Fegyverek és Rózsák

 2010.01.24. 18:57

Vagyis Guns N' Roses. Mert bezony, ma kiolvastam a GN'R történelemkönyvet, vagyis a Reckless Road-ot. (Köszönet érte Rosie-nak! ^^) [Öcsikém itt mellettem azzal játszik, hogy pakolássza a kazettákat és a DVD-ket a mellettem levő polcról... Ööö... Úristen, ha belegondolok, hogy nekem kell visszapakolni... X.x]

Node, szóval, a Nap beszólása, - ha még nem láttátok volna MSN-en a szeméyles üzenetemben - Egy párbeszéd következménye: Évi: Tünde, nem vagy éhes? Én: Guns N' Roses-zal táplálkozom, és fotoszintetizálok. (Tudom, nem vagyok komplett... xD)

Egyébiránt, döntésképtelen vagyok. A GN'R játszik egy bizonyos Whole Lotta Rosie c. számot. A vicc az, hogy az AC/DC-nek is van egy ilyen száma. Most akkor melyik volt előbb? XDDDDD (Gyanítom, hogy az AC/DC-s verzió, mert hogy az még Bonn Scottos, és Bonn '80-ban halt meg, s a GN'R bőven '80 után játszotta a Whole Lotta-t. [ Persze az is lehet, hgoy két tökmás szám, mert csak az AC/DC-set hallottam. xD)]

Jééézusom, már nem merek az öcsémre nézni... xD Bazki, két és fél órámba telt, mire rendet pakoltam a kazetták között, erre tessék, az egész a földön... Basszameg...!! *sírva röhögő szmájli* (Persze, miért nem rakom ki, mondjátok a frankót. Hát most miért rakjam ki, kazettabántalmazásért? XD Ősök csak engem szólnának le. xD)

No, szóval, GN'R. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szem és fültanúja volt a Don't Cry c. bejegyzésemnek, ugyanis egy GN'R szám benne a címadó. S nem teszem be újra, tessék visszakeresni. =P Ellenben, kedvencemmé vált sázmokat beteszek. xD

 

Welcome To The Jungle. (*szörnyülködve néz balra, de inkább a blognak szenteli minden figyelmét*) Khm, bocsi, csak öcsi. xD Szóval, egy rohadt jó szám. ^^ (Csináltak olyat egyáltalán, ami nem rohadt jó? Sztem nem... XD)

 

My Michelle. (Öcsi végre kiment! És rendet is raktam... xD) Először nem tetszett az intró, ezért át is pörgettem mindig, de aztán végül meghallgattam, és hát hű... Rohadt jó. (Egy Michelle nevű barátnőjének/ről írta Axl, aki erős drogos volt, s "ő tipikusan az a lány volt, akiről nem tudhattad, hogy látod-e még holnap." - idézet from the könyv. xD)

S bocsi, hgoy nem klip, de nincs hozzá. xD Amihez van, igyekszem azt betenni. xD

 

Sweet Child O' Mine. (Egyébként, nem elhanyagolandó tény, hogy a két bejegyzéssel ezelőtti novellát - amit reményeim szerint már a gyér számú olvasóközönség is elolvasott, ugye?! - a Reckless Roadban leírt idézetek megfogalmazásának módjában fogalmaztam magam is. xD [Ejj, de kacifántos mondat lett. xD])

 

Out Ta Get Me. (,,They won't catch me, I'm fuckin' innocent!")

És akkor zárásként menjen egy olyan, hogy Rocket Queen. (Amiben egyébként felfedezhető, elrejtve, halkan egy bizonyos nemi aktus hangfelvétele. Amikor is Axl magnóra vette, ahogy szeretkezett egy csajjal, s annka pár hangját beletette. [Én elsőre nem hallottam meg, de akkor mondjuk fél füllel hallgattam, mert Rosei-éban volt a másik füles, de most másodszorra figyelek. xD]

 

Megvan!! Kihallani! XDD A gitárszólónál, hogyha esetleg segítség kéne. xD

No, szóval... Ezt akartam. xD Igen, megint csak ennyi, kis szösszeneteket alkotok mostanság, de hát istenem, hogy nem történik velem semmi a négy fal között. xD (Na majd holnap. Ferivel meg Almával visszatérünk a Sashalmiba. Igeeeen, meglátogatunk pár tanerőt. xD Arról hosszú élménybeszámolót fogtok kapni. xD)

No, hát, művelődjetek, és essetek szerleembe a Guns N' roses tagjaival. ^^ (Mint a Don't Cry-nál. xD) Bye-bye! ^^

Címkék: zene napló gunsnroses kisöcsém

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr61698690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2010.01.24. 22:24:51

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, LOLLYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!! >Most úgy érzem magam, mint az igazgató a Vampire Knightból... ^^<
Eeeeez a bejegyzés, na látod, eeeez... Ez tetszik! =) Tudtam én, hogy az Out Ta Get Me-re csak harapni lehet (nézd meg Ritzben! Nézd meg Ritzben!). És... jaaaaaj már! El kell mondjad, hogy lehet blogba videót szúrni! ^^
"Szeri", ahogy mondtuk valaha! Terjeszd csak az Igét, terjeszd!

Guns N' Fuckin' Roses fuckin' forever! ;)

Tadeshi 2010.01.24. 22:35:06

@Miss Rose: <3 Okéééés, terjesztem, terjesztem. xD
MSN-en pedig elmagyarázom. xD
Miért érzed magad úgy? XD

Miss Rose 2010.01.25. 11:09:14

@Tadeshi: Mert az kiabál egyfolytában így, amikor van egy-egy szeretetkitörése... XD
süti beállítások módosítása