"Öltözz könyvhöz!"

 2014.03.01. 23:55

Van Moly.hu-n egy kihívás - szó szerint a címben található egészen konkrétan - amire úgy döntöttem, hogy nevezek...

Ha esetleg nem volna elég egyértelmű, a kihívás lényege, hogy a lelkes jelentkező kiválaszt egy szívének kedves könyvet, alaposan tanulmányozza  a borítót/egy karaktert/egy jelenetet/a mű hangulatát, és beöltözik hozzá - just for fun. És mivel én szeretem az ilyen beöltözősdiket, hát gondoltam, nosza rajta, veselkedjünk neki! Ímhol az eredmény:
tunde5.jpg

tunde6.jpg

tunde14.jpg

A könyv: Erin Morgenstern - Éjszakai Cirkusz
Az outfit: blúz: BodyLine, JSK: Gothic Lolita & Punk, minden más offbrand - nem mintha az előbbiek nem volnának azok... x'D
A helyszín: Eötvös József Gimnázium díszterme
A fotós: .Ellu

Ezúttal is még egyszer köszönöm a képeket, s bár nem jött össze profi géppel, a telefon se volt olyan rossz. xD (Majd legközelebb~)

Szóval, ezért volt nagyon jó napom csütörtökön. ^^ (Akartam még írni a szerdai színházról is, egyébként, de az valószínűleg vasárnapra fog maradni - ha túlélem a rendrakást... - mert most már tényleg agyhalott vagyok... xD De majd...!)

Ennyit akartam mutatni. (Csak mert imádom azt a ruhát, és annyira de annnnyira passzol az Éjszakai Cirkuszhoz~ x3)

Adieu!

Címkék: könyv képek lolita őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr205839023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Ellu 2014.03.02. 14:18:12

Tied a legjobb eddig

Alessias 2014.03.02. 16:16:01

Csütörtökön RÖVIDUJJÚBAN GYERE!!!! (ha megoldható...)

Alessias 2014.03.02. 16:17:06

Csak szólok, mert gondolom fel azeretnéd majd próbálni ezt is:
alessiasworkshop.blogspot.hu/2014/03/fekete-karneval.html
P.S.: Bocs a két kommentért..

Tadeshi 2014.03.02. 19:09:17

@Alessias: Igenis! És szeretném! Nagyon-nagyon szeretném felpróbálni. x3
@.Ellu: Köszi~ Jó volt a fotós. =P (És a modell. x'D)
És még: Semmi gond. (De azért még egyszer, mindenkinek: lehetőleg EGY kommentbe írjatok a továbbiakban. Danke schön. ^^)

Tadeshi 2014.03.03. 20:18:09

@.Ellu: ...Te ezt direkt csinálod? x'D Na mindegy... xD

.Ellu 2014.03.04. 17:43:37

Naggyon jó hajgöndörítést találtam ki!!! Találkozhatnánk valamikor! >0<
süti beállítások módosítása