkezdenem xD - erre hív fater, és a telefonbeszélgetés után az idáig szépen szárnyaló hangulatom lezuhan a bányászbéka popója alá... -.-" És hogy miért...? Ó, kapaszkodjatok meg:

Ezért! -.-*

És ezért!! >.<*

Felhív, hogy ,,Írd be keresőbe: Gibson Les Paul Studio FB GH, és azt, hgoy ESP KH3."

Sípoló tüdővel vettem lélegzetet amint megláttam mindkét gyönyörűséget, és rájöttem, hogy Dante mellé jönni fog még két gitár. Kábé tíz másodpercig levegőt se kaptam...! 

Nem akartam elhinni, hogy fater akar nekem gitárt venni, ráadásul Gibsont!! Gibsont!! O_O Komolyan, azt hittem, ennél már jobb nem is lehetne, hát ez fantasztikus, csodálatos, meseszerű! Álmom, hogy lesz végre elektroos gitárom, végre valóra válik!

Vagyis... Vált volna, ha fater nem közölte volna, hogy ,,oké, akkor kezdj el gyűjtögetni, mert 250 ezer és 300 ezer forint a két gitár..."

...És... Képes volt... EZÉRT... felhívni!! És csodálkozik, hogy kiborulok! És még ki is röhögött! 

UTÁLOM!!! 

Khm, csak ennyit akartam. (Fater, te kegyetlen, te gonosz, te aljas, te, te, te...! ARGH!! >.<*)

Na jó, tényleg ennyit akartam, mert ezt meg kellett osztanom a nagyközönséggel. xD 

Megyek vissza a druidáimhoz. Bye-bye! ^w^

Címkék: gitár képek napló depi

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr152249647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.08.26. 17:37:58

Júúúúúúúúúúúúúúj!
Én meg már irigy voltam.
De most meg meg akarlak bosszulni! XD Igazságot Lollynak! =P
Hammettnek is ESP gitárja van... megjegyzem ez a Les Paul nem tetszik...

Tadeshi 2010.08.26. 18:16:03

@Miss Rose: Igazságot szerencsétlen gitárra fájó szívű Tadeshi-Lollynak. xD (Vagy Lolly-Tadeshi legyen? XD)
Visszavágjak, hogy Slashnek meg Gibson? XD
Nem? Kár. De-de-de az ESP!! Az... gíííííyuuuuu!! *nyüszítve sípol*

Miss Rose 2010.08.28. 18:54:18

@Tadeshi: Lollykám, ha valaki, akkor én aztán tudom, hogy Slashnek Gibson Les Paul-ja van... XD
Szerintem te legyél csak Lolly von Démon. ;)

Tadeshi 2010.08.29. 13:18:24

@Miss Rose: De a Tadeshi már vagy... öt éve az álnevem. xD Nem mondok le róla olyan könnyedén. =P
Kétség kívül, a Lolly von Démon (vagy akkor már von Dämon, hogy németes legyen xD) se rossz. =P

.Ellu 2013.10.02. 17:34:24

Yeh. Kénék egy ilyen a Fender és az Apróság mellé... :)
süti beállítások módosítása