Game of Life

 2014.10.27. 14:33

Hát üdv! Ahogy tegnap este ígértem, megleplek titeket ma egy újabb vocaloid-héttel, hogy senki ne unatkozzon az őszi szünetben, és én is kicsit több életjelet adjak magamról. Ééééés azt hiszem, nem is szaporítom tovább a szót, lássuk, ki a szerencsés vocaloid, akinek a dalaival egy héten keresztül bombázni foglak titeket~

A mostani választottam pedig nem mááááás, miiiiiiiint... * dobpergés * Hatsune Miku!

...

És azt hiszem, nem maradt több olvasóm. x'D

De viccet félretéve - ha még bárki olvassa ezeket a sorokat - tudom, hogy eddig majdnem minden alkalommal elhintettem - ehe, illetve inkább kinyilatkoztattam és kőbe véstem XD - hogy nem szeretem Miku-t. Szerintem nagyon picsogós a hangja, és nagyon nem szeretem a számait se, és bár néha találok tőle egy-két jó dalt, de azokat is más vocaloidok milliószor jobban éneklik el szvsz... Szóval minek köszönhető most ez a nagy pálfordulás...?

Hát... Annyit rugdaltam szegényt, hogy egy kicsit lelkiismeretfurdalásom támadt miatta. x'D És azért már na, szeretném megmutatni, hogy neki is vannak olyan számai, amiket szeretek, és amiket úgy szeretek, hogy Ő énekli, nem más vocaloidok. És hát remélem, hogy nektek is tetszeni fognak egy kicsit. =) Úgyhogy kezdjük is!

Elsőként azt a számot szeretném megmutatni nektek, amit elsőként voltam képes élvezni Miku hangjával, ez pedig  a Game of Life.

Tess. ^^ Igazság szerint a szövege fogott meg leginkább - aztán a hangzásvilág, aztán rájöttem, hogy Miku hangja sem zavar annyira, hogy ne tudjam élvezni a számot. xD Sőt! 2:52 és 3:06 között kifejezetten tetszik Miku mélyebb, ridegebb hangja! (Bár többet énekelne így... x'D)

De, csak hogy lássátok, kivel van dolgotok, és hogy ne gondoljatok szívtelennek, méltóztatok betenni egy utaite-verziót is - mert találtam, és mert egészen jó hangja van a csajnak x3 - úgyhogy meg lehet hallgatni a Nyamai feldolgozásában is:

Tessék. ^^ Remélem, ez is tetszik. (Igyekszem majd mellékelni a dalokhoz utaite-feldolgozásokat is, de ezt értelem szerűen csak akkor fogom tudni megtenni, ha fellehető.) És hát, kellemes Miku-hetet. ^^

Adieu!

Címkék: zene vocaloid hatsune miku utaite

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr866837839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2014.10.29. 16:19:43

*már akinek megadatott az őszi szünet

Tadeshi 2014.10.29. 18:52:50

@.Ellu: Kezdek félni, hogy előbb vagy utóbb több ismerősöm is nyilvános kövezésben fog részesíteni. =D

Alessias 2014.11.01. 09:45:16

@Tadeshi: nyugi, én nem, főleg, hogy a kedvenc Miku-számommal indítottál :P

Tadeshi 2014.11.01. 15:10:30

@Alessias: Yay~ Örülök. x3
Meg annak is, hogy a kedvemért megküzdöttél a blog.hu kezelőfelületével. xD
süti beállítások módosítása