Kaian

 2010.05.23. 18:00

Hát ő kicsoda/micsoda? Ő kérem szépen egy szerepkarakter, Tune-channal való szerepből, s azért őróla neveztem el a bejegyzést, hogy növeljem az ígyis egeket romboló egóját, mert én biza lerajzoltam. x3

(Igen, szokásom lefirkálni azokat a karaktereket, akik nagoyn a szívemhez nőttek - ezért van egy jó pár kis vázlatka, amiket inkább nem mutatnék meg a nagyközönség előtt, mert lerombolnám vele az illúziókat. xD)

De Kaiannal más a helyzet. Ő... hát, hogy is fejezzem ki magam? Rohadt jól néz ki. Eszméletlenül jól néz ki. Dögöljön meg, amiért így merészel kinézni. xD (És legfőképpen: dögöljön meg, amiért nem él! [Ezt a paradoxont... xD])

No, először is, gyors karakterbemutatás.

Név: Kaian Liercef (A Liercef egyébként a Lucifer betűiből van, csak az u-t kicseréltem e-re, mert úgy jobban hangzott.)
Kor: 16-nak néz ki. (Hogy valójában mennyi, még nem találtam ki. xD)
Faj: féldémon-félangyal
Rokonok: Abero Liercef, az édes kis ikeröcsikéje, akivel azóta gyilkolják egymást, hogy megfogantak... xD Apja démon, anyja angyal.

Hajszín: szőke
Szemszín: vérvörös
Magasság: 180 cm
Tömeg: 63 kg

Szint: M
Különleges képesség(ek): tud repülni, és különösen tehetségesen okoz áramszüneteket, nomeg persze villámokat és viharokat.

Becenév: Féldög (Köszönet érte Conornak. xD Aberonak mi lesz a beceneve? XD)

Nnnno, egéybként meg egy szemtelen, mocsok, gonosz, perverz, kegyetlen, egoista dög. xD (És váltig állítja, hogy hetero, de vannak bi beütései... Nem is kevés... xD)

És akkor most lássuk Ő Pokoli Felségét. ^^ Első ábra, készült még áprilisban, és azért maradozott el eddig a megalkotás, mert gyakoroltam, hogy hogy kell démonszárnyakat rajzolni. (Külön köszönet Hans Steinbach-nak és az Éjféli Opera 3. kötetének, amiben [spoiler!] Einblick megmutatja, hogy micsoda gyönyörűséges szárnyai is vannak. ^^[end spoiler!]

Kicsit sötétke, de Kyle-lal fényképeztem, és büszke vagyok rá, mert sokkal jobb képeket csinál, mint Christopher. ^^ (A mobiljaimról hadoválok egyébként. xD)

Háttérben látható a megkezdett szárny vázlata - amit végül kiradiroztam, és nekiálltam két hétig szárnyakat rajzolgatni. Kettőt matekórán... az egyik egy félig csukott version volt, de rájöttem, hogy ha már széttárja a karjait, akkor a szárnyai is legyenek teljesen kitárva, szal alkottam egy teljesen nyitott verziót is. xD

Matekon, persze. xD Totálisan hidegen hagyott Somfai egyenletmagyarázata... (Multkor Bukottak Holdját olvastam matekon... Meg Vérfüredet irodalmon... xD)

Ééééés, asszem áprilils vége felé volt, olyan 28-29táján, amikor kész lett ez a része... És aztán május közepén megrajzoltam a rendezői jobb szárnyat, neki a balt. Körvonalazva, persze... xD És a napokban rajzoltam meg teljesen, az erezetet, a hegyes végződéseket, stb. És ma megrajzoltam a párját is, nomeg kihúztam a körvonalakat tussal, árnyékoltam, finomítottam, ééééés...

Ezlett belőle. x3

Annyira büszke vagyok az én édesemre, hogy azt nehéz megfogalmazni... (Ez nem egó, mielőtt valaki még azt hinné, hogy a saját rajztudásomat dicsőítem, mert ez... Ezt kizárt, hogy én rajzotlam... xD Lilith...? XD) De annyira jó lett! Noha telefonos képről néhány árnyék nem fehető ki nagyon, legalább is lekicsinyítve, de normál méretben azért látszik. És vááááá, úgy örülök neki. xD

Egyből be is raktam egy irattartó bugyiba, nehogynekem valami baja essen... O.o

Amúgy, a nykaában az a kibanagy medál az a... Büntetése... ^^" xD Tune-drága találta ki, bizonyos Winmey-medál, ami arra jó, hogy a K szint feletti démonok erejét lecsökkenti, és ahol érintkezik az alany testével, ott viszketést, hóllagosodást, gennyedzést, illetve sebesedést, vérzést válthat ki, ezen felül állandó jelleggel csíp. (Szerencsétlen egy hétig cigöli a nyakában. xD)

No, hát, ezt akartam mára. xD Meg ha már a rajzoknál tartunk, Nee-sannak rajzoltam graffity-t. Vagyis helyette. Vagyis... Jó, na a lényeg, hgoy csütörtökre be kéne adnia egy graffity-t rajzra, de utál rajzolni, és nem is tud rajzolni, úgyhogy felajánlottam neki, hogy megcsinálom. xD (Már csak fel kell postázni Veszprémbe. xD)

Ő volna az. Csak körvonalak, meg egy kis dinamizálás, mert Nee-san akarja kiszínezni. Úgyhogy visszafogtam magam. xD 

Igyekeztem, hogy ne legyen túlságosan jó, hogy a rajztanárának ne szúrjon szmeet nagyon, hogy egyáltalán nem Nee-san csinálta... Sikerült? XD

Akár igen, akár enm, ez postázva lesz kedden. xD

Hjaaaaa... Na, ma amúgy ezt csináltam. XD Meg teregettem, meg mosogattam. Aztán slussz. (Holnap nincs suliii! És ezért ma döglöttem. xD)

De megyek is, mert még hajat akarok szárítani. Úgyhogy, bye-bye! ^^

Címkék: szerep rajz napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr692025653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishi 2010.05.23. 19:35:38

Ha ez nálad a "nem túlságosan jó" akkor felrúglak. Ugyanis szerintem nagyon ott van. /Én pedig ugyebár magas elvárásokkal rendelkezem, aminek nehéz megfelelni./
Kaian meg nekem szárnyak nélkül jobban tetszik. Bár, a szája egyiken se tetszik... Mondjuk, a szárnyak előnye, hogy elvonják a figyelmet a nagy vállszélességről.
Tudom, nem azt vártad, hogy lehúzzam, de na. Jobb szeretem a negatív dolgokat megjegyezni, mintsem azt dicsérni, hogy szexi a hasa és a csípőtájékaXD

Tadeshi 2010.05.23. 21:21:04

@Kishi: Ó, ezen esetben köszönöm szépen. x3 Csak akkor nem tudom, Nee-san hogy fogja kimagyarázni... xD Segond. xD
Áh, ugyan. a lehúzás rávilágít a hibákra. xD De annak örülök, hogy szexinek találod... xD

Miss Rose 2010.05.24. 01:17:16

Igen, a szájjal van egy kis gond, de azt hiszem, ÉN aztán nem fogok dumálni. XD
A szárnyat jól rajzoltad meg, csak nekem alapból nem annyira tetszik. Bár megnézném, milyen teljes egészében.
Ohhés... az a graffitis szöveg, nos... enyhén egoista lett. ^^ /"Igyekeztem, hogy ne legyen túlságosan jó, hogy a rajztanárának ne szúrjon szmeet nagyon, hogy egyáltalán nem Nee-san csinálta..."/ XD

Tschüß dann!

Tune-chan 2010.05.24. 10:24:41

Nekem asszem már megjegyeznem sem kell semmit. De azért megjegyzem megint: én nem így képzeltem őt el, de te tudod. (igen, a szája... hogy is mondjam... csúnyáncska. Meg már mintha kifejtettem volna a véleményem msnen. Várj, akkor nem is értem, miért írtam ide bármit is... Öööö... Minek kellek én ide? xD)

Tadeshi 2010.05.24. 12:14:32

@Miss Rose: Én kérek elnézést, ha Nee-san nem tud rajzolni, s bead egy munkát, ami még csak nem is hasonlít az ő stílusára, az egy kicsit szemet szúró, nem? XD
Egyébként meg egoista vagyok, már hozzászokhattál volna. XD

@Tune-chan: Hát öö... Ezt pont tőlem kérded? XD Mondjuk a graffity-re is megjegyezhettél volna bármit. xD

Tune-chan 2010.05.24. 18:11:20

@Tadeshi: Akkor csak neked, csak most: BÁRMI.
^________________________________^
süti beállítások módosítása