Osztálykari. Méghozzá az Eötvös József Gimnázium 9. F osztályának privát osztálykarácsonya, nem is akárhol - Kismaroson! Igen, igen, mi vagyunk az iskolában az egyetlen osztály, ahol az oszt.karit nem hagyományosan a suliban tartjuk (kedden lett volna egyébként) hanem ofőnkkel, Varga Sándor tanárúrral útrakelvén szombat reggel, kis osztályunk elvándorolt Kismarosra, hogy 36 órát összezárva töltsön. ^^

Nos, az első dolog, amit reggel fél kilenc óra táján a Nyugati PU-nál érzékeltem, az az volt, hogy baszott hideg van. Bárhogy is szépítem, ez az igazság. xD Bevánszorogtam a peronra, búcsupuszit adtam Évinek, azzal elváltak útjaink, s én felkerestem drága osztálykámat.

Meg is találtam, és kitárgyaltuk, hogy milyen kibebaszott hideg időjárás uralkodik errefelé, valamint, hgoy Varga idecsődít mindenkit háromnegyed kilencre, ő meg megjelenik kilenckor. xD A vonatunk egyébként 9:15-kor indult a negyedik vágányról. (Mire végre fáljutottunk a vonatra, csakhogynem elfagytak az ujjaim... Mondhatni, megfagyott az ereimben a vér. xD)

Köbö fél óra alatt értünk fel Kismarosra, és annnnnnyira de annnnnnnnnnnnnnnnnnyira nem volt kedvem kimenni a hidegbe, hgoy még. xD Ettől függetlenül Kismaroson kegyetlenül leszállítottak minket, és nekivágtunk egy fél órás sétának felfele a Morgó patakocska felé. (Hehe, akik guriguris bőröndöt hoztak, megszívták - a bokáig érő hóban élmény lehetett húzni. xD)

Mondjuk, nekem is megvolt a saját problémám, pölö az, hogy a lábujjaimból semmit nem éreztem... Illetőlegesen minden olyan testrészem keményre fagyott,a mi kívül esett a kabát-sapka-kesztyű-cipő együttes alól. Tehát az arcom, és a lábacskáim megfagytak... xD Próbáltam elbújni a sálam alatt, de nem jött össze. xD

Aztán nagy nehezen végre megérkeztünk a drága házikónkhoz - egy naaaagy, sárga ház... Talán az elmeállapotunkra akartak ezzel célozni? XD - Beözönlöttünk, elfoglaltuk a szobáinkat - én az egyetlen kétfős szobának kulcsát ragadtam meg Csillával. xD És miután lebasztam a táskámat az ágyamra, átváltozzam a benti cipőmet, kihajítottam a hólétől csucsogó, szépséges, szőrös, bőrbakancsomat és megszabadultam a kabátomtól, rátelepedtem a gőzerővel fűtő konvektorra. xD (Ami Rebiéknél tötörgött... XDDDD Fogmosásnál elkezdte nekem: Nálatok is tötörög a konvektor? XD Mondom nem, a miénk jólnevelt, és miután rátelepedtem, úgy döntött, hgoy elismeri az erőfölényt. xD)

S miközben rá voltam telepedve a fűtőtestre, ki is pakoltam. xD Najó, pakolás közben leszálltam a fűtőtestről, de a jéggé fagyott teámat rajtahagytam. xD (Komolyan már csak azon röhögtem volna el magamat, ha a jeges levegőt sugárzó táskámból előszedett teámban jégkockák csörögnek... xD)

Mindenesetre, kipakolás után kabátot föl, és mentünk túúúúrázniiiii! x3 Bezony kérem, a könnyfakasztó, farkasordító, arcpirosító hidegben. xD Előtte még hógolyóztunk egyet, és megesküdtem, hogy a táborunk második napján bosszút állok Zsoltin egy aljasul hátbatámadott hógolyó végett. xD 

Szóval, a túránk a Börzsönyben úgy telt, hogy mentünk előre, a Morgó patakot követve, igyekezve nem elcsúszni - ekkor tűnt fel, hogy a bakancsom talpa úgy csúszkál a havon, mint ahogy Tom szokott elcsúszni a Jerry által padlón hagyott banánhéjon. Khm, én nem tanyáltam el, szerencsére. xD 

És mentünk, és mentünk, és mentünk, követve a turistajelzést. Én Forgács tanárúr nyomdokaiba léptem a hóban. xD A többiek meg az enyémbe. xD Jártunk vizen is. xD Király volt... Komolyan rettegés fogott el, amikor leesett, hogy bakker, épp a befagyott patak felett sétálgatok... xD Bár, ha Vargát elbírta... XD

És egy olyan röpke négy órás hegymászás után hazaértünk - lefele még durvább volt, pedig autóúton mentünk vissza, de meg volt fagyva rajta a hó, én meg az egyik letőnél Csillába kapaszkodva kajra csúsztam előre. XDDDD Nem is kellett hajtanom magam, mentem magamtól. xD Imádom a bakancsomat, szerintem el fogom nevezni. xD Szóval, asszem négy órakor értünk haza, és jött egy két és fél órás csendespihenő...

Én pedig ismételten rátelepedtem a radiátorra. S ezután következett az, hogy Csillával úúúúgy de úúúúúúúúúgy behülyültünk, hogy még én is meglepődtem magunkon. xD Először is, miután lekászálódtam a radiátorról, úgy döntöttem, hogy elkommunizálom - vagy legalább megosztatom xD - Csilla melegítős párnáját. Akarok egy olyan párnát. Az ember bedugja a konnektorba, és melegszik. Ááááá... Nekem egy olyan kell!!

Szóval, eltértem. xD A lényeg, hogy befeküdtem Csilla mellé, és társalogtunk. Khm. Yaoiról, bishikről, egyebekről. Oh, tényleg! A lényeget nem is írom... xD Kishinek riválisa vala, Csilla személyében. (Én meg büszke vagyok magamra, amiért két, azaz KETTŐ semém is van. <3)

Nagyon beteg volt... Tényleg... Kár, hogy nem vettem fel, mert úgy baromkodtunk, mintha be lettünk volna szívva. xD Kérdeztem is, hogy mit szívtunk? Erre Csilla: hegyi levegőt. XDDD Gyerekek, ne szívjatok hegyi levegőt, nagyon durva anyag, úgy beálltok tőle, hogy csak néztek. xD

Node, nagy nehezen leálltunk. xD (Jó, hogy csendespihenőről volt szó, segond. xD) Aztán lementünk kajét készíteni magunknak. (Azt látni kellett volna... A 9. F kaját készít. xD)

A lényeg az volt, hogy a zöldségleveshez hozzávaló répákat, karfiolt, karalábét, káposztát és krumplit megpucoltuk, meghámoztuk - életlen késekkel... xD - és beledobáltuk a kondérba. xD Aztán hagytuk főni... Varga még tett bele tésztát és borsót, meg asszem sót is. És főztünk még tejszínes mártásos húst, és rizst. x3

És amíg főtt a kaja, játszottunk. Asszociációs játékot. Vagyis körbeültünk, és valaki kiment - én másodiknak xD - a többiek kijelöltek valakit, hogy arra gondolnak, és amikor visszajött a kiment egyed, akkor neki fel kellett tennie kérdéseket a kigondolt illetőről. Pölö.: Mi lenne, ha hangszer lenne? Erre válszolni kellett, lehetőleg olyan hangszert mondva, ami illik a kigondolt illetőhöz. Mondjuuuuuk, amikor Forgács tanárurat kellett kitalálni, akkor olyanokat mondtunk, hogy zenei stílus: romantika, hangszer: hegedű, sport: foci, ruha: kötött pulcsi... És ezek úgy hasonlítottak Forgács tanárúrra. xD (Bár, hegedű helyett inkább gordonkát, vagy nagybőgőt mondtam volna... xD)

És ezek után jött a kajaaaaa! x3 És el kell ismernem, istenifinomakat főztünk. <3 A mosogatást én vállaltam magamra, pár lelkes és segítőkész lánnyla együtt. xD 

Ééééééés... ezután szabadprogram jött, és Domi elkezdett forralt bort főzni! x3 És mennyei lett, azt leszámítva, hogy az egyik borospalackba beleszorult a parafadugó... Ezért nem kihúzták, hanem betolták, és ennek hála enyhén parafás lett a forraltbor... xDDD De én észre se vettem... xD Nekikezdtünk a kiporciózásnak - szegény Domi kezét elegánsan leforráztam... de aztán a sajátomat is... xD kétszer... xD - majd miután mindenki megkapta a maga adagját, elzártuk a tűzhelyet a maradék forraltbor alatt - egy nagy lábosban főztük, gáztűzhelyen, és köbö maradt benne egy ujjnyi, ha nem kevesebb... Illetőlegesen, csak azt hittük, hogy elzártuk, de ne szaladjunk előre... xD 

Miután helyetfoglaltunk az asztaloknál - 37-en, nekem már csak egy kis sámli jutott... xD  - elkezdődtek az est fénypontjának nevezett produkciók! x3 Azzal a jelszóval élve, hogy mindenkinek jár öt perc hírnév, mindenki előadhatott... Volt, aki énekelt, aki gitározott, aki egyszerre tette ezt a kettőt, aki felolvasott, aki verset írt, aki verset szavalt, aki önmagáról beszélt - az is kell, na, és legalább jobban megismerjük egymást - és voltam én, aki drámarészletet adtam elő. xD (Moliére - A Fösvény, Harpagon monológja, egyébként. xD Leírjam? Leírom! xD Fejből! XD

Tolvaj! Tolvaj! Gyilkos! Haramia! Törvényt! Igazságot, igazságos ég! Végem van, meggyilkoltak! Elmetszették a torkomat, ellopták a pénzemet! Ki lehetett? Hové lett? Hová bújt? Hogy fogjam meg, mit tegyek? Merre fussak? Merre ne fussak? Igazán nincs ott? Nincs itt? Ki vagy?! Megállj! (saját kezébe markol) Vissza a pénzem, gazember! Hű, hisz ez én vagyok. Hol a fejem? Azt se tudom, hol vagyok, ki vagyok, mit teszek. Jaj, jaj, szegény pénzem, édes pénzem, elszakították tőlem! Elragadtak. Oda veled a támogatóm, a vigaszom, a boldogságom. Végem van, végem, nincs mit keresnem többet ezen a világon! Befejezeztetett, nem bírom tovább, meghalok, meghaltam, eltemettek. Senki sincs hát, aki feltámasztana azzal, hogy visszaadja szeretett pénzemet, vagy megmondaná, ki vette el? He, mit mondsz? Senki. Akárki mérte rám ezt a csapást, jól kikereste a percet. Épp azt az időt szemelte ki, amikor azzal az alávaló fiammal beszéltem. Gyerünk innen. Megyek a rendőségre; kínpadra feszíttetem az egész házat - a cselédeket, az inasokat, a fiamat, a lányomat, még önmagamat is! Mennyi nép együtt! Akárkire nézek, rögtön gyanús, mindegyikben külön-külön tolvajomat látom. Hé, mit beszéltek ott?! Hogy ki volt, aki meglopott?! Mi ez a lárma odafönt?! Ott van talán a tolvaj? Isentre, ha tudtok valamit felőle, könyörögve esedezem, mondjátok meg! Igazán nem oda közétek bújt? Csak néznek, néznek rám és puffognak a nevetéstől. Ki fog derülni, hogy részük van a lopásban - cinkosok! Rajta, hamar, rendőrt, csendőrt, ügyészt, bírát, kínzószerszámokat, akasztófát, hóhért! Mindenkit felköttetek! Mindenkit, és ha nem lesz meg a pénzem, utoljára magamat kötöm fel! 

Hm, megy ez, kérem. <3)

Egyébként, mindenki bazi jó volt. Anita éneklése tetszett a legjobban, Viti (Vitéz Ádám) meséje is iszonyatosan jó volt - ő írta, két évfolyam társával, két éve, és másodikak lettek egy irodalmi maratonon - meg is értem, miért. Megható volt, és gyönyörű. Volt benne néhány bicsaklás, de ettől függetlenül ténylegesen csodaszép volt... Valamint még Márk előadása, egy Tóth Árpád verssel, Bence bűvésztrükkje is frenetikus volt, Levi rövid versei is jók voltak, a költő nevét nem jegyeztem meg sajna. xD És a végén Zsolti, aki átírt egy verset, és megzenésítette, na, az ütött... Fergeteges Finálé volt. (F... xD)

Áh, és basszus, kihagyom a lényeget... xD Szóval, valahol ott a 18. illetőnél elkezdett valami édes szagú füst gomolyogni az ebédlőben... Nem tulajdonítottam neki különleges jelentőséget - mámoros hangulatban voltam az előadásom sikerétől és a forraltbortól xD - így csak figyeltem tovább a többieket... Aztán felszólalt Domi: Mi ez a füst, gyerekek?! (Addigra már olyan sűrű lett, hogy úgy éreztem magam, mintha épp egy vizipipás társaság gyűlt volna össze... Khm, nem, nem vizipipázok, csak régebben tettem, még bátyómnál... xD De hiányzik. xD) És mivel én ültem legközelebb a konyhához, és mivel onnan jött a füst, berontottam, és majdhogynem megfulladtam a füsstől... Majd megláttam, hogy a boros lábosból jön, és ég alatta a láng! 

Úgyhogy egy gyors mozdulattal lehúztam a lángról a lábost, elzártam a lángot, addig a többiek ablakot nyitottak. Kishíján megfulladtam addig, de segond. xD A szó szoros értelmében egy borgőzös élményben volt részünk az est további részében... xD Olyan éjfélig tartott az előadás - addigra kiszellőzött a konyhából... xD - és után éjfélkor mentünk mosakodni, majd ágybabújtunk... xD 

(Egyébként, a borgőzre visszatérve, a www.artnight.extra.hu -n vala egy Hetalia-s yaoific, aminek az a címe, hogy Borgőzös (rém)álom, Carlossa az alkotója. Olvassátok el, mert egyszerűen fantasztikus! x3)

Aztán... Másnap reggel pedig reggeli után mentünk hócsatázni! x3 (Jó, előtte még össze is cuccoltunk. xD) Angolosok vs. Humánosok. xD És az angolosok megfutamodtak... xD Ottmaradtak végül a fiúk, meg köbö kilenc lány. És akkor fiúk vs. lányok volt. xD És nagyon durván átázott a ruhám... xD Persze, miután megszáradtam gyaloglás közben, már egyáltalán nem fáztam, csak amikor már itthon leszálltunk a vonatról, és mentem haza. xD

Úgyhogy, egy Fantasztikus, Frenetikus, Felejthetetlen, Füstös, Fergeteges és (Tune kedvéért legyen egy B-s jelző is XD) Borgőzös osztálykarácsonyom volt. ^^ Jövőre is akarok még ilyet!! x3

Címkék: napló f yaoi 9. eötvös őrültségek színészkedés osztálykarácsony moliére a fösvény

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr361614232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Rose 2009.12.22. 20:06:58

Hell, Lolly!

Köszönöm a könyvet, majd résen leszek, hogy vigyek neked valami komolyabbat is! De azért remélem, örülsz a CD-knek. Most jöttem, rá, hogy a Master Of Puppets címűt ki sem írtam, pedig ha valamiről, na akkor arról tuti fognak játszani. Az egy legendás album! =)
Na, boldog karácsonyt előre is! =D

Tadeshi 2009.12.24. 11:23:58

Imádom a CD-ket, fantasztikusak! x3 És ha merészelsz nekem bármiféle komolyabb ajándékot venni, lenyakazlak. XD

Miss Rose 2009.12.24. 12:24:11

@Tadeshi: Ezt most vegyem fenyegetésnek? Majdnem mondtam valamit, amiért felkaptad volna a vizet... de karácsony van, és karácsonykor még viccből sem mondok olyanokat. Ó, hogy nekem milyen áldott jó szívem van... Ja, ha meg akarsz őrülni, a blogom 2. legújabb bejegyzése garantálta felnyitja a szemed... :P

Boldog karácsonyt még egyszer! =)

Tadeshi 2009.12.24. 20:58:09

@Miss Rose: Ki tudja, talán fenyegetés volt, talán nem. =P S szólj csak be, majd visszaszólok. xD
ÉS MINDJÁRT MEGŐRÜLÖK!!! Ez valami hűűűűűű!! xD Felnyílt a szemem! XD

Neked is boldog karácsonyt! ^^

Tune-chan 2009.12.25. 19:45:58

Kösz az én kedvemért a végét... xD És kicsit megkésve bár, de írok kommentet! Amiben először is jól leoltalak. xD

"Tehát az arcom, és a lábacskáim megfagytak... xD"
Buktaaa! Bevallottad ezzel, hogy tényleg törpe vagy. xD

"...nekem már csak egy kis sámli jutott..."
Ők is tudják törpeséged. xD

Amúgy hatalmas kaland lehetett ez a Kismarosozás. :D Kétszer voltam még csak ott, akkor is nyáron, Edókám (volt =() nyaralójában, de akkor se túrázgattunk, hanem a Duna parton hülyültünk. :D

És ezt a részletet a fösvényből egyszer add már elő nekem is, kérlek! Érdekelne. :D Mert így jónak tűnik... Az őrület határán, ezt imádom. (Iiigen, Szabó P. Szilveszter legtöbb szerepében ilyen, így a tőle meglévő dalok nagy része is... x3)

Mit akartam még... Ja igen! Egyszer majd szeretnélek megfürdetni a hóban. xD

Úgy... most ennyi. :D Így is örülj, hogy írtam. xD Most nézem, egész sokat... :P

Tadeshi 2009.12.25. 19:49:36

@Tune-chan: KI AZ OLYAN KICSI, HOGY A ZÖLDSÉGAPRÍTÓ ASZTALON MENEKÜLNIE KELL A LE-LEHULLÓ KÉSEK ELŐL?!?!?! Csúnyavagy! XP
Hatalmas kaland volt. xD Igen. Jövőre is akarok ilyet! XD
Okés, majd előadom. ^^ Örsön? XD Még talán pénzt is kereshetnék vele. xD
Akkor abból nagy fürdés lesz, mert már csak víz maradt a hóból. xD
És igen, egész sokat írtál. xD Köfi! ^^
süti beállítások módosítása