Vízbohóc

 2014.09.11. 00:18

Hát szép hajnalt! És lám, működik a blog.hu - úgyhogy kaptok zenét most rögtön. x3

És, mivel tegnap szépen felvezettem a tradicionális irányvonalat - hát most szembemegyek vele, és kaptok valami groteszket. x) Nem én lennék, ha az ilyen típusú, "kelően deviáns és elborult" típusú dalokat csak úgy kihagynám. Szóval, tessék parancsolni:

Ezt a dalt tegnap találtam, és már az első taktusok után beleette magát a fülembe - és azóta ezt hallgatom. Nem tudom, de van benne valami... Valami megkapó. A szövege meg fenomenális. *.* Remélem, nektek is tetszik. ^^

Azt hiszem, ez az egyetlen szám, ami most kicsit stílusát tekintve ki fog lógni a sorból, ugyanis holnap visszatérek a kicsit etno-sabb vonalhoz. ^^ De most viszont megyek, mert holnap... azaz ma korán kéne kelni. xD

Adieu!

Címkék: zene vocaloid kaito

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr986687629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tune-chan 2014.09.14. 15:11:24

És én az ilyen számoknál jövök rá, hogy miért is szeretem az utaitéket. Mert ez egy remek szám, de Kaito robothangjától rosszul vagyok (most pótlok, s bele-belehallgatok a számokba, amiket eddig csücsülni hagytam). Úgyhogy csak remélni merem, hogy rátalálok erre utaite-verzióban...

(ó, és igen, csak beírtam a címét Youtube-on, már magától egészítette ki, hogy utattemitaXD viszont nincs egy se TAT *elvonul a sarokba gombát növeszteni*)

Szóval egy random ninja Tune most ezt a kommentet itt hagyjaXD

Tadeshi 2014.09.14. 19:06:30

@Tune-chan: Yay! De örülök neked! =D
Megjegyzem, én is nagyon-nagyon-nagyon szeretnék hallani egy utaités verziót ebből - mondjuk ASK vagy Faneru, esetleg Pokota vagy Amatsuki, de még akár 96neko is feldolgozhatná...!
Hidd el, ha lett volna belőle utattemita, első dolgom lett volna linkelni. =S
...De ha nagyon elmegy az eszem, lehet, mikrofont ragadok, és csinálok ÉN egy utattemitát... x'D (Isten irgalmazzon minden hallgatónak. XD)
süti beállítások módosítása