Szépséges jó estét mindenkinek. Remélem be tudok jegyezni anélkül, hogy leájulnék a székről, mert ma már túltettem magam egy enyhe lázon - szerencsére még időben magamba döntöttem egy Aspirin + C-t. Ellenben a hangom továbbra is egy oktávval mélyebb, és rekedtes. De lássuk a dolog jó oldalát, álmom végre valóra vált! Olyan a hangom, mint Bonn Scottnak! x3 És ugyanúgy tudnám énekelni a Highway to Hellt, mint ő! (Ha nem kezdenék el két hang után fuldokolni... xD) 

És hát, mostmár egészen jobban érzem magam. xD És, amiről írni akartam! AZ Eötvös-napok! x3 Mert arról írni kell, mert azt nem hagyhatom ki, mert arról muszáj bejegyeznem! XD De komolyan. =P

Szóval, az Eötvös-napok szerdán kezdődött, amikor is rövidített óráim voltak - hihihiiiii... xD - és ahelyett, hogy kórusra mentem volna, gólyaműsort próbáltunk - ami szerdára már egészen előadási szinten állt (halleluja) - majd mentem infójavítót írni. És utána mentem bevárásolni a pénteki teremdekorra cuccokat - cellux, szigszalag, miegyéb. Majd, irány az Örs, hogy találkozhassam Kishivel, és kölcsönkapjam azt az átkozottul jól kinéző gothloli ruháját, amiben péntekre terveztem a sulibamenetelt.

És akkor is esett az eső. xD akárhányszor talákozom Kishivel, esik az eső... xD Amennyiben ez a Sors keze, akkor a Sors-drága bekaphatja. Nem tudom, mit, de kapja be. =P 

Aztán hazavittem a ruhácskát, és igyekeztem úgy elásni a szekrényben, hogy faterék még csak véletlenül se talájanak rá. xD És sikerült. =P Profi vagyok, mi? XD Amúgy, csak azért kellett elrejetni, mert fateromék szerintem kitértek volna a hitükből, ha meglátnak engem gothloli ruciban. xD Pedig kurva jól néztem ki benne. =P Otthon még felpróbáltam, miután befejeztem a tanulást, és majd kiugrottam a bőrömből. xD annyira csini az a ruhaaaaa! *.* Aztán végül nem a bőrömből ugrottam ki, hanem a ruhából, mert hallottam, hogy faterék jönnek már fel a lépcsőn. xD (Hát bazzeg, ilyen gyorsan se váltottam még ruhát, az fix! XD Gothloli, hátul zipzározandó, egyberuhából át pulcsiba meg farmerba. xD Tehetég! XD)

Aztán, csütörtök reggel álmosan ballagtam be suliba, örülvén, hogy végre Eötvös-napok vannak, s nem kell tanulni. (Csak mert Eötvös-napok előtt napoi két dogám minimum volt... -.-" Hétfőn fizika és matek, kedden német, föci, matek - egymás után xD - szerdán pedig angol és infó. Pazar volt. xD főként, hogy szerdán megkaptam a matekot, és a 10-ből kettő pontot sikerült elérnem. Ergh... Izé... Az úgy volt, hogy... xD Mindegy, komolyabb bajom nem lett belőle, mostmár tudom, mit NEM szabad csinálni matekdoga közben - mondjuk álmodozni. xD) 

És ugye délelőtt előadásokra kellett jelentkezni, vagyis csak egy előadásra, 8:30-tól 10:00-ig. És Capoeirára mentem. ^^ Hjajh... A lelkiismeretemnek szüksége volt rá, nah. xD Hetedikben fél évet capoeiráztam, és... és hiányzott egy kicsit. xD (Ellenben még midnig izomlázam van az edzéstől, de segond. xD) 

Egyébként, csak, hogy műveljem az csekély számú olvasóközönséget, a capoeira brazil táncos harművészet. Nem tánc, de vannak benne táncos elemek, nomeg akrobatikus mozdulatok is - meglehetősen sok, de az alapokat még én is képes voltam elsajátítani, szal annyira nem bonyolult. xD És a többit is meg tudtam volna tanulni, ha nyolcadikban nem hagytam volna abba... xD S az Afrikából Dél-Amerikába hurcolt néger rabszolgák fejlesztették ki az 1800-as években. Azért tartlamaz táncos elemeket is, mert a rabaszolgák gazdái ugyebár nem örültek volna, ha a rabszolgáik egymással harcolnak, vagy esetleg majd őket is megtámadják, s ezért az egészet egyfajta táncnak álcázták. S legtöbbször tényleg táncnak tűnik, mert az ellenfelek ritkán érnek egymáshoz, már amennyiben a támadott még idejében el tud hajolni.

Mindenesetre, három irányzata van - amiknek a nevét sajna nem jegyeztem meg... xD - ebből van, ami inkább tánc felé hajlik, van, ami inkább a küzdelem felé, és van, ami a kettő között helyezkedik el. Utóbbit volt szerencsém gyakorolni fél évig, meg csütörtök reggel. xD 

Nah, asszem capoeiráról ennyit, írnék még, de elég ennyi, ha valakit komolyabban érdekel, nézzen utána on Wikipedia. xD (Egyébként, még anno azért kezdtem capoeirázni, mert faterék egyfolytában nyaggattak, hogy sportoljak valamit. És mivel úszni anynira nem vágytam - gyűlölöm a klóros vizet... úszni csak és kizárólag természetes vízben szeretek... - ezért gondoltam, küzdősportolok, az amúgy is multifunkciós, hisz ha megtámadnak az utcán legalább le tudom rúgni az illető fejét. xD És nem mellékesen volt, Zsombor névre hallgató osztálytársam is capoeirázik/zott, és láttam tőle pár igencsak bravúros mozdulatot, elhatároztam, hogy ha törik, ha szakad, én capoeirázni fogok. xD - A szépsége az egésznek abban van, hogy a testem kurvára nem szeret nyúladozni. xD)

És egy jó órás edzés után - az első fél órában elregélték, hogy mi az a capoeira, amin én halálra untam magam xD - fáradtan Csillával úgy döntöttünk, hogy leugrunk a Pinceklubbi Teaházba. Az úgy néz ki, hogy a suli alagsorában, ahol a kajálda is van, mellette van egy nagy terem, ahol a bulikat/koncerteket/disco-kat szokták megredezni - szerdán ott került megrendezésre a Kimittud? is, amire én sajna nem tudtam menni. =S És eötvös-napok idején a Pinceklub Teaházként üzemel, tehát, teázni, meg kajálni lehet ottan. =D És sokkal olcsóbb, mint a büfé. xD És helyben készül minden - jó, a büfében is a tea helyben készül, de mégis... xD A Teaház olcsóbb. xD S én ittam egy teácskát, s rendeltem egy nutellás palacsintát... De bazz, mire kész lett! XD

Először is, sok volt a rendelés, kevés az ember, ráadásul még az áramot is lecsapták véletlen - ezúttal nem én voltam. xD (Jah, ez úgy történt, hogy kedden, infoórán elkezdődtek a számítógéppel kapcsolatos prezentációink, és mivel én ülök a legközelebb a lámpakapcsolóhoz - köbö egy karnyújtásnyira XD - ezért a tanárnő engem bízott meg, hogy a prezik végén kapcsoljam fel, illetve a kezdetén kapcsoljam le a lámpát. Második prezi előtt tanerő szól - s itt most jön egy igazán tipikus és röhögcséges eset XD: Tanerő: Tünde, majd a lámpaoltogatásnál arra figyelj, hogy ott van egy kapcsoló, ami az áramot kapcsolja fel illetve le, azt ne nyomd meg! Én: Mármint melyiket, ezt? *klikk* És az egész teremben elszállt az áram. XD 

Ez az a tipikus, ne nyomd meg azt a gombot! melyiket, ezt? szituáció. XDDDD Nem volt nagy égés, áh... xD A vicc az, ghoy a következő prezi kezdetekor, amikor a LÁMPAKAPCSOLÓT akartam emgnyomni, véletlenül lekönyököltem az áramkapcsolót. X'DDDDD Enynire béna is csak én lehetek. xD A harmadik prezinél ellenben már íves karmozdulattal kapcsoltam le a lámpát, ghyo véletlenül se érjek az áramkapcsolóhoz. xD)

Nah, hol tartottam? Jah, igen, palacsinta. xD Szóval, miután fél óra múlva megkaptam a palacsintámat, sé elnyammogtam, addig vártunk további fél órát Csilla palacsintájára is. xD De tök jól eltársalogtunk az eladókkal. xD (Ők is E5vösös diákok, de az eladó jobban hangzik. xD) Aztán felkísértem Csillát hullahopp-versenyre. Nah az a verseny volt sázmomra a "bazmeeeeeg" kategória határa. Ugyanis... Két órán keresztül... Megállás nélkül... Hullahoppoztak... Ez számomra... Hű...

Aztán kettőkor mentem floorballozni. Az is egy olyan sport, amit szeretek - és támadó vagyok benne. xD (A floorball-seme. xD) ellenben, a csapat többi tagja okán - nyilván nem én vagyok a hibás, hogyha a védők nem tudnak védeni XD - 1-0-ra kikaptunk. =P (Kapják be a.. Ejnye, kik ellen is játszottunk? Ja! A Dések! XD)

Aztán, úgy döntöttem, hogy hazahúzok. xD Hajatmosni, az esti Gólyabálra, meg amúgy is, négykor kezdődött csak a kötélhúzó verseny - amin köbö az első húzás után eldőltünk... xD De hát istenem, 9. F vs. 10. A! És nálunk volt köbö három darab fiú, mert a többi lebetegedett! XD Szal hazamentem, hajatmostam, döglöttem, mert álmos voltam, nagynehezen lealapoztam a kurva nagy fekete karikákat a szemem alatt - mikre nem jó az alapozó, de komolyan! Egész emberi pofázmányom lett tőle! XD Pedig nem szoktam magam sminkelni... xD De majd egyszer elkezdem azt is... xD

Aztán, ugorjunk egy sort, a Gólyabálra. Igen. Az bravúros volt. És állítom, hogy Mi, meg az Esek voltak a legjobbak. (Esek kezdtek, aztán 7. A, aztán 7. B, aztán 9. D, aztán 9. C, s végül Mi, a 9. F) És hogy miért? Mert az Esek csináltak egy poénos beszólások c. kivetítést, amin képekre írtak mindenféle baromságot - haverom, Sári éppen rock-jelet mutat, mellet a felirat: Mennyit mutatok? XD Jólvan, Sári, király vagy! XD) És aztán egy olyan baszottjó táncot adtak elő, hogy hű. O.o

A 7. A egykis történetecskét adott elő, Ufók az E5vösben címmel. Ami tök poén lett volna, mert jó beszólások voltak benne, csak... Csak a mikrofon úgy döntött, hogy bemondja az unalmast, így köbö semmit nem hallottunk belőle. xD A 7. B a Nyolc óra munkát dolgozta át, kalózosra... ("Mi vagyunk a hét bé, nincs aki legyőzné, ezeket a kalózokat...!" xD)

A 9. D-sekkel is az volt a gond, hogy kurvára nem hallottunk semmit, mert az egészben beszéltek... Mikrofon ohne, szóval... elég gáz volt... Aztán a 9. C (a kockák... XD) ellenben bazijók voltak. Ő is beszéltek, de ők legalább ordítottak. xD És bazmeg, olyan poénokat sütöttek el... xD És a végén táncoltak. elég hosszú volt, de tetszett! ^^

Aztán jöttünk Mi! x3 Mi kérem szépen Sia - Soon We'll be Found c. számára táncoltunk. Kurva jó szám... Fekete felsőben és fekete naciban meg fekete zokniban voltunk, és fehér kesztyűben mozogtunk, a koreográfia kicsit másabb, mint az eredeti, de az elemek ugyanazok, csak mi nem csináltunk árnyjátékot, helyette akrobatikáztak, akik tudtak. xD Volt benne spárga-emelés, meg szaltó, meg amit még el lehet képzelni. Aztán a legvégén a kezeinkkel formáztunk egy bravúros 9. F feliratot. (Ami azért volt jó, mert ilyet nem csinált senki. xD) Aztán pedig előadtunk egy osztálydalt, A Republictól a Ha itt lennél velem c. számot írtuk át. ^^ (Aminek a szövegét nem teszem fel, mert még nem kértem engedélyt rá. xD) 

Szóvalk, kurva jók voltunk. X3 Fantasztikusak, frenetikusak, és midnenféle további effel kezdődő jelzővel illetem a drága osztályomat. x3 Úgyhogy, ezután, s a Zsűri meghallgatása után letettük a gólyaesküt. Ami kérem szépen, úgy volt... hogy...

Én, Orosz Emília (rohadt életbe, hogy ez a hivatalos nevem... xD), az Eötvös József Gimnázium gólyája fogadom, hogy az iskola épületét rendszeresen látogatom. Az órák hangulatát a jelenlétemmel színesítem. A portásbácsinak mindig előre köszönök a portán és azon kívül. Ezt a remek szokásomat tanáraimmal, diáktársaimmal, valamint az iskola összes dolgozójával szemben megőrzöm. A szobrot jószerencse érdekében állandóan simogatom, a baglyot nem rugdosom. (Hát ö... Még azelőtt rugdostam, mielőtt letettem volna az esküt, szal... xD) A takarító néniket segítve óvom iskolám tisztaságát, a padokat nem firkálom, és a nap végén a székeket mindig felteszem, az ablakokat becsukom. A DÖ-t utolsó leheletemig segítem. Diáktársaimat nem hergelem. Iskolaéveim alatt minden igyekezetemmel azon leszek, hogy sok élményben részesüljek. A büfében rendezett sorban várakozom, a nagyokat udvariasan előre engedem. (Itt kellett volna csuriba tennem az ujjaimat...) Az iskolai menzáról csak pozitívan nyilatkozom. (Vagy inkább sehogy. xD) A rendezvények szervezésében szívesen résztveszek, és azokon odaadó lelkesedéssel megjelenek. Ha mindez nem lenne így, maradjak örökké gólya! Eötvös engem úgy segéljen! 

Egyébként, a szobor - csak mert az nem lehet tiszta azok számára, akik nem E5vösösek. xD Az a szobor az '56-os forradalomban elhunytak emlékére vala odaállítva az első-második emeleti lépcsőforduló első kanyarjába. Egy lehajló nőalak, kezében virágokkal, lábánál egy katonasisak s egy bagoly. A nőalak fejét kell megsimogatni, hogyha szerencsét akarunk - emiatt a feje búbja még mindig fényesen csillog. xD És hivatalosan bele kéne rúgni a bagolyba, de az meg van tiltva, amióta egyszer leesett szegénykém feje. Szóval, nem rugdossuk a baglyot. xD

És akkor most térjünk rá a péntekre. xD Pénteken kérem szépen már két előadásra kelett menni. Jah, és a lényeg: reggel, amint megérkeztem, s elfogyasztottam az ajtóban kezembe nyomott kakót és kiflit - hjajh, de rendesek voltak a srácok! Tisztára gólyatábor feelingem lett tőle. xD Szóval, ezután felvettem a loliruháááááááát... >=) 

És az valahogy úgy nézett ki, hogy Kishi no loliruha, plusz a kedvenc rózsás nyakláncom, egy fémkarkötő, fekete combfix - Évié, és ki is szakadt, de mivel nem fogja mostanság hordani, remélem, hogy még nem nyír ki érte... xD - plusz az álbakancsom. És a lolikalapom. ^^ És első körben, amikor rohangáltam a suliban, hogy megtaláljam a 11. E-t. S közben a legkülönbözőbb reakciókkal találkoztam. xD Volt aki, elcsodálkozott, volt aki felsikoltott, azért, mert megijedt, vagy azért, mert tetszett neki a ruha, az vegyes volt. xD Volt, aki féltékeny pillantásokat vetett rám, volt, aki csak simán nem tudott másra nézni, csak rám. xD

Jó érzés volt, mi tagadás. =P Szeretem, ha így felhívom magamra a figyelmet... xD Nade, khm. Miután végigrohangáltam az egész iskolán - biztosítva, hogy mindenki jól megnézhessen magának xD - végre megtaláltam a suli legeldugottabb szegletében a 11. E-t. És amint elkezdődött az előadás rájöttem, hgoy kurvára nem oda kellett volna jöjjek, de segond. xD Mert én első előadásra valami Miért és mikor lett néger Boldizsár? című szarra jelentkeztem Csillával, de reggel hívott, hgoy beteg, és nem megy suliba. Szal, mivel amúgy se jött, ezért nem volt gond, hogy nem arra, hanem a Szemét és hatásai c. előadásra mentem. xD

És tök jó volt, mert a végén kreatívkodtunk, és csináltunk szemétből mindenféle cuccot. :D én alkottam egy kancsót, egy távcsövet, és egy laposüveget. xD (Amikre egyik csapattársam meg is jegyezte, hgoy "Te milyen kreatív vagy!" mire a másik mondja: "Persze, hát mit vársz tőle? Effes!" <3) 

Aztán, jött egy félórás szünet, és nézelődtem, hgoy mi a fenére menjek... xD Mert hogy úgy döntöttem, hogy akkor random megyek előadásokra. xD És végül kikötöttem a kistornateremnél a földszinten, ahol a KoMa társulat adott elő egy bizonyos Kisded játékok c. darabot. Lényege röviden: egy 14 éves csajt megerőszakol 3 17 éves srác, casj feljelenti őket, de a kihallgatás során kiderül, hogy a csajszit már korábban is erőszakolták meg, és aznem is volt annyira megerőszakolás, mert a csajszi vívta ki magának.

(Közben eléggé úgy éreztem magam, mint aki kezd belázasodni... Csak mert égett az arcom, és szédültem, még ülve is. xD De eléggé jól rendbejöttem teremdekorra, szal nem lett semmi gáz. xD) 

Szóval, előadás után felmentünk a termünkbe (200-as) s elkezdtük dekorálni. ^^ Témánk ugyebár: Eklektikus Esküvő Este az Eiffel-toronynál. xD Volt Eiffel torony a falra festve, és kivetítve is, volt Queen által feldolgozott, rock-nászinduló (ha esküvőm lesz, arra akarok bevonulni! XD), eperlé, és az eklektika abban mutatkozott meg, hogy - elvileg - mindenki más stílusban öltözött be. ^^ Én képviseltem a gothlolit. xD S volt fekete és rózsaszín tündérkénk is, meg egy rapper papunk, és a többi stílus elmaradt, mert mindenki elfelejtette. xD 

De kurva jó volt a szertartás. Eszperente nyelven lett az egész megfogalmazva, szal bazi jó volt! Én voltam a gyűrűvivő. xD És majdnem lett egy férjem is! Mert egy - meglehetősen helyes - srác bejött, kérdezte, hgoy itten mit lehet csinálni. Na mondom: itt eszperente nyelven esketnek meg benneteket. xD Erre kérdezi: és kivel? Mondom: Akivel szeretnéd. Erre ő: Akkor veled! xD Csak aztán a drágámnak mennie kellett, de mondta, hgoy visszajön, csak addigra meg nekem kellett mennem. xD (De majd egyszer megkeresem, és majd szólok neki, hogy jön nekem egy házassággal! XD) 

És így aztán, fél ötkor elindultam fogorvoshoz - loliruhában. xD ÉS a fogdokik meg is ejgyezték, hgoy milyen báliasan öltöztem. xD Valamint a rendelőben is elég sokan megnéztek maguknak. xD Aztán, miután megint megcibálták a fogaimat, bevonultam a slozira, és átvedlettem arra a rucira, amiben reggel mentem suliba. xD És hazamentem. =P 

Milyen jó volt, hogy nem loliruhában indultam útnak. xD Csak mert faterék már otthon voltak, mire emgérkeztem... (Pedig szívem szerint egész nap abban őgyelegtem volna. xD) Mindegy. A lényeg, hogy azért érdemes ezt a taktikát elkövetni, amit én tettem, mert ha az ősök olyanok, mint az enyémek, akkor az első szavuk egy ilyen loliruha láttán az, hogy nem. Nagybetűkkel NEM. xD 

Hjajh. Nah, asszem, az Eötvös-napok lényegében ennyi volt. xD Éljen. xD Úgyhogy én asszem lépek is... Ja, nem! Ma is csinálgattam prezentációkat. xD Csak mert kiderült, hogy az Egyiptomi öltözködéses preziben Csilla, aki beszélni fog, kidőlt, keddig nem jön suliba. Ergo, én fogok beszélni. Na mondom, remek. xD A Mezopotámiai közterekben is én fogok, meg az Indiai családban is. xD Ráadásul, az infós prezit, amit Csillával ketten vállaltunk be, az Operációs rendszerek, azt is én fogom teljesen mondani, nem csak a felét. xD Király, mi? XD

Úgyhogy, éldegélek. xD ezek mellett még volt időm tanulni a holnapi angol szódogára, valamint az irodalom javítóra. xD És, ha ez még nem lenne elég, lefordítottam egy Metallica szám szövegét. Névszerint a King Nothing-ét. Elég gáz lett... xD Úgyhogy, még nem is teszem be - megpróbálom kikupálni. xD De, megyegetek is elfele, mert már hosszú lett a bejegyzés. xD Bye-bye! ^^

Címkék: munka suli fáradtság napló f 9. eötvös őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr521525158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2009.11.18. 18:01:19

Igen, hosszú lett, nem is tudom, miket akartam reagálni. xD Jah, meg van! Megnéztelek volna abban a göncben. :D
És még mindig haragszom rád, hogy nem a Szent Laciba jöttél, de a lényeg, hogy jól érzed magad, s valahol megközelíti majdnem a Szent Lacit programok terén. Csak majdnem - a mi gólyaeskünk viccesebb volt. :P
Capoeira... Nem lehet rossz, még sosem láttam, hogy csinálják. Én majd... valamikor... Taekwondozni szeretnék. x3 Majd... valamikor... talán... úgysem jön össze, nem nekem találták ki. -.-"

Tadeshi 2009.11.18. 18:34:23

@Tune-chan: Majd küldök képet. =D Ha végre én is megkapom. xD S a capoeira valóban nem rossz, majd egyszer tarthatok neked előadást. xD (Vagy elmegyünk egy bemutatóra. xD) Volt osztálytársam taekwandozik/zott. Állásól spárgába ment le a csaj fél év után... O.o

Tune-chan 2009.11.18. 19:18:01

@Tadeshi: Osztálytársam, talán nem is egy még taekwondos... Nem láttam még mutatványát, de... de. Akarok. xD (avagy anno az mtv-n néztem az a harcművészes verseny-sorit... xD)

Tadeshi 2009.11.19. 13:15:05

Én tudok egy, azaz egy darab rúgást taekwandoból. xD Nem nagy szám, de hatásos. xD Majd egyszer bemutatom szalmabábun. xD

Kishi 2009.11.19. 20:44:47

Nemrossz programok^^

Képet rólad a ruhában. MOST!
Látni akarom, hogy állt rajtad. /Mert irigy vagyok./
Amúgy, majd várom vissza a rucit...

Tadeshi 2009.11.20. 18:12:27

@Kishi: Vissza fogom szolgáltatni... Mondjuk... Hm. Ez ügyben mér értekezünk. Tune-chan, te is jössz? Visszaszolgáltatom a könyveidet. xD Nem mintha nem mutatna jól a polcon, de nah. xD Már nem tom hova rejtegetni a Nyakig a Misobant - múltkor kishíján felfedezték a ruháim között. xD

Tune-chan 2009.11.20. 18:50:55

Minek kellek én oda...? xD Nélkülem is jól elvagytok. Majd Kishit megpakoljuk könyvekkel. xD - csak poén, csak poén

Tadeshi 2009.11.21. 16:54:15

@Tune-chan: Azért. xD Gyüsz és kész. xD Nincs vitaXD
süti beállítások módosítása