Vagyis Meredith Brooks száma, a Bitch. És baszott jó... Imádom. Egyszerűen annyira iszonyatosan hűű, meg háá - az értelem megmutatzkozik... xD - hgoy azt el nem tudom mondani. P. Eszti énekli ezt néha a nagyszünetekben Zsolti gitárkíséretével, és már akkor tetszett. (Ma pedig meghallgattam az eredetit, mert hazafele jövet ennek a dallama volt a fülemben - lévén, hogy szegény Clarissa csődöt mondott a HÉV-en - és... És a lényeg az, hogy imádom ezt a számot. xD Mert Meredithnek elvetemült jó hangja van.)

És, hogy művelődjék a nép, be is teszem ide. xD

 

Azért nem a videoklipp, mert a) ehhez egyben van hozzá az eredeti dalszöveg, és b) mert a vidiklipphez nem volt betevős link. xD

A refrénjét ellenben egyfolytában dúdolom, és juhhéééé, büszke vagyok magamra, hogy már ennyit tudok belőle. xD

No, és csak azért írok, hogy közöljem, mennyire is örülök a hétvégének. xD Mert igen, újabb hetet éltem túl. =P 

(És asszem megvan, mit fog énekelni Rosie amikor majd ő és *sopileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer*)

Szóóóval... Nap eseménye: németen kiolvastam a téli Eötvös Diákot - suliújság - angolon barkóbáztunk, és nagy nehezen megfejtettük a mustárt - oylanokból, hgoy kicsit folyékony, kicsit szilárd, és ételhez hasonlít, de nem rágjuk xD - irodalmon vettük Vergilius IX. Eklogáját, - és hozzá Babits Mihály Ekloga c. versét - aztán kémián rajzoltam egy rohadt jó kobrát a füzetembe - nem olyan jó, mint a Sárkány, amin három hétig dolgoztam tavaly télen, de kezdésnek nem rossz - aztán kaja - uuuutálom a tökfőzeléket... - aztán infó - hármas lett a 33 oldalnyi anyagból írt dolgozatom!! Úgy örültem nekiii!! (És jobbat írtam Csillánál, akié kettes lett! <3 Legszebb öröm a káröröm, egen. xD) - aztááán,...

A CitroMail megszivatott... dögöljön meg. Tegnap héttől fél tízig - azaz másfél órán keresztül - a rohadt informatika leckémmel szarakodtam - talán ha közben nem Kishivel szerepeztem volna, gyorsabban ment volna? XD Passz, de akkor Deus és Eroi most nem tartanának ott, ahol XD - és elküldtem magamnak e-mialen, hgoy majd le tudjam tölteni infóórán. Erre bazmeg, hát nem kiírja, hgoy nem tudja letölteni?! -.-"

Mindegy. Azért ide berakom, mert haláli novella lett. x3 Jah, egen novellát kellett írni, Téli gondolatok címmel, és három-három betű és bekezdés formázást beletenni, két képet és 5 egyéb nem betű/bekezdés formázást. A történet kitalálása volt a nehezebbik feladat. xD

 

Téli gondolatok
 
 
Téli estéken az ember általában mit cselekszik? Elképzelhetően nem azt, amit hősünk – vagyis jelen esetben hősnőnk.
Mert ugyanis a lány, aki ezen a kellemes, csontig hatoló, könnyfakasztó hidegben éppen összefagyva tántorog be a lakásba, csak vacogva és reszketve szedegeti le magáról a sálat, sapkát, kesztyűket, s ejti ki őket kezéből, a földön hagyva. Kabátjáról lavinaként zuhog a frissen hullott hó, hosszú szőke haját tincsekbe fagyasztotta a kinti metsző hideg.
Az emberben óhatatlanul is felmerül a kérdés: mégis mi a fészkes frászt keresett ez a lány a combig érő hóban kint? Hát mi mást: ellapátolta azt. S ugyan szinte dermedtre fagyott – olyan szinten, hogy inkább hasonlít fadeszkára a karosszéknek támasztva, mint ülő emberre – de valahogy nem tudott haragudni az időjárási viszontagságokra. Ugyanis, imádta a telet.
Szerette, ha nagy a hó, ha legalább térdig ér, s a róla elnevezett színt viseli. Hiszen abban olyan jó érzés gázolni, beleugrani, hóangyalkát ásni belé, majd óriási gömbökből álló hóembert építeni belőle. Amit nem szeretett, az a hólapátolás volt – bár annak is megvan a maga hangulata. Hiszen utána nincs is jobb, mint betipegni a jó meleg, kandallóval fűtött, mézeskalácstól és fenyőtől illatozó házba, s letelepedve a halkan sercegő-ropogó tűz elé a bőrfotelbe egy édesen gőzölgő, bögre kakaóval a kezünkben.
Miután hősnőnk felmelegedett annyira, hogy a jégtömb leolvadjon róla annyira, hogy be tudja hajlítani az ízületeit, azonnal megtette a szükséges mozdulatokat a fotelben való elhelyezkedésért, s magára húzott egy pokrócot is, biztos, ami biztos alapon. Amint ezzel végzett, lassan oldalra fordult feje, s megpillant a mellette levő székre letett, még bágyadtan hőt lebegtető, pöttyös bögrében álldogáló tejcsokoládé színű italra, az imént megálmodott kakaójára.
Hősnőnk pedig egy mosoly kíséretében birtokába veszi az italt, s tovább mosolyogva belekortyol, elgondolva, hogy mennyire tökéletes és idilli így minden… Kint hófúvás, süvítő szél, ami néha megkocogtatja az ablak üvegét, kacagó hangot kicsalva az üvegkristályból, ahogy az ablakkerethez koccan. Ő pedig bent ücsörög a meleg szobában, aprókat kortyolgatva a kakaóból, s elmélkedik, hogy mennyire boldog ilyenkor… S ha még arra gondol, hogy az este folyamán szíve szerelme látogatást tesz majd nála, akkor már tényleg nem lehetne ennél semmi se tökéletesebb. Horatius is valami ilyesmit írogatott még annak idején…
A metrón utazó lány a végállomást bemondó géphangra ébredt fel, nomeg arra, hogy homloka nekikoccan az egyik hideg vasrúdnak. Morogva kapkodta fel magára iskolatáskáját, hogy aztán a tömeggel együtt kisoroljon a hideg metrópályaudvarra. Ahogy végigment a peronon, körbepillantott: az a kevéske hó is, ami a nap folyamán hullott, valami szürkés-barnás löttyé aszalódott a nulla fok fölé törekvő hőmérsékletben, noha a nap egyáltalán nem volt hajlandó sütni, sőt, randa szürke fellegek gomolyogtak végig az égen, eltakarva annak kék színét.
Morogva araszolt tovább, s még jobban a sáljába fúrta arcát, ahogy arra gondolt, hogy otthon ücsöröghet a nehézkesen felmelegedő, radiátoros lakásban, s kihűlt teát kortyolgatva pötyögheti be a gépen az informatika leckéjét.

 

 

Nos, milyen lett? ^^ A végére már tiszta ideg voltam, és rövidre fogtam. xD

Infó után mentünk, hogy leprezentáljuk Vargának, hogy mit haladtunk eddiga történelem zárófeladatainkkal. (Jah, ez a kultúrmegálló lezárása: egy adott kultúrkörről készítünk valamit - iromány, diavetítés, film, hangfelvétel, stb. - hogy milyen hatssal van a jelenlegi kultúránkra.) Csillával és Marcival vagyok együtt. tippeljetek, melyik kultúrkört kaptuk? Mezopotámiát. x) A lehető leghálátlanabb témtá... -.-" UUUUTÁLOM!! 

Csillával nagy nehezen kitaláltuk, hogy a Gilgames-eposz irodalmi jelentőségét és a sumer-magyar rokonság lehetőségét foglyuk egy videón megtárgyalni - és álcázzuk magunkat híres-hírhedt sumer szakos irodalmároknak. xD Én közben lelkesen olvasgatom Gosztony Kálmán: Összehasonlító szumér nyelvtan és Komoróczy Géza: Sumér és magyar? c. kötetét... (Meg kivettem egy Sumér nyelvtan gyakorló könyvet is, és le tudom írni a LUGAL-t ékírással. <3 Az egyébként a királyt jelenti. A GAL a nagy, a LU pedig az ember, összetétele, a LUGAL pedig a király. <3 Egyetemen sumérül akarok tanulni... Meg óegyiptomiul és ógörögül is. És ha már itt tartunk, óperzsául is meg szeretnék tanulni. xD)

Szóval, eltértem. xD Ott tartottam, hogy egy szünetet vártunk arra, hogy végre sorra kerüljünk, s a három terjedő csapatlétszám egyeztetése során feltűnt egy bökkenő: egyel kevesebben vagyunk. Hunn van a Marci? Az előbb még itt volt... Jaaa, hogy lelépett? És ekkor jött az az erősen vicsorgó, szinte szavanként köpködődö kirohanásom, hogy:

,,Én... én a száján keresztül tépem ki a beleit, aztán olyan kis égő végű, forró piszkavassal kihúzom az agyát az orrán keresztül, aztán a még éppenhogy dobogó szivecskéjét a saját kezemmel tépem ki a mellkasából, aztán egy karddal felnégyelem, a beleivel összekötözöm a negyedeit, és felakasztom a Margit-hídra, hogy legyen mit fotózniuk a japán turistáknak!!! ...Ja, és valamelyik tevékenység előtt kiherélem."

Csini lett? ^^ Hm, erről eszembe jutott egy Alvin és a Mókusok szám... ,,...de ha megcsalsz, én elvágom a nyakadat, szétkenem az agyadat, nem mész többet haza két lábon!" Aranyos számocska, isn't it? xD

Ezek után Varga mondta, hogy ha a Marci nem hajlandó részt venni a közös munkában, akkor ő maga egyest kap. ^^ (Megérdemli, miután kéreztük, hogy mikor tudna jönni filmezni... elkezdi: ,,hát hétfőn nem érek rá, kedden edzésem van, szerdán cipőt veszek, csütörtökön kultúr megálló, pénteken megyek haza tanulni, szombaton edzés, vasárnap meg otthon leszek..." -.-" Cinikusan emgkérdeztem, hogy egyáltalán ráér-e valamikor... -.-" Szerintetek mit felelt? "Csináljátok meg, aztán avassatok be, hogy mire jutottatok." Kabja be.

Szóval, fellegtelen a kapcsolatom vele. ^^

 

Ömm, tessék. ^^ Anime: Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan. Az is egy imádnivaló anime volt, amit megnéztem. XD Nagyon beteg, lessétek meg! ;)

Szóóóval, ezután mentünk föcire. És hiányzott Tar, és helyette Szeiman tanár úr volt bent. (Szeiman 25 éves, katonaviselt, meglehetősen tetszetőőőőős fizikummal megáldott és ehhez viszonyítottan nagggyon is szemet vonzó tekintettel rendelkező fiatalember. Khm, igen. xD) 

És ezután mentem gitárra. Úgyanyjából enyni volt a pénteki napom, asszem. Egen. (Meg az, hgoy végre megkaptam a Hetes Etüdöt. ^^)

No, hát... akkor asszem megyek is. Bye-bye! ^^ (És nézzetek Dokuro-chant, hallgassatok Meredith Brooks-t és Alvin és a Mókusokat, valamint olvassátok a műveimet! ^^ Különben nem csak Marcival leszek olyan drága és imádnivaló... xD)

Címkék: zene novella suli anime napló f 9. eötvös őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr801657549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luca0707 2010.01.09. 18:00:06

Bakker, Tündi! Le kell fényképezned nekem ezt a tanárodat! Muszáj! Látnom kell! És föci tanár? Az én föci tanárom is 25 éves, kecskeszakállas, tokás, kövér és 5 perc szünet van a két első foga között... Hmmm... Szexi... *iróónia* De látnom kell a tiedet, ha tényleg jó pasi! Juuuuj! *hatalmas csillogó szemek*

Tadeshi 2010.01.09. 18:30:14

@Lola07: Valahogy sejtettem, hogy erről kezdesz áradozni... xD Novelláról vélemény? -.-
Mindegy. S oké, majd stikába lefotózom. xDDD (Ha elkap, és bevés az ellenőrzőmbe - amit egyébként nem hordok magamnál - rád fogok hivatkozni. xD

Luca0707 2010.01.09. 18:56:45

@Tadeshi: A novella jó, jaj hogy élvezném én is, ha kandallóm lenne=P Újabb ok, amiért ki kell adnom a könyveimet, hogy legyen egy kandallóm... Jól van, tudom, jó kis indokok, palota, kandalló, kocsi xD Jah, és hogy beledörgöljem a hülye kis főszerkesztő csaj arcába azt, hogy én híres vagyok és egy menő újságnál dolgozom, kiadták öt könyvemet, míg ő max. csak WCre szaladt be egy szerkesztőségbe, vagy kívülről megnézte az épületet. Így javítgasson bele etikátlanul egy cikkembe... Heh, nem véletlenül tart riválisának a kis ribanc... Bár nem is vagyok riválisa... Én tudok írni, ő nem... Öhm, izé, kissé elkalandoztam, bocsi, csak megint felhúztam magam egy picit... De akkor is! Ez egy íratlan szabály, hogy mások szellemi termékébe nem javítunk bele! Most képzeld el, hogy milyen lenne már, ha egy Picasso képbe belerajzolna valaki valamit, mert neki az úgy tetszik... ETIKÁTLAN! Tanuljon meg viselkedni a kis liba, felejtse el a közhelyeit, kezdjen el írni tanulni és olvasni... Na majd AKKOR leszünk egy szinten!
Szóóóval, nyugodtan fogd rám a fényképezést, ha elkap, be is mutathatsz neki engem!^^

Tadeshi 2010.01.09. 19:03:41

@Lola07: Asszem jegyese van. XDDDD De végülis, ez mióta akadályoz meg téged bármiben is? =P (Hehh enyhén volt Nana-feelinges ez a mondat. xD Emlékszel? XD)
És hajrá! XD Amúgy tényleg kibebaszottul undok dolog valakinek belekontárkodni a művébe, ráadásul úgy, hogy nem egyeztet az illetővel... -.-"
Az más krédés, hgoy rosszabb vagy jobb lesz, de akkor is, ez morális kérdés, hogy más munkájába nem kontárkodunk bele. (Főként nem úgy, hogy még el is rontsa... XD)
S köfi a kritit a novellára. xD Igen, a kandalló jó dolog. A valós lány is örült volna egynek. xD

Luca0707 2010.01.09. 19:20:32

Nővéremék azt tanácsolják, hogy mondjam neki, hogy egy csomó Pulitzer-díjas van a családban és kurvára mellreszívták az esetet...xD Kíváncsi vagyok mit szólna hozzá!xD
Szívesen^^

Tadeshi 2010.01.09. 19:24:02

@Lola07: HAjrá4 XD Közöld vele, mert erre én is kíváncis vagyok!

Miss Rose 2010.01.09. 23:02:25

Még nem ismertem a számot, de hallottam már Esztert énekelni, és tetszett... Nem mellesleg teljesen magaménak érzem a számot. =)
Ja, és nekem VIDEÓM van Szeimanról. De azért túlzás, hogy jó pasi. Egy nagydarab, katonaviselt állat! XD

Tune-chan 2010.01.10. 19:58:52

@Miss Rose: Hm, azért én is megnézném. Valahol hozzá lehet jutni ahhoz a videóhoz...? :P

~***~

Törpikém! A novella meg nem rossz, csak valamiért nem tetszett a sok kép, amivel megcsillogtattad tudásod. xD És igen, a vége kicsit összecsapott lett...
Az AMV meg tényleg nagy, a szám meg még mindig epic alatta... xD A másikról meg kifejtettem már a véleményem. :P

Miss Rose 2010.01.10. 20:07:03

@Tune-chan: Hát max úgy, hogy elküldöm Lolly-nak, ő meg neked... =)

>A Guns N' Roses egy fuckin' sírásra késztető dolog... :P<

Tadeshi 2010.01.10. 20:23:05

@Miss Rose: Hm, fölteszem blogra. XDDDD HA Szeiman meg megtalálja, akkor... xDDDD Akkor továbbítom, hogy te csináltad a vidit. xD (Mellesleg, hogy is szól a Sex bomb átköltése? ,,Szeiman, Szeiman, jó a Szeiman!" xD)
S igen, a GNR az...

@Tune-chan: Sok kép? xD Ez még semmi!! XD S igen, mert egy oldalba kellett beleférni. xD Ha lehetett volna két oldal, akkor úgy csinálom meg, hogy a vége is legalább ennyi képben bővelkedjen. xD
És igen, még mindig imádni való az a szám... xD Dokuro-channal meg aztán hajj. xD

Tune-chan 2010.01.10. 21:02:15

@Miss Rose: @Tadeshi: Köszi szépen. :D

@Tadeshi: Szerintem túlzsúfolt volt azzal a sok képpel, úgy éreztem, megfulladok tőlük. xD Ennél is több, jéééézusom... lehet belehalnék. xD

Tadeshi 2010.01.10. 21:34:40

@Tune-chan: Igen? XD Heheeeee... xD Barokkosítom a stílusomat. xD (BaRock... xD)

Miss Rose 2010.01.11. 20:18:43

@Tadeshi: Szeiman, Szeiman, You're my sexbomb...
Szóval úgyanaz, csak az első négy szótag 2X Szeiman (hehe, 2X4. Ja de nem, mert ez 2X2. P*****).
Majd azt mondom, bosszú a pedofilkodásért... XD
süti beállítások módosítása