*flomp*

 2010.08.11. 22:37

Elég agybeteg cím, tudom. De jól tükrözi a mai napomat. xD

Mondjuk, ma úgy kezdtem, hogy egy kielnc órás keléssel, tíz után már túl voltam egy szédüléses hányingeres állapoton. Remek érzés arra ébredni, hogy majd szétrobban a fejem, és amikor kitámolygok reggelizni, két falat után felállok, és tipegek be a WC-re hányni... Khm, de szerencsére nem jött ki semmi - nem tudom, mi jött volna, max az a két falat vajaskenyér, amit leerőltettem a torkomon... xD - utána meg Évi kisegített a teraszra, és mondta, hogy ,,Nyugi, lélegezz mélyeket, ne hajolj előre, ne döntsd előre a fejed, bámuld mereven az eget, lélegezz..." És én lélegeztem, és lélegeztem, de csak nem akart múlni se a hányinger, se a fejfájás... xD

Ja, egyébként, segítenem kellett volna ablakot pucolni, azért lettem korán keltve... (És nem, a fejfájásos hányinger nincs összefüggésben az ablakpucolással. xD Legalább is, nem tudatosan. xD) Elelnben, egy órás lélegzés után, miközben mantráztam az ,,om ja" szókapcsolatot (A Mentsük meg Júliát!-ban, a főszereplőnek, Miminek a lámpaláza miatt midnig fájt a feje, és hányingere volt, ezért a pszichiátere ajánlotta neki, hogy előadások előtt mantrázza az ,,om ja"-t, és neki bevált xD), jobban lettem, és beálltam porttörölni.

Kihúztuk a TV-állványt - gurulós egyébként xD - hogy oda lehessen férni az ablakomhoz ugye, és amikor Évi kezdte el toligászni, én még akkor vadul mantráztam, és csak egy pillanatra sápadtam el, amikor leesett, hogy a TV-állvány leghátuljába rejtettem egy dobozt. Egy nagyon nagyon fontos dobozt. Amit, ha Évi megtlaált volna, szerintem ment volna a paláver...

Hogy milyen doboz? Egy cigisdoboz. De nem akármilyen - mert én nem vagyok olyan, aki csak random elrak egy cigisdobozt, hogy menőzzön vele, nem. Egy Djarum Black-es, fekete, csodaszép cigisdoboz, még mindig finom édes illatot árasztva magából... Luca kapta Estytől - és ő elszívott egy szálat is, és nekem nem hozott, hgoy menne a homályba! - és én meg elkunyiztam Lucától - mert hogy ő nem akar lebukni. xD Na mondtam, én majd elrejtem, de nekem az a doboz kell. xD

Szóval, el is rejtettem a TV-állvány hátuljába, mert hgoy ott biztos senki nem fogja keresni, de én tudom, hgoy micsoda kincs lapul ott. xD Jah, csak arra nem gondoltam, hogy angytakarításkor kihúzzuk az állványt, és mivel a hátuljába simán be lehet látni, egy kicsit frászt kaptam, hogy Évi pont a doboz magasságában nézegeti a porréteget...

És nem vette észre. O.o Én nem tudom, hogy komolyan nem tűnt fel neki egy cigisdobot jellemző oldala - 20 évig aktív dohányos volt, szal egy cigisdobozt fölismer - vagy... Vagy csak nem akart balhét... Vagy, harmadik opció, hogy kinézi belőlem, hogy bagózok. xD (De sztem tuti nemv ette észre, Évi közölte volna, ha észreveszi...)

Szóval, a kezdeti sokkon túlesve, a portörlésen is, meg az ablakpucoláson is, kitaláltam, hogy én bizony ki szeretném nyitogatni mostantól az ablakomat. Mert hogy az erkélyajtó prímán nyílik, azzal nincs semmi gond - de van egy ablakom, ami előtt ott a TV, és nem tudom miatta kinyitni... -.-" Mondjuk, elgondolkodtam, hogy minek nekem, hisz úgyse nézem, adjuk el, és más boldog elsz vele, mi meg beszerzünk érte párezer pénzt... xD 

De azátn Évi elvetette az ötletemet, mondván, hgoy ekkora böszme TV-ért, ami ráadásul még minimum megvan vagy... Hat éves - vagy akár hét is - már nagyon keveset adnak... Nagyon áron alul meg inkább nem adnánk el - hát mondtam, oké. Szóóóval, ment a filózás, hogy hogy oldjuk meg a ,,kinyitható ablak" esetét... Jött az ötletem, hogy mi lenne, ha az ágyamat odatolnánk a TV és a fehérneműsfiókjaim helyére, ezutóbbiakat meg az ágyam ehylére... Gond: Nem tudom kiynitni a szekrényt, mert túl hosszú az ágyam. xD Szóval, ötlet elvetve. Meg egyébként is, kicsit meleg lenne télen a radiátor mellett szunyálni...

Aztán jött az, hgoy emgcseréltük a fehérneműs fiókjaim és az állvány helyét, és kcisit odébb taszajtottuk ezutóbbit... És tádááám, ki lehet nyitni az ablakot! x3 Kicsit el kell hajolni a sárkányfám lombja elől, dehát istenem, a drága növény nagyra nőtt így nyolc év alatt. xD (És új cserép kéne szerencsétlennek... Meg nem ártana rendesen öntözni... Csoda, hogy túlélt velem nyolc évet. xD)

Egen, szobanövényt nekem nem szabad adni, mert eddig... három példány élte túl a velem való találkozást: a Sárkányfám, a pletykám - igénytelen növény, ami mindig nő, viszontagságoktól függetlenül, valamint ha még vizet is kap, nő mint az atom - és a két bambuszom. A bambuszok meg egyfolytában vízben vannak, szóval velük nincs gond. xD A Sárkányfa meg már emgszokta, hogy takarékoskodjon a vízzel. xD

Egyszer kaptam kaktuszokat is, mert hogy azokat milyen könnyű gondozni, és hogy mennyire tűrőképesek, és hogy meddig életben maradnak... aha, de nem nálam. xD Nálam kábé kéthét után kipusztultak szerencsétlenek, pedig nem is csináltam velük semmit! (Lehet egyébként, ez volt a baj... xD)

Eh, eltértem... Szóval, ott tartottam, hogy áthelyezgettük a cuccokat, és kihúztuk a sohanemhasznált lámpát a sarokból... ami egyébként, mióta kiégett belőle az izzó, eszméletlenül jól szuperál, mint fogas. =D Tehát rajta lóg a cilinderem, a kalózsapim, a tengerésztiszt sapkám... A ballagási nyakkendőm, a tarisznyám, két kissál, egy fekete szalag.. Egy kulcstartó, egy szélcsengő, a gitáros kistáskám és még van rajta egy hajcsat is. xDDD (Már csak azért se akarok megválni tőle, mert milyen jó fogasnak... xD)

Aztán meg... Úgy döntöttem, hogy pár mütyűrömet, amik már régiek, esetleg egy kicsit gyerekesek már/nem illenek a szobámba, eldobozoltam. (Konkrétan, lecsupaszítottam egy egész könyvespolcot... XD Igen kérem, hölgyek és urak, egy egész könyvespolcot elfoglaltak a dísztárgyaim, és az még nem az összes. xD) Ellenben, a mangáimat ismét áttelepítettem egy kicsit... Igen, a lecsupaszított polcra. És veszedelem, milyen jól festenek ott. xD Szépen, rendben, ugyan néhány példány még hiányzik... Majd begyűjtöm őket. xD)

Aztán, ugye a ruhásszekrényem tetején is van egy pár cucc, azokból néhánat átpakoltam a mangák ehlyére szintúgy... Szóval, most ottvannak a Görögországból hozott szépségek, meg néhány - hét darab - elefánt, amit nénikémtől kaptam meg, még lomtalanításkor, hgoy neki nem kellenek... És hogy ő ki akarja dobni, mondom ne merje megpróbálni, inkább elteszem őket! XD (Gábor nii-chan is ugyanígy adott nekem cuccokat - csak ő bakelitlemezeket akart kidobni... Bakelitet... Értitek, bakelitet! Olyanokat, hogy Madonna, Billy Idol, LGT, meg minden! O_O Konkrétan faterommal szinrkonban vágtam rá, hogy azt nem dobja ki, ahnem szépen ideadja. xD És majd veszek magamnak bakelitlemez-lejátszót, és azon fogok hallgatni őket. Hm!)

Aztán... Aztán pakolásztam a könyveimet is... xD Aztán jött Fru. Segített rendet pakolni - drága xD - aztán megnéztük az Advent Childrent - Renot imádom!! x3 Akkora arc az a srác! XD Mikor másodszorra fejbecsapta a botjával szerencsétlen társát, az nagyon fájt... xD Meg amikor már egy reklámtábla zuhant rá, aztán Reno is... XDDD Azon szakadtam a röhögéstől... xD - ééés aztán megkaptam az általa megszerkesztett doujinshi fordításomat. <3

Mert igen, még anno elhatároztam, hogy lefordítok pár doujinshit. De mivel én a szerekesztéshez nem értek - törelmetlen vagyok, egen xD - ő felajánlotta, hogy megszerkeszti. ^^ Én meg már kaptam is az alkalmon, és lefordítottam egy Hetalia doujinshit, Roma X Germania párosítással. x3 Csak mert kis rövidke, és elsőre ne akarjunk nagyot. xD De, megmutatom a kedves közönségnek, mert a Hetalia és a yaoi az, amit terjeszteni kell. xD

Először is, a borító, csak, hogy mindenki eldönthesse, tetszik-e neki a rajzolási stílus, or not. Ha tetszik, akkor itt a letöltőlink: 

DOWNLOAD

Szóval, királyság. ^^ És legközelebb már Team-ünk is lesz. xD (Méghozzá flomp. XD Igen, azért flomp a bejegyzés címe. xD)

És a Flomp úgy jött, hogy... Volt a doujinshiben egy ,,flomp" hangeffekt, amivel... egyszerűen nem tudtam mitkezdeni. xD Három is volt asszem. Szóval, az flomp maradt. És ha már flomp, akkor Flomp legyen a csapatnevünk, és a logónk egy teknős, akit Flompnak hívnak...

(Megjegyzem, egy punk-teknős... Brutálul néz ki. xD De csak mert én rajzoltam, és mert ez az első teknősnek titulálható rajzom... xD)

Nna, de most már asszem megyek. xD Ennyi akartam lenni. ^^ És jó olvasgatást a doujinshihez, a következő egy szintúgy Hetaliás, de Doitsu X Itaria párosításos lesz. xD (Fru kedvéért. ^^) (Aztán egy Russa X Prussa, az én kedvemért... xD)

De Fru ellátott egy pár doujinshivel, szóval, lesz itt min dolgozni. xD Én viszont már tényleg megyek. xD Bye-bye! ^w^  Chuu~!

Címkék: film anime napló yaoi doujinshi őrültségek hetalia

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr542215757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.08.12. 11:07:32

Kérdés: Minek neked hosszú ágy, törpém? :P
A doujint meg egyelőre még nem szedtem le, majd... majd... majd.

Tadeshi 2010.08.12. 11:42:04

@Tune-chan: Mi másért: hogy legyen hova nyújtózkodnom. XP
Hajrá. xD Fru nagyon jól megszerkesztette, szal megéri. x3 (A fordítást meg én végeztem, és azt nem lehet nagyon elcseszni... XD)

Tune-chan 2010.08.12. 13:19:19

@Tadeshi: Biztos...? Na majd meglátjuk. :P
süti beállítások módosítása