122

 2014.12.15. 13:30

"...Thank you for your patience, we have sent your order via DHL..."

NEM HISZEM EEEEEL...!!!

Úristen, 122 napnyi várakozás után végre, végre...! (Jó, elméletileg csak 120, mert a DHL-es tracking alapján 13-án, szombaotn postázták. xD) De úúú, kész van, postázták, van tracking numberem, édes uram isten, jön haza az én kis picinyem...! *_* Wááááááá...! Ezért az e-mailért megérte ma felkelni! Esküszöm, mióta elolvastam, a torkom is kevésbé fáj. x'D (Vasárnapra sikerült valahogy elérnem, hogy bedurranjon mindkét madulám, és alig bírok nyelni meg beszélni, ls este karácsonyi koncert - még szerencse, hogy a gitározáshoz nem kell hang... xD De valószínű, hogy a szombati karácsonyi meet alkalmával sikerült ezt összehozni, mert elfelejtettem sálat venni...)

És ha már a karácsonyi meet-nél tartunk: gyerekek, kaptam ajándékba egy BJD-fejet. Nem viccelek, ez halál komoly. XD Gigi küldött egy csomó BJD-s cuccot - főként MSD/YoSD méretű ruhácskákat meg parókákat, meg néhány szemet (amikből kaptam egy gyönyörű, kék párt x3) illetve hozzám került egy gyönyörűséges FairyLand-es képeslap és egy CrobiDoll-os zsepitartó - és fő attrakcióként érkezett egy egész fejecske is. *-*

Egy recast Volks Lorina méghozzá. Gigi azért vette meg és festette ki, hogy lássa, akar-e eredetit venni, vagy sem - és akart, és vett. Úgyhogy a recast buksira már nem volt szüksége - és ezért nagyvonalúan felajánlotta valakinek, hogy adjon neki szerető otthont - meg testet, meg szemeket, meg hajat, meg mondjuk karaktert. És mindenki naaaaaagyon nézte. Hogy gyönyörű lányzó, nagyon szép, és többeket még az se tartott vissza, hogy recast - de valahogy mindenki talált kifogást, hogy miért nem akarja hazavinni. (Leginkább udvariasságból, mert hát azért mégis, meg azért komoly meló még egy fejhez testet találni, szemeket meg hajat szerezni neki, a ruhákról nem is beszélve...)

Szóval körbeálltuk a kis fejecskét, és vágyakozón nézegettük, mondogatva, hogy dehát nem wishlistes baba, meg hogy már így is túköltekezték magukat, meg hogy ha nem SD méret lenne, hanem MSD, meg hogy ha nem lány lenne, stb., stb... És nekem is sok fejtörést okozott a lányzó... 

Egyrészt ugye megfogadtam, hogy nekem csak egy BJD-m lesz. (Kihúzva.) Azt is megfogadtam, hogy csak fiú babám lesz. (Kihúzva.) De még azt is megfogadtam, hogy sose lesz lebegő fejem. (KIHÚZVA. X'D) Viszont azt már nagyon sűrűn mondogattam, hogy akarok egy recast babát - egy nagyon drága baba recastját méghozzá - és a Volks Lorina pontosan ez a kategória. Alapjáraton a Volks nem egy olcsó cég, pláne nem SD-méretű babák esetén... És... És a többiek annyira holtbiztosan állították, hogy nem-nem-nem, ők semmiképpen nem viszik haza - hárman voltunk asszem, akik dilemmáztunk sokat, de egyikünknek a mérettel voltak bajai, hogy túl nagy, bár imádja ezt a babát, csak neki kisebben kéne; másikunknak meg az volt a problémája, hogy recast, és nem akarta, hogy ezt felhánytorgassák neki...

Úgyhogy erre mondtam, hogy olyan nincs, hogy egy babának ne legyen otthona sehol, hogyha senki nem akarja hazavinni, akkor majd én. (Engem különben sem érdekel, hogy recast - nem vagyok tagja semmilyen közösségnek, szóval nincs honnan kiutálni. x'D)

Szóval lett nekem egy recast Lorinám. x'D (Így esett, hogy Tadeshinek két első babája lett. x'D Illetve másfél, ha úgy vesszük, hogy a kislánynak még nincs teste. ^^" De a karaktere már alakulgat. =D)

Így néz ki amúgy az eredeti baba: sdgrg-lorina-3.jpg
És ilyen a feje közelebbről:sdgrg-lorina-2.jpg

Ugye, milyen gyönyörű? * . * Bár az enyémnek más a festése, és nincsenek szempillái - de szeretném, ha majd lenne neki... Szóval előfordulhat, hogy szempillaragasztás ürügyén a face-upját is egy kcisit átalakíttatom. x3sdgrg-lorina-6.jpg
Nna, hát így fest a kisasszony eredetiben. ^^ De ha ügyes vagyok, akkor én lányomnak vörös haja lesz és zöld szemei. x3 (Bár, lolitának tervezem, szóval valószínűleg ő lesz az, aki sűrűn fog parókát hordani, és többféle haja is lesz. x3 Egy feketét loknisat és egy szőke hullámosat feltétlenül akarok neki...! x3)

Hát szóval, ennyi. Ha kölcsönkérem este unoka-nii-chan fényképezgépét, majd teszek fel a lányzó fejéről képeket. XD De most már megyek, mert még hajat kéne mosnom a koncert előtt... *sigh*

Adieu!

Címkék: képek karácsony ajándék napló őrültségek bjd

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr966984501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása