Morita

 2014.05.08. 22:12

Hahoy~ Ma délután találkoztam Alessias-szal - bár kalandos volt, mire megtaláltuk egymást, de csak összejött xD - és ismét fotózgattunk egy kicsit~ (Egoist-mode: on.)

Bár, ehhez is tartozik néhány előzmény. Történetesen, hogy Alessias barátom kötött egy meseszép tunikát még régebben, és mivel szokásomhoz híven lelkesen jelentkeztem modellnek, rajtam lett lefotózva. (Akkor győztem meg végérvényesen, amikor a Sakura Matsurin meglátta az aktuális outfitemet. xD Amikről majd lesznek képek, ha én is megkapom őket... x'D) Szóval, felbuzdulva azon, hogy a morita ihletésű koordinációm színvilágilag mennyire passzolt Alessias tunikájával, ma végre kibattyogtunk a Károlyi-kertbe fotózni. ^^ Ímhol az eredmény:

DSC02857.JPG

Ez az egyik kedvencem - nem pakolom fel az összeset, annyira azért nem vagyok önimádó - csak a legjobbakat mutatom. ^^

DSC02863.JPG

Leszögezném, hogy nem szeretem, ha profilból fényképeznek, mert nem szokott tetszeni úgy a képem - de ez jó lett. x3

DSC02869.JPG

Ezt meg Alessias kívánságára - és bár azt reméltem, látszani fog a sminkem, az annyira nem kivehető (pedig szép zöld lett x'D), ellenben a fülbevalóm igen. xD

Ééés, asszem ezek a legjobb képek. Az a tunika meg egyszerűen gyönyörű. *.* És puha, és meleg, és imádom azt a fonalat, amiből kötve lett. x3

De nagyon jól esett ma loliban - moritában inkább xD - bóklászni. x3

Adieu!

Címkék: képek napló lolita ruhák

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr596137486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.05.09. 19:12:46

Khm... KÖTNI, kedvesem, és KÖTÖTT. >:C

Tadeshi 2014.05.09. 23:09:57

@Alessias: Korrigálva! Gomenasai! Hontou ni gomenasai! >< *hajlong*

Alessias 2014.05.10. 07:54:11

@Tadeshi: Helyes. Nem haragszom amúgy, de ezért harapok.
süti beállítások módosítása