Képek ostroma II.

 2010.03.24. 20:10

No kérem, lévén, előző tetemes mennyiségű bejegyzésre a halál se kíván kommentelni - lefagyasztotta a TűzRókát, mi? XD - ezért folytatnám a képek feltöltögetését - mert miért is ne, mondtam, hogy nem menekültök. xD 

Szóóóval, mostmár jöjjenek a szkennelt képek - mert a korábbi bejegyzésben kérem szépen csak fotózbva voltak, még őskövület rajzok. Most frissebbek jönnek - ezek se mind emsterművek, de majd meglátjátok. xD

Ez... Ez az a kereszt, amit csak úgy felfirkáltam, s eredetileg szimpla kereszt akart lenni, a kígyó utána került rá.

Amúgy, FMA-s ihletésre jött. xD (Csak a szárnyak és a korona már túl giccses lett volna, ezért így maradt. xD)

Mellesleg, ez az a kereszt, amit szívesen ktiennék a lakásomba - ha esetleg úgy hozná az élet, hgoy valaki ezt nekem vasba önti. xD Mert... mert asszem fél napig baszakodtam vele. xD

Vagy tovább? Ki tudja, régen volt. xD (De akkor is imádom. És az a kígyóóóóó. xD)

(És ha a dátumot ki tudom venni, 2008 szeptember 22-én sikerült megalkotnom.)

Jááááj... Ő ide kellett, és ráadásul sokkal élethűbb másolata a korábbinak. xD

Mert ugye ez is az, csak ez kiforrottabb - passzolom már, mikor sikerült ceruzavégre kerítenem, tuti, hogy a kereszt után.

(Érződik az FMA-hatás? XD)

Amúgy egy randomkodásos füzetembe firkálgattam az akkori háttérképem mindáit, s egyszer csak elkezdtem Edwardot firkálni... (És hát, ilyen lett az én szépségem. ^^)

Amúgy meg imádom, és kjaaaa, és hűű. xD (Kitaláltátok már, hogy ki az én édes szerelmem az FMA-ból? XD)

Amúgy, itt már sokkal jobban fest a hajfonata, mint a korábbi képen, nem?XD

Awwwwwwwwwwww... Ryuu-saaaaaan!! x3 (Van szerencsém ezennel bemutatni a kedves ovlasóközönségnek Honou Ryuu-sant, aki egéybként felismerhető még Dante Devil-ként is. xD Igen, ő az én ördögi gitárosom. x3 [S az eredeti nevében - Honou Ryuu - arra törekedtem, hogy a monogrammja meggyezzen a NANA méltán híres basszerosáéval, Honjou Ren-ével. ^^])

Ez? Ez itten kérem... Ez lesz majd a hátacskámon. ^^

Igeeeeeeeeeeeeeen, ha nagy leszek, akkor őt akarom magamra, semmi mást. ^^ (Na jó, egy rovásírásos dalszöveget körbetekeredve az alkaromra. xD Meg még... Még akartam valamit... Na mindegy, majd, ha eszembe jut valami jó. xD)

Őfelsége itten, aki ilyen békésen szundikál, az a kisöcsém. (Volt, 17 hónaposan. xD) Azóta már egy picit máshogy fest, de még mindig ilyen édes - alvás közben. Ébren már nem vállalom a felelősséget, hogy édes-é avagy sem. xD

De drága lett, és bocsánat, mert eltértem az időrendi sorrendtől - segond. xD

Jááá, ez a gyertyatartóm! x3 (Ami egyébként ékszertartóként is funkcionál. xD Mert azont artom két fülbevalómat is, meg egy nykaláncomat, és egy hatalmas csiszolt üvegkristályt.)

Hmmmmmmmmmmm, gyertyát kéne bele keríteni!

Kjááá, hölgyeim, és uraim, ez itten a Woodoo Witch borítója! x3 Igen, elég béna, elég kezdetleges, de valahogy így képzeltem el. ^^ (Nem a háttér a lényeg, az szar, mert fogyóban volt a feketém. xD) 

Szóóóval, milyen? (Az ott elöl, az ott igen, az Lulu, így fest. Látja mindenki jól? xD)

(Azok a kis biszembaszomok előtte, szögek. A kezében pedig egy woodoobaba van. Mindenki jól látja?! XD)

Ááááááááááááááááá, jobb lenne, ha nagyobb lenne. xD

Lulu-drágám pózol. Nem fűznék hozzá túl sok mindent, nézzétek. xD (Mert Lulu-drága szeret pózolni. És olyan jól be tud állni! XD)

(Hmmmmmmmmmmm, rajzolni kéneeeee.)

Lulu, a woodooboszorkányocskám tovább pózol. xD

Jááá, ez a koponyááááám! Igen, rajzórai remekmű, s szerintem kibajó lett. x3

Eeeeez, az én kis woodooboszorkányom nővére, Lori. Aki eredetileg először lett volna Lulu, csak meggondoltam magam, mert Lulut ennél... Hm. Nem is tudom, Lulu ennél sokkal másabb. xD Ez a csaj sokkal kecsesebb, nőiesebb, mint Lulu.

Jááá, ez a 8.-os órarendem, emberek! XD Ami nem mellékesen saját gyártmány - és van egy B oldala is, csak az... Az nem lett ilyen szép, mint a csajszi. xD

Amúgy, a London Bridge első versszaka vala rajta még úgy plusszban - mert bizony ezzel a csajszival is van ám történetötletem...

OMG. Won Hyo-sama. (Árnybíró. xD Stimmt? XD)

Az idézet pedig Shakespeare - Othello. ,,Mákony, mandragóra / S a világ minden altatója sem / Bűvöli már szemedre / Édes álmodat."

És igen, Won Hyo nevének írását elbasztam, evvan, törődjünk bele. xD

Viszont ez a démon vlaami eszméeltlen éééédes lett! x3 (A mangából mástoltam ki azt a képkockát, amikor ő és Won Sul a mákonyföldeken ellenőrzinek, és... Jó, nem lövöm le, lehet, vannak erre olyanok is, akik még nem olvasták, és nem akarom lelőni nkeik a poént. xD Ami cseppet sem poén, mert Won Hyo meghal.)

OMFG! Hiszen ez egy Envy!! Behalok!

Hogy kerül ide az én édes homunculusom?! (Oké, lerajzoltam, de... Hmmm, egész csini. xD A háttér, elgalább is. xD Jóó, Envy is csini lett, főként a neve, de... De valami miatt a teste annyira nem lett jó - pedig neki aztáááán...)

Jááááj, itt egy Konata Izumi. xD Őt is bírom, kedvenc szereplőm a Lucky Stír-ból. (Aminek az openingjét még midnig el tudom táncolni! x3)

És most látom, milyen jól siekrült már az ányékolás! XD (Jó, oké, másolt kép, de na. xD)

Hölgyeim és Uraim, van szerencsém bemutatni önöknek a Születésnapi Ajándékomat. ^^ Igeeeeeen, ő az az überszexi bishi, akiről meséltem, s akit Fru csinált - nem, nem én, ezt hangsúlyoznám! XD - és... És valami kjaaaaaaan...

Ő epdiglen eddigi legutolsó - hazudok, mert van eg ymásik is, csak az nics fent... Szóval, legutolsó beszkennelt munkám, amire eleddig a legbüszkébb vagyok - a keresztes képpel egyetemben. xD 

Szerintem gyönyörű lett a keze. Meg a szeme. A haja is csini! Meg az orra! (A szájával nem vagoyk kibékülve. xD) De az árnyékolás már tetszik. xD

De a kezeeeeeeeeeeeeee! x3 (Oké, leállok. xD)

No, és... És asszem ennyi. A keresztes kép... Itt vala. Azért így, mert kcisiben nem nézett ki olyan jól. xD

Naaaah, és én asszem mára le is lépek. xD Holnap verseny, ééés aludni kő, hgoy jól szerepeljek! x3 Bye-bye! ^w^

Címkék: rajz képek napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr661866052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vadchender 2010.03.27. 10:25:31

"Meg lehet, hogy itt fogom néha kiélni írói vágyaimat... " Az, hogy neked írói vágyaid vannak, még meg tudom érteni, de hogy te komolyan is gondold, hogy te valaha is író leszel, arról ne is álmodj. Tehetségtelenségedet már csak bugyuta XD-id múlják felül, melyeket ízlés szerint, meglehetősen furcsa gyakorisággal alkalmazol hangulatok kifejezésére, és a Nyelv tönkretételére. Lihegő, félbehagyott mondataid atombombáért kiáltanak. Lehet, hogy szereted az újításokat, és szánalmas blogod bejegyzéseit némiképp fel kell duzzasztanod, de erre én inkább a körülmények élethűbb megfogalmazását ajánlanám, nem pedig (remélhetőleg a klaviatúrára tenyerelés következtében) a "mééééééééééég", és az előbb meglehetősen becsmérlő szavak kíséretében említett "XDDDDDDDDDDDDDDDDDD"használatát.
Ajánlanám neked, ha már embernek születtél, a kitalált nyelvet használd, ne akarj nyelvújítási mozgalomba kezdeni, mert, Te, mint "nagy író", (aki önkritikátlanul ömleng megközelítőleg 2 olvasójának) igencsak szűkszavúan és mellőzéssel használod az olyan szavakat, amelyek az Írót Íróvá teszik.
Javaslom neked, ha mindenáron író akarsz lenni, akkor olvass a -kizárólag pénzszerzés céljából született- ponyvaregénynek sem minősíthető, kritikán aluli történeteken kívül olyan írók műveit, amelyek tényleg közvetítenek valamiféle értéket.
Továbbá ajánlanám neked, hogy a rajzolást is fejezd be, mert „ nem kell erőltetni ami nem megy”. Szomorúságomra ebben is teljesen tehetségtelen vagy, a ceruzát és egyéb rajzolásra használt eszközöket odapofozod a papírhoz, annak reményében, hogy születik valami művészi is. Valamint, ha már az így is eléggé összeszemetelt világhálót „gazdagítani” akarod firkáiddal, legalább mellőzd az értelmetlenül odaírt hozzászólásokat. Ha azt mégis otthagyod, legalább minőségi munkát adj ki a kezedből. Ahhoz szerencsére nem kell profi írónak lenni, hogy a helyesírási alapelveket hatékonyan használd.
Figyelmeztetnélek, hogy ha véletlenül egy „művedet” beadnád egy szerkesztőségbe, ott, helyben „páros lábbal” röhögnének ki.
Ki mondta neked, hogy tehetséges vagy? Édesanyád? Nyugodj meg, hazudik.

Tadeshi 2010.03.27. 12:46:14

@Vadchender: Édesanyám nem nagyon tud hazudni,lévén, már hat éve meghalt. ^^
Köszönöm szépen a kommentet, ez azt bizonyítja, hogy kiváltottam belőled valamilyen véleményt, amit úgy éreztél, hogy közölnöd kel velem. Ez már fél siker, legalább is szerintem, mert azért alkotok, hogy reagáljanak rá. (Részlet kérdés, hogy neked nem tetszik. xD Igen, csak azért is használom a hangulatjeleket, fogadd el. xD)
Azért remélem, még annyira nem égette ki a szemgolyóidat a blogom olvasása, hogy vissza se térj ide, mert imádok vitatkozni.
Nem mellékesen, milyen stílus minősül Írói Stílusnak? Olvastam olyan regényeket, (pl.: Zabhegyező, A bogyósgyümölcs-kertész fia) amelyek tökéletesen mellőzik azokat a szavakat, amelyek véleményed szerint az írót íróvá teszik.
Az írói stílus - szerintem, nem kötelező velem egyetérteni, sőt, ne is tedd! - mindenkinek más. Van, aki él-hal az antik eposzok nyelvezetéért - én speciel ki nem állhatom. Persze, gondolom nem arra gondoltál, hogy antik-eposzt írjak, hanem hogy komolyabbat, több írói szó használatával, művészien. A művészi relatív, mert mindenki azt tartja művészinek, amit akar. Komolyan. =D
Rajzolni nem tudok. Ezt szerintem valahol ki is jelentettem, de attól, mert nem tudok, még lehetnek rajzolási indíttatásaim. (Mellékesen, nem tudom, azért írtad, hogy nem tudok rajzolni, mert komolyan úgy is gondolod, avagy azért, mert nem vagyok neked szimpatikus az írásaim alapján...)
Mindenesetre ismételten köszönöm a kommentet, és büszke lehetsz magadra, hogy az én ,,internetes szemetemet" tovább gazdagítottad. ^^
S ha már minden áron az írásmódomat akarod kritizálni, mit takar nálad a ,,páros lábbal röhögnek ki" szókapcsolat? Olyat hallottam már, hogy páros lábbal rúgnak ki valakit, olyat is, hogy körbeállják, és kiröhögik, de ilyet... És akkor én nyelvújítok? xD
Amúgy nem tudom, mi bajod a nyelvújítással, szerintem egy tök jó dolog. A nyelv változik, és változni is fog, nem lehet megállítani. Ha meg lehetne, esetleg most a ,,bizony" helyett ,,isá"-t használnánk... (Jól hangzik, tény és való... sőt, lehet, hogy rá is fogok kapni. xD)

Tune-chan 2010.03.27. 13:03:41

@Vadchender: Ejnye. Azért ez durva volt. Mármint... Az egy dolog, hogy megvan valakinek a véleménye, de muszáj a másikat vele a földbe döngölni? Meg, könnyű elolvasni egy bejegyzést. A bejegyzésben már miért ne lehetnének hangulatjelek? Elolvastad legalább egy írományát az én törpikémnek a bejegyzésén kívül? Mert kétlem.

Khm, nna, most néked Tadeshim. Szóval. Rajzok. Hmmm. Nem tudom, valamiért, amit nem másoltál, az nem tetszik. Mármint, ami ember. Hogy miért? A fej arányai. valahogy... nincs nagyon homlokuk. A szemük meg túlságosan oldalt van... Nekem annyira nem tetszik, bocsánat. A kígyós-kereszt viszont nem rossz, meg úgy a többi. Csak úgy Lulu meg így Ryuu sem tetszik annyira. ^^" Viszont az a sárkány...! :O

Tadeshi 2010.03.27. 19:09:45

@Tune-chan: *feljegyzi magának: nagyobb homlok, közelebb ülő szemek*
Wakatta. Igeeeeen, a sárkány... Majd még megcsodálhatod a hátamon. xD (De előtte japán fürdő.)

Tune-chan 2010.03.28. 10:25:18

@Tadeshi: Igen, a japán fürdő nálam is ott van, a mini sárkány csak azután kerül fel a lapockámra, meg a karkötő, meg a róka... Hajaj, hol van az még. xD

Miss Rose 2010.03.31. 23:09:02

Az a bishi tényleg csini ^^
Meg a sárkányod is. Az utolsó képről nekem inkább csak a haj tetszik XD
De jó úton haladsz :P

Tadeshi 2010.04.03. 15:29:15

@Miss Rose: Köfönöm szépen. xD Mondd csak, az utolsó kép alatt a kisasszonykára, vagy a keresztre húzott hölgyeményre gondolsz? XD
süti beállítások módosítása