Volt egyszer egy Halloween...

 2014.02.20. 14:46

...illetve egy Halloween-meet - igen, még októberben. De ma Nana feltette a képeket - jobb később, mint soha! - és mivel különösen jók lettek - és különösen szeretem azt az outfitet, amit aznapra állítottam össze - meg hogy a hiúságomnak is hízelegjek, kissé megkésve ugyan, de hadd mutassak pár képet~ x3

DSC_1986.jpgCsoportkép - sok szép lolita, mori, morita és gyaru x3
(Mivel Halloween-meet volt, ezért kvázi bármiben lehetett jönni, vagy valami ősziesben, vagy feketében, vagy fekete-fehérben, vagy fekete-narancssárgában)

DSC_2002.jpg

A "Sötét Oldal" - avagy a csapat gótabbik fele

DSC_2058.jpg
Színskála - attól függően, kinek az outfitében mennyi fehér van
(Jobbról balra: Soni, Edit és csekélységem)

DSC_2062.jpg
Sonival - csak mert a két fehér parókával kellett közös kép xD

DSC_2078.jpg
S végül Kishivel, Hinával és Hanaval~ 

Na, csak ennyivel akartam elhencegni. x3 (Amennyiben bárki úgy érzi, hogy nem a legelőnyösebb formában szerepel a képeken, jelezze és leszedem, de igyekeztem mindenkiről a legjobb képet berakni.)

Adieu!

Címkék: képek lolita őrültségek

A bejegyzés trackback címe:

https://tadeshi-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr65824157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessias 2014.02.20. 19:20:11

Hoppá, ez pont témába vág... :D Épp az előbb lett kész^^:
alessiasworkshop.blogspot.hu/2014/02/fekete-karneval.html
P.S.: Mi az, hogy mori meg morita (a gyaruról nem is beszélve...)? A lolitával még csak-csak tisztában vagyok, de sajnos a vonatkozó szakszótáram elkeserítően csekély... (..)

Tadeshi 2014.02.20. 20:47:58

@Alessias: Tetszetős~
A mori pedig egy stílusirányzat, szintén Japánból - a szó maga "erdő"t jelent - és jellemző rá, hogy általában könnyű, lenge ruhadarabokból áll össze, amiket több rétegben viselnek a stílus képviselői. Nagyon szereti a természetes anyagokat, a pamutot, a lent és a gyapjút, továbbá a kötött és horgolt dolgokat, a csipkét és a fodrokat. Általában föld-színeket vonultat fel, fehéret, bézst, barnát, zöldet és ezek különböző árnyalatait, de nem ritkák a mintás ruhák sem, kifejezetten kedveli a virágmintát. Némi képanyag: http://tmv.proto.jp/#!/ohyeahmorigirl (Szerintem neked ez a stílus nagyon bejönne. =P)
A morita pedig a lolita és a fentebb kivesézett mori vegyített verziója. Szerintem el tudod képzelni. xD
A gyaru pedig a hetvenes években indult stílusirányzat, elég erős nyugati hatással, úgy is körbe szokták írni, hogy "girly-glam", és hááát... Elég nehéz körülírni, sok alstílusa van, de általánosságban jellemző rá a szőkített haj, a feltűnő smink - lehetőleg úgy, hogy a szemek minél nagyobbnak látszanak - és az aprólékosan kidekorált műkörmök. Ami a ruhákat illeti, gyakorlatilag alstílustól függően változnak. (Referenciaanyag esetleg: gyaru-fashion.tumblr.com/)
(Egyébként, asszem egy stílust képekkel lehet a legjobban bemutatni, akkor az ember egyből megérti, hogy miről van szó. xD)

.Ellu 2014.02.21. 16:39:45

Nami szokott moriban lenni.

Alessias 2014.02.21. 16:58:55

@Tadeshi: Ohó, ezt a morit nekem találták ki :) (Láttad volna, mikben mászkálok már napok óta... (..)) És természetesen van félkész projektem ebben a stílusban is :D

Tadeshi 2014.02.21. 22:04:00

@.Ellu: Ki az a Nami? ='D
@Alessias: Tudtam én. x) Majd mutasd meg! x3

.Ellu 2014.02.22. 09:25:11

@Tadeshi: Namiren. Ne mondd, hogy nem ismered, te mutattad be édesszivem

Tadeshi 2014.02.22. 12:30:16

@.Ellu: Óóó, tudom már! Így már összeraktam - bocsánat, hirtelen nem emlékeztem, kiről van szó... ^^"

Tune-chan 2014.02.23. 15:40:18

Csinosak voltatok D: Valahol ezért utálom, hogy nem vagyok loli, se semmi közeli hozzá - sosem látlak Titeket ilyen csinosan. (Kishi különösen meglepett most, nagyon jól áll neki a narancs! D:)

Tadeshi 2014.02.23. 16:26:09

@Tune-chan: Köszönöm - a többiek nevében is. x3
És tudod, hogy nem kell loliban lenni feltétlenül, hogy elgyere egy meetre. ;)

Tune-chan 2014.02.23. 21:39:59

@Tadeshi: És tudod, hogy mi a véleményem erről.
süti beállítások módosítása