Hóóóóóó...!

 2010.01.30. 14:22

Elmés cím. xD Igen kérem, fehér, hideg, és jelenlegi állás szerint térdig ér. (Estére sztem derékig fog. xD)

Node, mi a jó a hóban? Egyrészt, lehet belőle hóembert építeni, hóangyalkát ásni belé, és jól megdobálhatjuk vele az akadékoskodó, két méter magas zenekaros társunkat, ha éppen rombolja az IQ-szintünket. (Ez Gergőnek szólt. xD)(Mindenesetre, vicces volt, zenekari szünetben, kint maradtunk hatan - Melcsi, Enikő, Bálint, Noel, Gergő s jómagam - hócsata címszóval. Gergő elkezdte, hgoy lassan menni kéne befelé, hisz az ötperc szünet már egy ideje lejárt... Felkiáltottam: na akkor most mindenki egyszerre dobja meg a Gergőt! 

És megcsinálták!! XDD Úgy dobáltuk szerencsétlent, hgoy le kellett ugrania a lépcsőről, és fedezéket kellett keresnie. xD Noelt pedig képen dobtam. <3 (Megérdemelte, aljasul hátbatámadott!)

Szóval, lényeg a lényeg, jó volt a zenekar. xD Befizettem a következő félévre is a tandíjat - 5300 pénz - szóval minden remek. ^^ (Fater folyton azzal nyüstöl, hogy miért nem az Eötvösbe járok, mert hogy az még ingyen is van, ott van helyben... Több okom is van rá. A) mert ha most abbahagyom Éva néninél, többet nem fogok tudni visszajönni - korlátozott tanulói férőhely van, asszem tanáronként 26 gyerek. Teltház van, mindig, s ha valaki kiszáll, rögtönk szólnak valaki másnak, hogy hé, te van egy szabad hely, jöhetsz! 

B) A eötvösben nem olyan gitároktatás folyik, mint egy zeneiskolában. Nem egyenként jönnek a gyerekek egy órára, s nem olyan technikai szintű darabokat játszanak - főként slágerszámokat. Egen.

Szóval, ezért. xD Node, kitérnék arra is, hogy mi az, amit nem szeretek a hóban. Elsősorban azt, hogy hazánkban ritkán esik. Ha esik, akkor sem december-január táján, amikor mindenki fehérkarácsonyt akarna, hanem január-február-március környékén. (Volt már, hogy unokabátyám szülinapj - április 4. - hóvihar volt...) Másodszor, amikor éppenséggel esik, akkor el kell lapátolni, hogy azért már na, az ember képes maradjon a heylváltoztatásra. xD

De az azért nem járja, hogy egész délelőtt esik, és térdig ér!! Könyörgöm! Az a legkevesebb, hogy útban van, de még nekem kell ellapátolni! XDDD (Jó, nagyfater besegített, meg faterom is, de khm. Én közben pesztráltam az öcsémet is! XD) Egyébként, tök felesleges volt most ellapátolni. Csak mert még midnig esik - ráadásul nem kicsit. Szóval, délutánra pont összegyűlik az a menyniség, amit az imént sikerült ellapátolnunk... xD

És nyáh, basszus, tanulni kellene... =S Semmi kedvem hozzá, de komolyan... -.-" Hétfőn irodalom tézé az Antik Római irodalomból. Nyiff... Kedden matektézé... NYiffffffff. Csütörtökön filmklubb... NYIFFFFFFF!! Nehm, nem akaroooook iskolába menniiiiiiii!! T-T

Jó, gondolom jelenleg minden kedves olvasó - Luca és Rosie kivételével - előszeretettel emlegeti a felmenőági rokonságomat nem éppen a legkedvesebb szövegkörnyezetben, hogy nekem síszünetem van/volt ezen a héten. xD Persze, engem szidni a legkönnyebb, pedig az iskola tehet róla, nem én! XD (Egyébként is biztos vagyok benne, hogy nektek is lesz síszünt, ha nem most, februárban. XP)

Egyébként minden szép, és minden jó. Tegnap kimaradt a bejegyzés, mert későn értem haza, s Ernő lefagyott bejegyzés közben, és utána már rohadtul nem volt kedvem visszamászni blogra. xDDDD Jaaaaaj! Rájöttem, miről nem beszéltem már félévzárás óta!

Félévi bizi. xD Ez valahogy kimaradt. Pedig nem is lett olyan csapnivaló. 4,5. Az kezdésnek nem rossz. xD 

irodalom 4 (rohadt témazárók, ha csak a kritikákra kaptam volna, ötös lett volna!)
nyelvtan 5 (na csak azért... xD)
történelem 5 (megszenvedtem érte. felenem kellett a görög történelemből a Krétai kultúrától a görög-perzsa háborúkig. XD)
angol 5 (azt hittem, fekiáltok örömömben! ahhoz képest, hogy az első jegyem egy hajszálvékony karó lett, remek! XD)
német 5 (egy tetves négyes választott ela  dícséretestől... -.-" az a négyes pedig csak azért nem lett ötös, mert fél ponttal az ötös alatt voltam... *méreg*)
matek 4 (húúúúú... abból is van ám karóm... xD)
infó 4 (még szép. a 33 után?! XDDD)
fizika 4 (nem értem a mozgásokat. és van egy olyan érzésem, hogy ebben az életben már nem is fogom... xD)
kémia 4 (csak azért, mert a tanár félévkor a rosszabbat adja meg. 4,5-re álltam... -.-")
föci 5 (soha nem gondoltam volna István bá után, hogy egyszer ötös leszek földrajzból!! O.o És lám!)
ének 5 (föld alá süllyednék, ah nem!! még szép, hogy ötös! XD)
tesi 4 (rohadt kötélmászás... xD csúszik a kötél, most mit csináljak?! XD)
tánc és dráma: résztvett (jó, abból nem kapunk osztályzatot. xD)
magatartás 5 (igen? nem ismernek még eléggé... *vészjósló vigyor*)
szorgalom 4 (nem szeretek szorgoskodni... minek? nekem elég a tudat, hogy én tudom, hogy tudok, a tanárnak nem kell tudnia róla. xD Meg úgyis csak leszólnak, ha sokat jelentkezek, úgyhogy passz.)

26 órát hiányoztam összesen, ebből mind igazolt. Egyéb hozzáfűznivalóm nincs. xD 

Nos, fogadalom, hogy minek kell évvégén ötösnek lennie: matek (akkor is ötös elszek, ha belegebedek, megmutatom én annak a nőnek, hogy egy matekzseni veszett el az osztályban, aki nem tud felszínre kerülni a tanítási módszerei miatt!!), kémia (az tuti XD), tesi (akkor is... ha lesérülök is... xD) és persze, a legfontosabb: irodalom.

Könyörgöm, mi az, hogy humán szakon az ember lánya nem ötös irodalomból?! Felháborító! Panaszt fogok tenni Bacsónál! (Hogy írjon könnyebb dolgozatokat... Mert az még oké, hogy írj két kisesszét xyz témában, hivatkozva más művekre is, meg hogy elemezz verset az órán tanultak alapján, de hogy ezek mellé még berak vagy tizenöt foglamat is, hogy magyarázd meg... Ööö... Nem tudom. Én mondjuk megírom a két kisesszét fél óra alatt, tíz perc alatt versetelemzek, és marad öt percem kitalálni, hogy a drága tanárúr az Oreszteia trilógia fogalma alatt mit ért? A történetet? Mert azt írtam le. Nem! Természetesen nem. Hanem az, hgoy ki írta, mikor, és többre nem jöttem rá, mert csak annyi van ott, hgoy pipa, pipa, hiányjel, hiányjel, hiányjel. De hogy miket takar, azt passzolom... xD)

Szóval, igen. Bár, a második doglozat ennél durvább volt. Komolyan, az egész osztály úgy érezte, hgoy ötös. Vagy négyes, de legrosszabb esetben is csak egy hármasérzet volt. Nos... Akik ötöst reméltek, hármast kaptak. A négyesek kettest, a hármas pedig egyest. xDDD Igen. Halál komolyan. És az is így nézett ki: pipa, hiányjel, hiányjel, pipa, pipa, hiányjel, hiányjel, hiányjel, stb. De hogy mi hiányzik, azt kérem találja ki a kedves tanuló. xD

Szóval, lényeg a lényeg, Bacsó órán halál jófej, de a dolgozatai kemények. Nagyon. Asszem értem, hogy humánszakra miért őt osztották be - gürcölni kell, ha az ember jót akar. Vagy remek kritikákat írni, mert azzal fel lehet tornázni a katasztrofális jegyeket négyesre-ötösre. xD

Úgyhogy, ez a helyzet. És ennek fejében most én megyek tan... hajat mosni. Majd délután tanulok, nem érdekel. xD Nekem hajat kell mosnom, mert a hólapátolás közben - meg persze hazafele jövet közben - rámszáll a hó. Csoda is lett volna, ha nem. xD (Képzeljetek el egy gitáros csajszit, amint felszáll a HÉV-re, és amint kényelmesen elhelyezkedik az egyik támaszpalánknak dőlve, leporolja a félcenti havat drága hangszeréről, majd kirázza a sapkáját, s végül magáról is lesöprögeti a havat. Jó röhögést. xD Engem a velem szemben álló szabályosan kiröhögött. xD)

No, kérem, ezek vannak velem. És hogyha hétfőn iskolába megyek, először is visszaadom Rosienak a Reckless Road-ot. Utána szülinapomra emgemlítem neki a Metallica és/vagy AC/DC-posztert. Igen, és/vagy. xD És akkor már egy GN'R is jöhet...! Bár, nem tudom, hova fogom kirakni őket. =S A Girugämesh-t nem vagyok hajlandó elszedni, az ottmarad, slussz. Mellé még talán kifér, de helyet akarok hagyni egy Rémmetró poszternek is, mert még régebben beígértettem egy barátnőmmel, hogy odaadja nekem. xD 

Falat bontok, aztán házat bővítek, kész. xD (Jah, egyébként, új ötlet, az FMA-ra: FagyottMarkú Alkimista. Vagy: FagyMunkáló Alkimista. XD Mert ugye jelenleg Festő-Mázoló Alkimista vagyok, s az az időszak már elmúlt, mikor utoljára festegettem a zsalukat. xD Voltam még FáraMászó Alkimista is. Asszem azt nem kell magyaráznom. xD És lehettem volna FöldMűvelő Alkimista is, mert még nyáron gyomláltam a gazokat a répák közül. [Próbáltátok már megkülönböztetni egyik recés levelet a másiktól? Az egyik a répáé, a másik, és természetesen tök ugyanolyan pedig a gyom. xD])

No, asszem el is köszönök, ha még ebben az életben hajat akarok mosni, mert még elfoglalják előlem a fürdőszobát. Nu, bye-bye! ^^

Címkék: munka gitár suli napló f 9. eötvös tevékenység

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr731714750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.01.30. 16:22:56

Lolly, édes, lehet, hogy nekünk síszünetünk van, de majd egy héttel többet kell járnunk suliba a VAKÁCIÓ előtt - elméletileg.
Poszter?! Tudod, hova gyere a posztereiddel! XD Na jó, majd meglátjuk, de szerintem kicsit sokat kérnek értük... mondjuk mit nyavalygok, ha egy koncertjegyet megvettem volna, nehogy már egy szaros posztert ne... XD
A félévidhez meg grat, nekem is 4-es 5-ös lett. És olyan mázlista vagy, hogy úgy tanulsz gitárt, ahogy. Mondjuk most én is kaptam egy ajánlatot, hogy ha továbbra is jó lesz a bizonyítványom, járhatok komolyabb tanárhoz... drukkolj!
És hát hétfőn találkozunk. =) Ááááá, végre visszakapom az én kicsikémet! XD

Tadeshi 2010.01.30. 18:17:50

@Miss Rose: Ezt... most... komolyan mondod, basszus?! Faszom! XDD
Jogos, jogos. xD
Köszike. ^^ Ez nem mázli... Na jó, de. xD Mert ugye bár én olyan kedvező helyzetben voltam anno hét éve, hogy fél évvel előbb kezdhettem, mint a többi előképzős tanonc, és nem kellett hivatalos alkalmassági vizsgát tennem hozzá. x3 Míg a többieknek igen. <3 (Jó, hencegek, hencegek. XD)
S hajráááá!! Tök jó!! =D Maszektanárhoz, vagy zenesuliba? =D (Előre szólok, a zenesuli olcsóbb, mint magántanárhoz járni. xD)
Igen, igen. xD Visszakapod, örülj. xD

Luca0707 2010.02.05. 21:36:15

Drágám, csak neked ér derékig a hó, mindenki másnak térdig^^

Luca0707 2010.02.05. 21:39:07

Bazmeg...Ez csak egyszer van, bocsiXD Az előbb azt írta ki, hogy nem küldte el...-.- Szemétkedik velem a net! Életre kelt és most valami baja van, vagy én vagyok ennyire béna? (a második lehetőség az esélyesebb...)

Tadeshi 2010.02.06. 12:07:28

@Lola07: Örülj, kimoderáltam, csak egyszer vagy ott. xDDDD
És BAZDMEG! XD Még így utoljára. xD
süti beállítások módosítása