Never Ending Story

 2014.06.15. 11:28

Guten Tag~ Még mindig innen írok, de ugyebár a zene fontosabb, mint az, hogy én hol vagyok... xD

Nna szóval, tessék:

Voilá~ Bár, ez a szám is inkább azért van itt, mert rajta van a setlisten. xD (Sőt, a holnapi szám is ilyen lesz. ^^" Bocsi. De evvan - nevelőanyámnak meg szülinapja~ ^^) Ééés, ma végre van dalszöveg!

On the splendid ground that was created, dive into the fiery destruction that's changing into a battlefield

The cracking world, the "crazy world" that I called out to
To the right, to the left, nothing can be discovered
But just one strength crossed over to my frail heart

Advancing through the everlasting story, oh yeah, peering into this world

I want to share everything with you, both happiness and sadness
I want to look at this landscape with you, and it's all right if we're together, so I'll hold you tight

Because there's no map with the exit marked on it
Discovering something I can absolutely believe in
Becomes my support, and so I chose you

Advancing through the everlasting story, oh yeah, peering into this world

Because I'm with you, even when I want to cry, I'll softly wipe away the tears before they overflow
If we stay together, we surely should be able to overcome anything, no matter what

Crazy world!! The no answer from the one you call "enemy" is the impatience that urges us on
Crazy world!! Till the "enemy" we're fighting dies, we'll live together
Never ending story

I want to share everything with you, both happiness and sadness
It's all right if we're together, so I'll hold you tight, by my side

Because I'm with you, even when I want to cry, I'll softly wipe away the tears before they overflow
If we stay together, we'll surely be able to overcome anything, no matter what

Voilá~ Ennyi mára.

Adieu!

Címkék: zene dalszöveg girugämesh

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr26303479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.06.15. 17:47:36

Nehogy megsértődj, de engem igenis jobban érdekel, hogy veled mi van... Úgyhogy boldog lennék, ha néha arról is mesélnél (ismered a zenei ízlésemet, úgyhogy remélem, nem lepődtél meg :'D )

.Ellu 2014.06.15. 18:26:34

@Alessias: Igaza van, szerintem nem csak mi vagyunk így ezzel. Csak a rólad szóló információmorzsákért olvasom el minden nap a bejegyzéseket
És tettyék, csak hogy jobb kedved legyen :
www.youtube.com/watch?v=LXr64IsYblQ

Tadeshi 2014.06.16. 16:52:06

@Alessias: Édes vagy...! (Igen, tudom, hogy utálod a metált. x'D) Majd tervezek egy nagyobb, összefuglaló posztot, amiben elmesélem, miket csináltam - amúgy semmi érdekes, leginkább öcsivel játszom és szüleimmel filozofálok x'D - de mivel itt nincs gépem, és apám laptopját csak limitált időre tudom elcsórni, örülök, hogy a zenéket fel bírom rakni. ^^" De majd...! Majd 21-én hazaérek. =D

@.Ellu: Imádlak, szívem...! (Azok a hajak...! X'D Köszönöm - de egyébként nagyon jól érzem magam. Kifejezetten élvezem az ittlétet. ^^) Szóval neked is azt mondom, amit már fentebb nővérednek, hogy türelem, hamarosan hazamegyek. (Talán... x'D)

Alouette 2014.06.16. 16:52:10

Egyet kell értsek az előttem szólókkal, szívem :P Keveset mesélsz nekünk magadról, pedig a te élményeid azok, amik igazán érdekelnek... :) És ez a dal nem tetszik. Kifejezetten nagyon nem :(

Tadeshi 2014.06.16. 17:02:26

@Alouette: Óh, te drága...! (Türelem, türelem, majd 21-én...! xD)
Amúgy, nekem sem testzik. Tényleg. =S (De rajta volt a setlisten, és mivel azt mondtam, hogy a setlistet teljes egészében bemutatom, nem hagyhattam ki. Bár azért bevallom őszintén, koncerten még ezt is élveztem. x'D)
süti beállítások módosítása