Freesia

 2014.06.25. 19:26

...Én rettenetesen le vagyok maradva önmagammal... Szégyen-gyalázat.

Elnézést, hogy az elmúlt három napban mellőztem a napi zenéket - pedig én barom pont azért találtam ki, mert hogy naponta legalább egy zenét bírjak már frissíteni x'D - de az elmúlt három napom eléggé zsúfolt volt és... És haj de zsúfoltak lesznek még...! De nem is keresek tovább mentségeket, lássuk a három nappal ezelőtti - illetve a dátum szerint, mert már megint csaltam, mai xD - számot.

Voilá. ^^ Ez is az elsők között volt, amit hallottam tőlük - és szerelem volt első hallásra. x3 És akkor a szöveg:

Little tired,
No longer smiling
Also tenderness is too heavy
Can't accept, turn back to tears

Looking up at the starry-spread sky
Sketching the future, afraid for tomorrow, fully standing still

Repeatedly trace the days, every time reread it my left hand is trembling
Torn heart, ripped chest, shout that dearly name

Where do the stars flow to?
I'd mind all the light, wrapping everything

In the smiling face you showed,
You are not being answered by me
Even more important
Sorry about the invisible wound

I don’t want any outward appearances
Until you can say you’re the last one.

I’ll never look back again
I will carefully live “this moment”

Tessék. ^^ Remélem, nektek is tetszik - olyan kicsit hüppögős szám, de én nagyon-nagyon szeretem. *.*

És akkor mindjárt jön a következő szám is. xD

Adieu!

Címkék: zene dalszöveg girugämesh

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr436416257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása