Témanap

 2010.02.20. 18:56

Avagy a december nem-tudom-már-hanyadikának elvesztegetett ledoglozása. xD Ami abból állt, hogy rendesen nyolcra suliba kellett menni, és délben végeztünk.(Mehettem volna zenekarra... Menni akartam zenekarra... Hülye Varga, hogy nem engedte... -.-" [Bár, talán így jobban jártam, mert semmit nem tudtam készülni, még csak a kottákat se tudtam átfutni... xD])

Reggel úgy keltem fel, hogy rohadtul nem akarok menni iskolába - szombaton hatkor az emberben mi ötlik fel elsőre, nem ez? XD És már úgy votlam vele, hogy leszarom az egészet, de aztán másodszorra iscsörgött az ébresztő, úghyogy mondtam, hogy ne jó, egye fene... xD Azzal felkeltem, reggelit csináltam magamnak, igyekeztem nem felébreszteni ősöket - sajna nem sikerült némán ténykednem, mert a hűtőből való kajakivevés zajjal jár... xD - azzal megtöltöttem övtáskámat, s útnak indultam. (Hm, ez milyen népmesés volt! XD)

Páran meg is kérdezték, hogy hogy a tökömbe férek bele egy darab övtáskába. Vállat vontam, s mondtam, hogy van benne egy telefon, két szendvics, bicska, öngyújtó, aztán slussz - diák&bérlet a zsebemben, Clarissa a másikban. (Amúgy, nem azért van nálam öngyújtó, mert dohányzom, hanem mert egy szép sárkányos drágaság az illető, amit még Görögországban találtam tavaly nyáron. x3 És lévén, hogy sárkánymániás vagyok, hazajött velem. xD A bicska meg... Multifunkciós, maradjunk ennyiben. Önvédelmi eszköz, és van benne dugóhúzó és sörnyitó is. Nem mintha alkoholizálnék, de na, ki tudja mikor akad a kezembe olyan gyümölcslötyi, amihez sörösüvegnyitó kell? xD)

Ja, egyébként, nálam a táskák méretei a következőképp alalkulnak. Ha nem férek bele három zsebbe, akkor övtáska. Ha nem férek bele az övtáskába, akkor vagy a hátizsák, vagy az oldaltáska. xD Igen, és itt ki is merül a táskáim választéka. (Nem értem, hogy egyesek minek vesznek huszonhárom táskát. Ebből jószerivel kettőt használnak. xD)

Khm, eltértem. Szóval, beértem fél nyolcra - úgy is, hogy lekéstem a HÉV-et! - és mivel szerény osztályomat a 208-asba osztották, odamentem. És meg is ijedtem, amikor a teremben sötét volt, s csak az ajtó volt nyitva... Furcsálltam egy kicsit, bambulván, hgoy a többiekkel meg mi a fene van? De lámpát kapcsoltam, lekabátoltam, és nézegettem a 9. B termét. (Kurva jó a dekorációjuk... a miénk mi a francért nincs így kicsinosítva?! Ja, mert magyar szaktanterem... -.-" Bár, ha az ötpontos hifiberendezés dekorációnak számít... Akkor nekünk van a legdrágább dekorációnk. xD)

És olyan háromnegyed nyolckor megelégeltem a magányt, s úgy döntöttem, SMS-es segítséget kérek Csillától, hogy ugye nyolcra kellett bejönni? Épp mielőtt megnyomtam volna a Küldés gombot, belépett az ajtón. xD És leült, váltottunk köbö három mondatot, és elkezdett olvasni. (Igen, magyarul ignorált. xD Ez mondjuk rohadtul nem magyar szó volt, de érthetőbb. xD) Nekem viszont van egy olyan csúnya tulajdonságom, hogy az ilyesmit nem veszem észre. Hogy ezt direkt-e, vagy eleve így vagyok összeállítva, azt passzolom. xD Szóval, lazán dumáltam hozzá, ő meg mondatonként kérdezett vissza - mert közben zenét is hallgatott.

Aztán megjött Pálesz is - Pálinkás Eszter, de van öt darab eszterünk, abból az egyik Anita, a másik Pálesz, a harmadik Zsezse (Zsembery Eszter), a negyedik Eszter (Rikk Eszter) az ötödik Eszti (Kaba Eszter), igen valahogy meg kell őket különböztetni. xD Khm, aztán már nyolc felé szállingóztak be a többiek is, és rájöttem, hogy fél kilenckor van becsöngő. xD 

És! Marci bejött szombaton!! O_O Ez... Ez megdöbbentett. Csak mert előtte két napig hiányzott, és most bejön, ráadásul szombaton! XD Pirosbetűs ünnep! XD

Khm, megint eltértem. Szóval, a mai napon egyig drámaóráink voltak. És rohadt jó volt. (Márciusig kiéltem minden színészi hajlamomat, de csak azért addig, mert márciusban lesz újra. xD Bár, az szerencsére már nem szombaton. xD) Rohadt jó volt. Tényleg! Játszottunk egy csomó játékot, nagyjából végig halálra röhögtük magunkat. xD

Játszottunk először mutogatós játékot, valaki kiemtn, valakinek pedig mondtak egy mondatot, és azt kellett elmutogatnia a bejövőnek. (Én ezt fejtettem meg kínkeservesen: Keressen nekem kínai éttermet, mert kínait szeretnék vacsorázni! Bazmeg, mire kitaláltam! XDDD)

Viti ellenben rohadt jó volt a mutogatásban. (,,Az aranyhörcsög megszökött, kérem hívja az állatmenhelyt!" xD) És aztán Levi is jó volt, azzal, hogy ,,Egy csontvázat találtam a szekrényben, hívja rendőrséget!" A vicc az volt, hogy az osztálynak a plafonjára ki volt ragasztva egy papírcsontváz... xDDDDD És ezt Forgács nem vette észre, Levi is csak akkor, amikor a Csontváz szót akarta elmutogatni. xD Haláli volt. xD

Aztán játszottunk még olyat, hogy valaki elmutogatott egy csleekvéssorozatot, és előtte hat ember kiment, majd egyenként bejöttek, és amit láttak, azt mindig a következőleg bejövő emberkének kellett elmutogatniuk, s az utolsónak meg ki kellett találni az eredeti cselekvést. xD Az első Zsolti volt, egy bankrablással, és a végén a Kaba Esztinek kellett kitalálni, ami annyi lett, hogy ,,meglátott valakit, és ezért elmenkült, aztán lelőtt egy csomó embert...?" Igen, így át tud alakulni a cucc, naaagyon durva! XD

A következő viszont haláli volt: hat fiú ment ki, Eve adta elő a következő szivatós jelenetet: reggeli sminkelés... xDDDD (Az, ahogy a Levi sminkelte magát, na aaaaaz basszus, halálra röhögtem magam rajta...!! xDDDDDD Annyira élethűen adta elő, hogy komolyan majdnem leestem az asztalról a röhjögéstől. xD) A végén Viti találta ki: sminkelés. És amikor Eve elmutogatta az eredetit, megjegyezte: ,,Ember legyen a talpán, aki ezt ugyanígy elmutogatja!" xD

Aztááán... Hű, mi volt még... Asszem ezután jött szünet, és aztán jött egy fekete-fehér-igen-nem szituációs játék - bocsánat, ha nem sorrendben megy, csak már nem emlékszem rá xD - amiben játszottam egy mennyasszonyt, akinek a ruhája félig volt kész a holnapi esküvőre. xD Aztááán... Ó, megvan!

Volt egy olyan játék, amiben volt egy portás, aki mindig utánozta a hotelbe bejövő személy stílusát. xD Forgács tanárúr kezdte, mint portás... xD Zsolti játszott egy amolyan... ,,szia, szépfiú! add azt a kulcsocskát, légyszí! oh, milyen kis cuki vagy!" Beteeeeg... xD (És ehhez képzeljétek még hozzá Forgács tanárurat, ugyanilyen stílusban... xD) Én játszottam részeget. (Azt látni kellett volna! Majd egyszer... xD)

Aztáán, portásváltás volt, s jött minden: agresszív apáca, plázacica - olyat én is játszottam xD -, paraoniás, terrorista, pisztolyos üzletasszony, álmodozó, precíz, nyegle, lekezelő, hű, mi volt még? Vak, Artúr király - Vitiiiiii!! XDDD - Dart Vader, és jujj, ami nagyon beteg volt... Levi, mint a portás - Viti - fiúja... Hű... xD Az egyszerűen haláli volt... xD

Aztááán... Szünet. És utolsó órában jöttek olyanok, hogy ABC betűivel kell kezdeni egy beszélgetést. Tehát example: - Anya, el akarok menni bulizni! - Á, Bulizni? És megcsináltad már a házi feladatodat? - Bármilyen hihetetlen is, de már a felével kész vagyok! - Cicám, előbb megicsnálod teljesen, utána talán. - Csak most az egyszer!! Naaa! - Drágám, nem mész sehova, amíg nincs kész., stb. Haláli volt. xD 

Aztááán... Hű... Volt egy olyan, amiben csak kérdéssel lehetett beszélgetni. xD (Hmm, ficötlet... Két cinikust összeeresztek, és kérdésben fognak kommunikálni. xD)

Aztán... Hm, mi volt még? Asszem ez után volt egy olyan, ja tudom már! Valakik elkezdenek egy cselekvést, amit a tanár megad. Szép íves mozdulatokkal végezve persze, és ha valaki bekiált egy stoppot, megállnak, a valaki beáll valamelyik illető helyére, és belekezd egy tök más jelenetbe. Iszonyatosan jó volt! x3

Ebből én egy olyat csináltam, hogy még előttem Rebi és Bence ültek két széken, és Rebi bevallotta Bencének drámai hangon, miután az megkrte a kezét, hogy ,,Tudod, nem te vagy az egyetlen... Igen, ketten vagytok..." STOP! Mondtam, beültem Bence helyére: ,,Ketten vagyok?! Azt akarod ezzel mondani, hogy skizofrén lennék?!" Bezony. xD (El kellett volna sütnöm egy olyat is, hogy ,,Nem vagyok skizofrén! De igen! De nem! De igen! De nem!" XD)

Rohadt jó volt ez is. xD (Jaj, és most jut eszembe, előtte valahol még volt egy nagyon jó. xD Kekeckedős játék.) Lényeg: Két szereplő közül az egyiknek minden mondatát úgy kell kezdenie, hogy ,,Igen, de..." Szitu: Viti megkérte Csilla kezét, Csilla meg vonakodott. xD (Olyan jöttek, hogy hű. Csilla a leánykérésre: Igen, de csak akkor, ha Atlantiszba költözünk. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Meg előtte, Viti rendel kaját, én voltam a pincér: Kérnénk egy tányér makarónit a hölgynek... Csilla: Igen, de nem szeretem a makarónit tésztával. Viti: - Akkor kérünk egy tányér makarónit tészta nélkül. xD Folytatás: Viti: - És kérnénk még egy tonhalas szendvicset is... Csilla: - Igen, de nem szeretem a tonhalat. Viti: - Igen, de ezt én fogom enni. (Már Viti is elkezdte... xD) Csilla: - Igen, de már a szagától is rosszul vagyok. Viti: - ...Akkor... Én: - Esetleg valami mást? Avagy tonhalas szendvcsiet tonhal nélkül? Viti: - Igen, az jó lesz. XDDD Nagyon durva volt. xD Én is akartam volna iylet játszani. xD És felszínre hozni a kekeckedős énemet. xD)

No, és... És nem tudom, mi volt az utolsó játék. Asszem az, amit egyel ezelőtt említettem. Igen, az lehetett az. Aztán Forgács megdícsért minket, és mehettünk isten hírével haza. (Az ateisták is, igen. xD) Illetve, Csillával még benéztünk a Könyvudvarba - reménykedtem benne, hogy találok Álmodó Könyvek Városát, de nem találtam. =( Ellenben!) Találtam érdekeset... Méghozzá azt a Sántha Attila verseskötetet, amit Tune-drága adott kölcsön, és még mindig nálam van. Tippeljetek, mennyiért! Na? Ötlet? Akkor mondom: 50, azaz ÖTVEN forint!! Igen!! Komolyan! (Akkorát néztem, hogy hű! Úgy kapásból magamhoz is nyaláboltam azt a kötetet. xD) És aztán még keresgéltem érdekességeket a fantasy részlegnél, s gondolkodóba ejtett egy bizonyos Félholtak címre hallgató könyv, de beleolvastam, és nem jött be annyira... =S (Tipikus vámpírponyva, olyan, amiből az Alkonyat óta millió keletkezik. Hjajh... Majd egyszer ez a mánia is alább fog hagyni. xD)

Ellenben, véletlen rábukkantam egy érdekességre: Margaret Weis és Tracy Hickman könyvre. Tudni kell, hogy a Raistlin Lánya olvasása óta favoritom az írópáros, ugyanis veszett jól írnak. Komolyan. (A Raistlin Lányát is csak ajánlani tudom mindenkinek, egy eszméletlenül kibajó fantasy, elfekkel, gnómokkal, mágiával meg ami kell még. xD) No, szóval, meglátván az írók nevét, s a címben az "elf" szót, máris kiástam a többi könyv alól - nehéz meló volt, mert egy csomó egyéb rá volt pakolva. xD

150 pénz. A verseskötettel együtt 200. (Hol jut az ember másutt ilyen árért könyvhöz? Szerintem kevés helyen.) Úgy meg is örültem neki, hogy már ugrottam is a pénztárhoz, amikor leesett: nem volt nálam a pénztárcám... xD (Ilyen gáz is csak én lehetek... xD) Kértem Csillát, hogy szánjon meg 200 pénzzel, s hétfőn visszakapja, de mondta, hogy nála sincs pénz. (Ehhez képest vett egy Harakirit... Khm...) Úgyhogy egy lemondó sóhajjal eltetettem a kedves eladóval hétfőig. xD (Kellenek nekem! Kell, kell, kell! xD)

Ezen kívül, ha már az olvasásnál tartunk:a 153. oldalán tartok Fejős Éva Eper reggelire c. könyvében. (Lassan haladok vele. Számomra szokatlanok az ilyesfajta regények, de szeretem, mert olyan... Nem is tudom, valahogy közelebb kerülök a nőiesebb gondolkodásmódhoz ezek olvasása által. xD Mert ugyebár én igen kevéssé vagyok nőies. Max. külsőleg, máshogy már annyira nem. xD)

Évi végre befejezte a Hotel Balit, úgyhogy most végre visszakerülhet a polcocskámra. xD (Ugyan nem tudom, hova tudnám besuvasztani, mert egy polcot kisajátítottak a mütyűrjeim - a.k.a. totál felesleges díszítő elemek, amik inkább funkcionálnak porfogóként xD - és egy másikat a tankönyveim. De már lebeg előttem a megoldás halovány fénye: lecuccolom a tankönyveket nagyfaterhoz, úgyis nála szoktam tanulni, és akkor lesz egy egész polcom a többi könyvecskémnek végre! Rámfér, már egy csomó oldalra döntve, a többire pakolva helyezkedik el,és ez nem méltó egy könyvhöz. xD)

Jah, ha már itt tartunk, betelt a matekfüzetem. Még 18-án. (Minő szerencse, hogy van itthon egy kazal négyzethálós füzet. Ráadásul pont olyan, mint a korábbi, szóval nem fog kitűnni a többi közül. xD)

Hmmm... Mit akartam mééég... Oh, yes! Megtaláltam azt a Nightwish számot, amit még AFM-en volt szerencsém hallani, a Fire Emblem AMV alatt. (Ezer hála Kishi! x3) Nightwish - The Islander. Kibaszottul jó szám. (Ja, igen, Nightwish rajongó is vagyok. Beza. Pólóm is van - Bea nénikémtől kikönyörögtem egyet még két-három-négy éve. xD)

Annyira szép szám... S ha már itt tartunk, beteszem a szövegét is.

An old man by a seashore
At the end of day
Gazes the horizon
With seawinds in his face
Tempest-tossed island
Seasons all the same
Anchorage unpainted
And a ship without a name

Sea without a shore for the banished one unheard
He lightens the beacon, light at the end of world
Showing the way lighting hope in their hearts
The ones on their travels homeward from afar

This is for long-forgotten
Light at the end of the world
Horizon crying
The tears he left behind long ago

The albatross is flying
Making him daydream
The time before he became
One of the world`s unseen
Princess in the tower
Children in the fields
Life gave him it all:
An island of the universe

Now his love`s a memory
A ghost in the fog
He sets the sails one last time
Saying farewell to the world
Anchor to the water
Seabed far below
Grass still in his feet
And a smile beneath his brow

This is for long-forgotten
Light at the end of the world
Horizon crying
The tears he left behind long ago

So long ago....

This is for long-forgotten
Light at the end of the world
Horizon crying
The tears he left behind so long ago

Egyébként, ez már Anette-l van. (Neki sincs rossz hangja, de Tarja-ét jobban bírom... Hallatszódik rajta, hogy operaénekes... Anette-n meg az, hogy nem az. xD Nem baj, szeressük!)

No, és... És asszem ennyit akartam. (Meg Rosie jóvoltából kezdek rákapogatni a Red Hot Chili Peppers-re, és a Bullet for my Valentine-ra is. x3 Majd róluk később. xD)

Úgyhogy, én mára be is fejezem. Bye-bye! ^^

Címkék: zene könyv suli napló f nightwish 9. eötvös színészkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr851776457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishi 2010.02.20. 19:29:25

Tökjó napotok lehetett^^ Főleg a sok beugrós játékkalXD
S háthát, párszáz forintot mindig kell hordani magunknál:p
Nincsmit^^ Hm, le kéne szedni a számotXD
A Bullet for my Valentine-nak vannak jó számai, azt ajánlom^^
/rövid. tömör. de nem Metropol, hanem KishiXD/

Tadeshi 2010.02.20. 20:00:02

@Kishi: Bezony, eszméletlen volt! x3
Igen, most már rájöttem. xD
Tudom, hogy vannka jó számaik. a Tears don't Fall pölö baszott jó. x3
Hm, nem rossz hasonlat. xD

Tune-chan 2010.02.21. 12:27:06

Kommentelek én is, örülj! xD
A játékok nagyja tényleg Beugrós, mi az, tanárotok Beugró fan? (mint én? xD)
Jaaaj, a második játék aranyos, olyat mi is csináltunk anno a csapatépítő osztályfőnökik egyikén. xD

Bazd, ötven forintért?! Jó, az én háromszázam sem sok, de ez már pofátlanság. xD

Én nem csipázom annyira Anette-t, sőt. Örök Tarja párti maradok. xD Ésésés... Ha Kishi a Bullet for My Valentine-t ajánlj, hogy halgass, én vagyok a másik párt: Red Hot Chili Peppers-t a népnek! :D

Tadeshi 2010.02.21. 13:37:03

@Tune-chan: Örülök is! XD
Hmm, én nem tudom, nem nézek Beugrót. xD (Levi mindig azzal szekált... -.-")Lehet, hogy Forgács kedveli, nem tudom. xD (Vagy csak ő is tanult ilyet - lévén drámatanár. xD)

Igen, 50 Ft. Igen, az. xD De nekem, csórónak a Könyvudvar valóságos mennyország! XD

Háthát. Még szerencse, hogy ebben a számban Marco énekel inkább. XD
Hallgatom, hallgatom! =D Mindent hallgatok. xD

Tune-chan 2010.02.21. 14:03:25

@Tadeshi:Nézzél, megéri. ;) Én legalább is imádom, halál hülyék azok négyen. xD

Egen, Kishi vitt már el oda. Csak a baj az, hogy nem hogy könyvre, de más szülinapjára sincs pénzem. >><<

Tadeshi 2010.02.21. 14:47:30

@Tune-chan: Tudom, egy részt megnézetett velem anno. xD

Ouh... Ugyan, én ráérek... Sőt, nem is kell ajándék, ha nincs pénzed. xD

Tune-chan 2010.02.21. 17:41:27

@Tadeshi: Nem csak neked... Nővérem feb. 27. :x

Tadeshi 2010.02.21. 18:11:13

@Tune-chan: Oh! Az hamarabb lesz. xD

.Ellu 2011.04.01. 18:44:02

Tarja Turunen-I walk alone
Csak, mert...CSAK, Na :)
süti beállítások módosítása