Infoóra III.

 2010.01.15. 13:10

Szaporodnak az infoórai bejegyzések. (Osztódnak, vagy egymást terékenyítik meg? Avagy spórákkal szaporodnak? - Hiányoznak a biológia órák... xD)

Khm, node. Igen, megint itt vagyok járatni a billentyűzetet, mert miért ne - hárman felelnek a félévi jegyért, én attól még itt el gépelgethetek, can't I? XD

Helyzetjelentés: Már csak... ez, meg még egy föcióra, és hétvége. (És utána rohanhatok haza, hogy rohamgyakorlással valamit még javítsak a Hetes Etüd hangzásán - halott ügy, már most látom - aztán futás gitárra. Élmény lesz a nemjáró 92-essel eljutni Mátyásföldre. xD Asszem HÉVezünk... xD)

Ma reggel találkoztam Zsófival - volt évfolyam társam, C-s volt, most Teleki Blankás, és a Sashalmis Animés brancs oszlopos tagja. xD (Egyre jobban hiányoznak a régi barátok, haverok, osztálytársak. Kezdem magam elveszettnek érezni az új közegben - amiben már fél év óta benne vagyok, de segond. xD)

S anyukája is vele jött, és sikerült elérniük, hogy tetemes mértékben zavarba jöjjek. Ugyanis, Zsófi a Princess-ben vett magának reggelit, és az anyukája megkérdezte, hogy én mit kérek. Közöltem, hgoy ugyan már, én nem kérek semmit, köszönöm, fél órája csináltam meg magamnak a reggelit. xD De mondták, hgoy de bizony, meghívnak. Addigra már kézzel-lábbal tiltakoztam, hogy ne, nem kell, felesleges! Nem tudom visszafizetni! 

Erre meg kinevettek és Zsófi anyukája mondta, hogy ,,A lányom barátnője az én lányom is!" Úgyhogy végülis, megengedtem, hogy vegyenek nekem négy darab csokistekercset. (Összakaparok kétszáz forintot és kifizetem, csak azért is. xD)

Mindenesetre... Az a mondat egy kicsit... Nem is tudom. Nem, nem ütött szíven, csak hirtelen hiányérzetem támadt. Hiányérzetem, valami ilyesféle gondoskodás után, valami anyuféle után. Mert nekem olyanom már lassan hat éve nincs. És néha cefetül elő tud jönni, hogy nincs.

Nem, nem vagyok irigy másokra, félreértés ne essék. xD Csak néha én is szeretném anyut megölelni, mesélni neki, stb. Olyan mindennapos dolgokat, amiket sajnos már nincs lehetőségem megtenni.

Najó, ne szálljunk el a múltba. Már régen volt, azóta kihevertem. (Remélem, legalább is. xD) Egyébként, lehet, hgoy matekból hármas leszek. xD Franc se tudja! Otthon négyes jött ki, a suliban már hármas... xD Mi a fene?! XD Nem értem. (Oké, idáig is tudtam, hgoy nem tudok számolni, nade ennyire?! XD)

Hn, tök jó, hogy végre kiélhetem a blogolhtnékomat. xD Asszem... Múlt héten tettem utoljára jelenést magamról. Vagyis inkább kedden. Nem rossz az. xD (Többet akarok írni. Csak az a csöppnyi probléma, hogy napi kettő órát ülhetek gépnél - héttől kilencig - és ebbe nem fér bele a blogolás és a szerepezés egyszerre - általában három szerep megy együtt, de előfordult már, hogy öt ablakban játszottam egyszerre. xD)

No, miről akarok még írni? Amíg nincs dolgom infoórán, ki akarom élni a grafomániámat. xD (Csilla mellettem AFS-en fanficeket olvas. Erről jut eszembe, fel kéne pakolnom a ficeket AFS-re. [Avagy végre keríteni kéne egy kiadót, és publikálni. Igen, híres akarok lenni. xD] Nem mellékesen, Zsolti és Rebeka és Dóri felelnek a 33-ból. [Ugye senkinek nem kell megmondanom, hogy ez z a legendássá vált 33 oldalnyi infóanyag? XD Amiből én hármast írtam? XD])

Nem akarok föcit. Rohadtul nem. xD Bár, most tök könnyű anyagot veszünk: hidroszféra. (Sokkal könnyeb, mint a litoszféra, meg társai. Utálom a kőzetlemezeket, a lemeztechtonikát, a hegységképződést és a földrajzi tájak kialakulását - már hetedikben is gyűlöltem. -.-") Ezen kívül jajj, tudom már, mit akartam! xD Jövő héten - tatatataaaaaam...! - Rövidített Óráink lesznek! x3 Mert ugye a tantestület osztályozó értekezletet tart, és ezért minket méltóztatnak előbb hazaengedni: hétfőn negyed négy helyett fél kettőkor távozhatok, kedden szintén, szerdán a kórus miatt tovább maradok - nem gond xD - csütörtökön kultúrprogram, pénteken meg egykor már szabad vagyoook! x3 Vááh, de jó lesz! x3

És! Ezek mellett, el fog maradni a csütörtök első órám, ami eddig dráma volt. Tehát, csütörtökön egy órával tovább mehet a szundi. <3 Ilyenkor úúúúúgy örülök. xD (Az élet apró örömei. xD Mint ahogy az is, hogy nem kell mindig előhalászni a bérletet metrón meg HÉV-en, mert sztrájkolnak az ellenőrök. xD Wihihi. xD)

Apropó, sztrájk, már négy napja tart. Kedd óta. És lehet, hgoy hétvégén is sztrájkolni fognak. Szép... (Azért még szerencse, hogy pár közlekedési eszköz - HÉV, metró, etc... - nem döglik be. Nem is tudom, szerintem én helyben felakasztanám magam, ha Sashalomról kéne besétálnom az ötödik kerületbe, Astoriára... xD)

Nu, mit akartam még? Asszem csak ennyit. Reggel mikor beértem, megijedtem, hogy nem lesz első órám, mert nem volt bent senki. xD De aztán szép lassan beszállingóztak az emberek - shu xD - és nekiálltam németórán sudokuzni. És... NEM TUDTAM MEGFEJTENI!! O_O Ez azért már... Na! Séchrti az achrisztokratikus önéchrzetemet! *felhúzza orrát. Igen, Tune, ez az achrisztokchratikus chraccsolás jele íchrásban. xD*

De tényleg, na! XD Mindig meg tudom oldani a sudokukat, és ezt most nem! XD (De a némettanár közölte, hgoy vesz nekem egy sudoku-könyvecskét. xD Állok elébe. xD Meg asszem Newcastle tanárnő is megjegyezte, hogy Baranyai tanárúr az, aki mindig elkezdi megfejteni az üresen tátongó sudokukat. xD)

Mondjuk, Kishi egyszer küldött egy olyan sudokut, amiben 0-9-ig kellett beírni a számokat, és a megfelezett kockákba felülre kellett a nagyobb, alulra a kisebb... Asszem két számot be tudtam írni, aztán feladtam - mert már fájt a szemem a monitortól. xD (Jó kifogás, tudom. xD)

Még negyed óra. Remek. xD Még negyed óráig fogom boldogítani a népet a szövegelésemmel. xD Jólvan, fejlesztema  gyorsgépelő technikámat. Meg a vakon gépelést. Fontos dolog az ilyesmi, főként, amikor az ember másolja be az irományait. xD Nem kell mindig a monitort vizslatni, hanem az ember olvassa a kézírást, és írja a gépbe, amit kell. xD (Bár, egy idő után fárasztó. Ezért akarok valakit, aki gépelné nekem azt, amit tollba/billentyűzetbe mondok neki. xD)

Apropó, ha már itt tartunk! Száz forintos óradíjjal gyorsgépelőt keresek, lehetőleg Sashalomról, aki képes lenne egy elvetemült kezdő írócska műveit bemásolni a gépbe annak felolvasása alapján - lassan fogok olvasni, ha kell, nyugi - és képes elviselni az esetleges hisztirohamokat, valamint a gyakori átírásokat. xD 

Vagy! Ugyanide, ugyanilyen feltétlekkel felolvasót keresek, aki felolvassa műveimet, hogy én bemásolhassam a gépbe - mert ugyebár, ha valamit át akarok fogalmazni, akkor úgyis át tudom írni, és nem kell külön egyeztetni a gépelővel. Higgyétek el, megéri! Jó társaság - khm - ingyen kaja - igen, finom házikoszt - amit én főzök, és tudok főzni - khm - valamint kellemes időtöltés és remek zsebpénzkeresési lehetőség - khm. Kikötés: az illető tudjon gyorsgépelni.

(A khm-ök azt jelzik, hogy hol buknak a jelzők... xD) 

Hat perc. Oké, álláshírdetés már van. xD Uram isten, ahhoz képest, hogy suliban vagyok, vadul kattog ám a klaviatúra, és senki nem érdeklődik irántam. xD Szép. xD (Ezúton is szeretném felhívni drága Tune-chan és Lola figyelmét arra, hogy tessenek írni a saját blogjukra, mert olvasni akarok tőlük. xD)

Hét perc. Mi?! Az előbb hat volt... Ja, elnéztem. Jólvan. Khm. Szóval, az előbb volt nyolc perc, most már csak hét... Hat. xD Oké. Jól van na, humán szak. xD Éééés, mivel a tanárnő azt mondta, hogy ma elvileg az Excel-t akartuk volna tisztázni, de erre nem maradt idő, ezért mindenki elmehet - így megyek. xD Bye-bye! 

Címkék: suli napló filozofálás f 9. eötvös

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr621674413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2010.01.15. 13:29:53

Nem vagyok sashalmi, de gyorsíró és hallás után is gyorsan tudok írni - s ürügy arra, hogy találkozzunk. Na? Bér sem kell, csak egy ígéret, hogy ha majd lesz gitárom - márpedig lesz!- akkor ingyen és bérmentve tanítasz. xD (Tudom, hogy már mondtad, hogy fogsz, csak csóró vagyok a 100 Ft-os órabért sem engedhetem meg magamnak. xD)
És amúgy épp oda gépeltem, a blogomra, mikor is nővérem írta, hogy az indán ácsingózva észrevette, hogy újat írtál, s szólt nekem, én meg nem hittem el, s itt kötöttem ki. xD
És amúgy elég hülyén néz ki az "arisztokratikus raccsolás" legépelve. xD Legalább gépelve kímélj meg. :P

Tadeshi 2010.01.15. 19:11:53

@Tune-chan: Ám legyen! XD (Sőt, ha angyon szeretnéd, kezedbe merem engedni Hanst is. xD)
S igen? XD Én meg amikor feljöttem nemrég gépre, és néztem a kommenteket, nem akartam elhinni, hogy máris van egy. xD
Hülyén?! Kikéchrem magamnak! *felhúzza ochrrát* Hmph! Na szépen vagyunk. xD

Tune-chan 2010.01.15. 19:25:52

@Tadeshi: Inkább nem merem megfogni a vége az lenne, hogy koppanna egy nagyot a földön, amilyen béna vagyok, szegény Hans. ^^"
<3 Hát, tudod, aki lábfájásra panaszkodva itthon marad, mert nem akart bebicegni a suliba... xD Annak van ideje blogot lesni. xD
Kérd. Nem kapod. :P

Miss Rose 2010.01.15. 22:54:31

Na hell! :D

Végre van új bejegyzésed, már hiányzott. =) A megfogalmazásod mindig meg tud mosolyogtatni. ^^
És csak kitartás minden kavarodottsággal. Majd elmúlik - de ha ez vigasztal, én is szoktam magam így érezni a suliban... :P

Tadeshi 2010.01.16. 11:52:28

@Tune-chan: Nem-e? XD Miért nem? =P És ugyan már, miért ejtenéd le? XD (De ha nagyon akarod, kipárnázom alattad a padlót. xD)

@Miss Rose: Megmosolyogtat? XD Mire gondolsz? XD
Ugyan, csak néha érzem magam így.

Tune-chan 2010.01.16. 14:01:38

@Tadeshi: Én is imádom amúgy, ahogy fogalmazol. :D Én is mindig tejbe tököt játszok, miközben olvaslak. :D
Mert hiperbéna vagyok, azért ejteném le. xD Vagy valami rosszabb történik, nem elejtem, hanem... hanem... random képzelj ide valami szörnyűséget. xD

Tadeshi 2010.01.16. 17:56:51

@Tune-chan: Óh, kedvesem... Tudod, engem nem lehet olyan nagyon nehezen levenni a lábamról egy kis hízelgéssel... (Ez arra akart célzás lenni, hogy legyezgesd még az egómat, még-még-még! XD)
Node, khm, komolyra fordítva a szót, ilyen visszajelzést, hgoy humoros a fogalmazásmódom - ezidáig még nem kaptam. Lehet ám írni!! Nagyon is pozitív dolog, tényleg! XD
Tessék kielemezni az írásmódomat, mert feljebb lövi az amúgy is Androméda-köd táján ténfergő egómat. xD
Ööö... Sztem nem vagy olyan erős, hogy eltörd a nyakát. Még nekem se sikerült - pedig volt már rá példa, hogy úgy kapaszkodtam bele, mint a kedves életembe. xD Node, Hans nyaka erőálló rózsafa, és nem lehet olyan könnyedén eltörni. (Aki el meri törni, az készüljön fel rá, hogy nem csak őt, de engem is eltör.)

Tune-chan 2010.01.16. 19:09:45

@Tadeshi: Na eddig ezért nem fényeztem. xD Hogy ne távolodjon el még jobban tőled az egód - magányos lennél nélküle. :P
Én a helyedben akkor sem adnám ki egy olyan kész szerencsétlenségnek a gitáromat, mint amilyen én vagyok. xD

Tadeshi 2010.01.16. 19:23:52

@Tune-chan: Nem távolodik el. ^^ Csak nagyra nő. ^^
Én bátor vagyok, és megpróbálkozom vele. xD (Hátha! XD)
süti beállítások módosítása