In Memoriam Bon Scott

 2010.02.19. 18:27

1980. február 19-én hajnali két órakor holtan találták meg Bon Scottot, az AC/DC frontemberét egy taxi hátsó ülésén. Az orvosi vizsgálatok kimutatták, hogy halála előtt rendkívül ittas állapotban volt, s szépen kfiejezve ,,belefulladt a hányásába".

Ennek már harminc éve. Azt azért minimum elvártam volna, hogy koncert közben hal meg. *sóhaj* Tudom is én, megcsúszik, és leesik a színpadról, és kitöri a nyakát, vagy a mikrofon zárlatos lesz, és áramütést kap, vagy... De kérem, milyen halál már ez?! XD (Ha mondjuk azt vesszük, hgoy az alkohol miatt... Jó, úgy még elfogadható... XD)

Igen, drága ovlasóim, Ezt a bejegyzést az AC/DC legendás fenegyerekének, Ronald Belford Scott-nak, vagyis Bon Scottnak szentelem. x) (Azért hat albumot zsinórban megcsináni nem kis teljesítmény... Le a kalappal!)

Hjajh... Borzasztóóóó!! *sír* 33 éves volt, és ennyi, feldobta a bakancsát! (Egyébként, sírja Ausztráliában zarándokhely, Perth-ben pedig áll egy szobra... <3 Igen, én oda el fogok menni. xD)

A napom egyébként ennek jegyében telt. xD Fekete, ,,I will ROCK you!!!" feliraítos pulcsi, AC/DC Clarissán, és a suliban három perces néma megemlékezést tartottunk Rosieval, a R.I.P. (Rock In Peace)-t hallgatva. (Rock In Peace Bon!)

Hát, igen... Node, a nap pozitív oldalára is kitérve: ma kaptam 5, azaz ÖT darab ötöst! x3 Kettőt németből, egyet töriből - a tegnap írt tézém! *örömkönnyek* - és kettőt föciből - a vaktérképes folyós-tavas szarból! Háh! <3 (Mit ne mondjak, fellőtte az egómat... <3)

Ezen kívül írtam egy verstan dogát - kis szösszenet, öt perc alatt kész lehet vele az ember... - és... És kémia javítót. Hármas lett a tézé... xD Igen, éltem a lehetőséggel - és milyen jóóól! x3 Királyul ment! (Lám, ha nem készülök kémiából, akkor tudok... xD Ez így elég abszurd, de komolyan így volt... xD)

Amúgy, Csillának egy pont és ötöst kap. Nekem egy ponton múlt, hogy ne kettes legyen. xD (Igen, komolyan megéreztem, hogy egy alulról szagolt hármas. xD A Római-s irodalom tézét pedig megálmodtam, hogy hármas lesz, és halára rémültem tőle. XD És hiába mondtam el egy csomó embernek, hármas lett. xD Pedig az álmok nem válnak valóra, ha elmondják őket... xD)

Öööö... Ennyi. ^^" Bocsi. Nincs erőm többre - ha bleegondolok, hogy holnap még suli van... xD Úgyhogy, bye-bye! ^^

Címkék: zene ac/dc suli napló

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr551776104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.02.20. 18:51:36

Jaj Lolly, azt mondtad, az egész bejegyzés Boné, erre elkezdesz írni minden féle egyébről... :P
De azért grat az ötösökhöz. =)

Tadeshi 2010.02.20. 18:56:53

@Miss Rose: Az övé! Büszke lehet rám, hogy a rajongója ilyen okos! xD
S köfi. ^^

Tadeshi 2010.02.20. 20:02:53

@Miss Rose: Adjak rá gyógypuszit? XDDDD

Miss Rose 2010.02.20. 20:58:50

@Tadeshi: Egyre gyanúsabb vagy... XD

Tadeshi 2010.02.20. 21:50:08

@Miss Rose: Mert? XD (Jó, már megkaptam páraktól, hogy simán kinéznék belőlem a biszexualitást, de én tartom magam ahhoz, hogy hetero vagyok, és pont. xD)

Miss Rose 2010.02.20. 23:20:58

@Tadeshi: Én úgy kinézni életbe nem nézném ki, de amiket írogatsz... XD Mint hogy megkötözöl, kipeckeled a számat és elrabolsz... XD

Tune-chan 2010.02.21. 12:02:38

Csak úgy megjegyzésként: én mindent kinézek belőled, törpikém. xD

Tadeshi 2010.02.21. 13:33:00

@Miss Rose: és utána elcibállak magammal animés programokra. ^^ (Nem kell tőlem félned, nem harapok. Nagyon... xD)

@Tune-chan: Tudom. Mintha te közölted volna a fentebbi biszexualitásos dolgot... xD

Tune-chan 2010.02.21. 17:40:49

@Tadeshi: Én? Igen? Hmmm. Mikor? xD

Tadeshi 2010.02.21. 18:10:41

@Tune-chan: Passz. Régen. De te voltál. xD
süti beállítások módosítása